Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Balen:hug: En die ebay auction die je had? Was dat deze of die mail gozert?

Ze waren nieuw 113 euro waard, dus nu idd iets minder gezien ze oud zijn.


Ah, nice! Denk niet dat die dingen mij echt staan, anders was ik er zeker mee gaan rondlopen ;)

Jammer dat het niet gelukt is. Mss moet je ze de volgende keer gewoon van zijn hoofd trekken!


Thanks guys! :hug: Nee die ebay auction eindigde om 3 uur s'nachts.
Ik moest de voglende morgen werken, dus dat was ook geen optie.

Nu maar weer regelmatig ebay afzoeken.
Of inderdaad wachten tot Bono weer zijn oude EA's draagt,
en dan Tom zijn techniek toepassen. :rimshot:
 
Ik heb Adam een paar dagen geleden ontmoet. Yeah!
Plus, het concert gisteren was ge-wel-dig!!! Top! (Ik bedoel, All I Want Is You en daarna Love Rescue Me, plus de rest. Wow!)
 
Gaaf man , ik denk dat dat toch wel een van de veste avonden tot nu toe was,
Samen met brussel.
Al I want is you met die INXS snippets klonk echt zo mooi!
Toen Bono never tear us apart begon <3
 
The place to be op dit moment denk ik...

Maar wat krijgen we nou, ons draadje is tot onder de fransen gezakt! :doh: we worden ook weer verdrukt door de duitsers. Beat it! Dit is ons subforum.
 
Ik heb Adam een paar dagen geleden ontmoet. Yeah!
Plus, het concert gisteren was ge-wel-dig!!! Top! (Ik bedoel, All I Want Is You en daarna Love Rescue Me, plus de rest. Wow!)

Ooh... Ik ben serieus jaloers! Ik heb nog nooit iemand uit U2 ontmoet :sad: Om het nog niet over het concert te hebben! AIWIY én Love Rescue Me... :love:
 
Whaha. Hij vond mij niet echt aardig nee. :mac: Don't touch me. Eh, vriend, jij raakte MIJ aan. Ik ging alleen maar heel erg dichtbij staan maar raakte je niet aan.

:shifty: Maar verder ben ik heel aardig hoor! Probeer alleen niet m'n railspot te jatten bij een U2concert als je niet eens een nummer op je hand heb staan!

Oooooh dat ken ik...:lol:
 
Ooh... Ik ben serieus jaloers! Ik heb nog nooit iemand uit U2 ontmoet :sad: Om het nog niet over het concert te hebben! AIWIY én Love Rescue Me... :love:
Wij hebben ze op de 23ste in burssel grezien, toen ze uit het hotel kwamen!
Ze waren vet dichtbij , als je echt wil, lukt het je zo ,
ze zijn niet echt wat je noemt low profile :lol: En Bono is gek op het ontmoeten van fans. Adam is super relaxed , en Edge ook.
Larry zou gaaf zijn, maar hij was/is mensenfanschuw.
 
Doe maar luxe. :up: Ik had er graag heen gewild om vrienden te zien maar het was veel te kort dag voor me om te sparen. :(
Vlieg veilig! Er is hier een sneeuwwaarschuwing voor Schiphol vandaag, hopelijk heb je er geen last van.


Flappie was net op 3FM. :heart: Het enige kerstnummer wat ik nooit zat zal zijn.
 
Het was kerstochtend, 1961 en ik weet het nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg... :shifty: Niet dat ik het uit m'n hoofd ken ofzo.
 
Doe maar luxe. :up: Ik had er graag heen gewild om vrienden te zien maar het was veel te kort dag voor me om te sparen. :(
Vlieg veilig! Er is hier een sneeuwwaarschuwing voor Schiphol vandaag, hopelijk heb je er geen last van.


Flappie was net op 3FM. :heart: Het enige kerstnummer wat ik nooit zat zal zijn.

Anders ik wel , damn , Australie is echt een land wat ik heel graag wil zien!


En moeder zij nog da'k in de schuur mocht komen ,
en als ik lief ging spelen , dat ik dan wat lekkers kreeg.

maar ik had het ...:cute:
 
Volgens mij mis je een "niet" daar. :shifty: veranderd de betekenis een beetje!


En ik had het hok nog goed dichtgedaan, zoals ik dat elke avond deed.
Ik was daarna zelfs nog teruggegaan, 'kweet ook niet waarom ik dat deed...
 
ja ik had wat verbeterd , maar toen is dat ook verwijderd,
geeft inderdaad een beetje een foute wending aan het verhaal.

Oh , Sneeuw <3 !!! heeeeeel veel sneeeeuw!:hyper:
Het park was dicht , dus we hadden alle sneeuw voor ons 3en!:love:
 
Holy shit SNEEUW :lol: Ik zat op m'n werk. Geen bus geen trein. Kom ik met m'n kerstpakket. Helemaal naar huis moeten lopen, godzijdank bood een man aan m'n pakket een tijdje te dragen, anders had ik 't niet getrokken. :crack: 1,5 uur onderweg geweest terwijl ik er normaal 20 minuten op z'n hoogst over fiets. Woah.

Wat vonden de Zeehonden ervan? :p
 
Holy shit SNEEUW :lol: Ik zat op m'n werk. Geen bus geen trein. Kom ik met m'n kerstpakket. Helemaal naar huis moeten lopen, godzijdank bood een man aan m'n pakket een tijdje te dragen, anders had ik 't niet getrokken. :crack: 1,5 uur onderweg geweest terwijl ik er normaal 20 minuten op z'n hoogst over fiets. Woah.

Wat vonden de Zeehonden ervan? :p
Jah ik ook met een twee pakketten naar huis , heel het park doorzeulen, het ene is een wijnpakket, iets voor je vader miss. :wink:
en de ander een lap gerookte zalm van een halve meter.:huh:
Ik zat nog te twijfelen of ik het niet gewoon in het bassin zou flikkeren voor die beesten :shifty:
Maarjah die snappen waarschijnlijk niet dat dat ooit een vis is geweest.
Ze vinden de sneeuw prima, we hebben het achter de steigers helemaal aangekleed met kerstboompjes, en het kantoor is nu ook verlicht met kerstverlichting.
 
Jah ik ook met een twee pakketten naar huis , heel het park doorzeulen, het ene is een wijnpakket, iets voor je vader miss. :wink:
en de ander een lap gerookte zalm van een halve meter.:huh:
Ik zat nog te twijfelen of ik het niet gewoon in het bassin zou flikkeren voor die beesten :shifty:
Maarjah die snappen waarschijnlijk niet dat dat ooit een vis is geweest.
Ze vinden de sneeuw prima, we hebben het achter de steigers helemaal aangekleed met kerstboompjes, en het kantoor is nu ook verlicht met kerstverlichting.

Dude geef het maar hier! :drool: Zalm! Fucking naice.

Wij hebben nu een schotse, die je bij 'n whiskymerk kan bestellen. :lol: Van een meter lang. Geweldig.

Whaha kerstverlichting, vinden ze vast leuk. :shifty: Geef ze een rendiermutsje.
 
Dude geef het maar hier! :drool: Zalm! Fucking naice.

Wij hebben nu een schotse, die je bij 'n whiskymerk kan bestellen. :lol: Van een meter lang. Geweldig.

Whaha kerstverlichting, vinden ze vast leuk. :shifty: Geef ze een rendiermutsje.


Rob zou flippen , vorige keer gingen we met kerstmuts op voeren,
hij durfde niet dichtbij de steiger te komen. minstens een straal van 3 meter :lmao: laat staan dat ie er zelf een gaat dragen.
Nee , ik denk niet dat dat 'm gaat worden.
 
Weer thuis! :)
Zomer in Australië :up:
Thuiskomen in een witte winter in Nederland :up:

(geen problemen gehad bij het landen op Schiphol. Moest alleen wel 1 1/2 uur (!) wachten op mijn bagage. En wegens geplande werkzaamheden is de dienstregeling tussen Schiphol en Utrecht ook ontregeld. Maar, via een tussenstop in Hilversum en een bezoekje aan mijn ouders, nu veilig thuis)
 
Wat een lucky bastard, U2 in australie , geen hinder op Schiphol,
(nouja bijna)psssshhh :tsk:

/jaloers
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom