Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
ooc speel ik ook (als je out of control bedoelt :huh:)
kun je ook opnemen? zoeken we een online bono en adam en klaar zijn we

Heb op dit moment geen drumstel tot mijn beschikking , dus gaat lastig worden :wink: Alleen een stel op school.... Maar de snare drum is kapot ..
Als U2 me niet iedere keer van mn geld beroofd had ik een Yamaha electrisch drumstel gekocht :p
Zo gauw ik er een heb wil ik wel posten of waneer ik in een muziekwinkel ben ofzo kan ik wel even vragen of ik mag :hmm:
 
Dit is interessant... Van U2.com in het artikel over de uitzending van From The Sky Down op BBC dit weekend (zondag om 23:25 op BBC1):
U2 > News > 'From The Sky Down' This Sunday
Broadcasts are also coming up in the next few weeks through: Showtime in the US; Superchannel in Canada; ABC in Australia; Multishow in Brazil; Wow Wow in Japan; Sky in Italy and NTR in Holland.

Waar en wanneer? :hyper:
 
Ah, sinds wanneer is dat? Dat wist ik niet.

:hmm: Dan maar even de programmering in de gaten houden, ik zou gokken dat dit NL 3 wordt.
 
Wow, NTR is idd een breed begrip , maar het is dus iig op nederland 1 of 3.. (hoogstwaarschijnlijk 3 idd want daar zenden ze meestal de docus uit, en voornamelijk die over muziek aan)
Ik ga gewoon die op BBC kijken en daarna kijk ik nog wel of ik die op NTR ook kijk.
Omg tis gewoon vandaag al.
 
Wtf in de huidige tv gids stond ie op half 11, niet half 12! :crack: Jezus, ik weet niet of ik dat wel ga redden, ben echt kapot. Bloody hell.
 
Wtf in de huidige tv gids stond ie op half 11, niet half 12! :crack: Jezus, ik weet niet of ik dat wel ga redden, ben echt kapot. Bloody hell.

Het is 22:25 Engelse tijd, dus 23:25 onze tijd. Ik ga hem wel kijken. Heb het hele weekend gewerkt en pas net wakker. Dus heb dat wel verdiend.

En voor de echte nachtbrakers, aansluitend (dus rond 1:00) zendt BBC1 het Glastonbury concert uit (teruggebracht tot 1 uur, dat wel).
 
Ik ga het proberen met een sloot koffie, maar Glasto ga ik echt niet meer redden. Was idd vergeten dat de tv gids die wij hebben de BBC programma's op Engelse tijd weergeeft ipv Nederlandse. :crack:
 
Glastonbury zet ik wel op de DVD recorder, dan heb ik ook gelijk een propere bootleg, omg memories!
 
heb gisteren wel gekeken, behalve de laatste 20 minuten of zo
vond het wel een aardige docu
werd zelfs een keer een aardige poging gedaan een beeld te scheppen hoe almachtig 'groot' U2 was eind jaren 80
ik vind het altijd redelijk bizar dat het commercieel hoogtepunt van de band wordt afgedaan als een opmaat voor Achtung, maar dat zal wel aan mij liggen ...
 
Had zelfs iets minder gellul en iets meer nummers verwacht, het leek lang maar de docu was zo voorbij. Mooiste beelden vond ik toch wel die back stage glasto materiaal,
Edge die LIB speelt, en Bono die door het lint ging tijdens Lovetown.
Meeste beeldmateriaal van de AB periode had ik al wel gezien.
Had ook meer Larry in de Trabant willen zien, wat ie daar zij is mij nog steeds een raadsel.:lol:
 
Voor de Snow Patrol fans hier (en die zijn er wel, heb ik gemerkt :) )
Nieuws - 3FM - Serious Radio

Snow Patrol in de Melkweg

Het album verschijnt op 11 november, wat voor de band een bijzondere dag is. Want niet alleen kunnen de fans die dag genieten van het nieuwe album, maar ook van de band in levende lijve. Ze spelen die dag in de Melkweg. Dat maakten ze vanmorgen bekend bij Giel op 3FM.

Kaarten zijn niet te koop, maar van 5 t/m 11 november te winnen via 3FM.
 
omfg, zit naar from the sky down te kijken (die ik natuurlijk helemaal legaal in bezit heb gekregen :reject:) en dan zie ik Bono on stage bij antones in austin met STEVIE RAY VAUGHAN!!!!! kippevel en grote emoties!! dat heb ik nooit geweten.. SRV is toch een gitaristengod (imo) en dan samen met U2.. mijn dag/week/jaar kan niet meer kapot!
 
I know , naja
eerst die kaartjes! :hmm:
Kunnen we geen ludieke actie verzinnen.
Is er uberhaupt al bekend hoe je die dingen kan winnen ?
 
Nope, nog niks. Ik heb de radioshow gemist, misschien dat Giel het al bekend gemaakt heeft. Maar op de twitter heb ik nog niks behalve wat ik al had gepost.
 
Mamma Appelsap top 42 over een half uurtje ! Leuke manier om je vrije dag mee door te spenderen!
 
Hee U2 heeft de lijst ook gehaald met Miss Sarrajevo, naja dankzij Pavarotti! :wink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom