Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Iets zegt me dat het er nog wel meer waren. Waaronder de mods.
 
Blij voor jullie. Mij is alles voorbijgegaan :) ben ook lang niet zo actief natuurlijk...

In other news: ik was vorige week het een en ander aan het opnemen voor een kennis van mij. Begon hij tussendoor ineens Staring at the sun te spelen (zonder dat hij wist dat ik U2 fan was). Mijn zaterdag was goed!
 
Yeah, nieuw U2 shirt gescoord. wat vinden jullie er van?

1414607021_6_L6Uk.jpeg
 
Okee , er zit dus een U2 fan in m'n klas. (Voor Ingrid het was ook die zeldafan :lol:)
En die liep vannochtend gewoon binnen met DAT shirt! Creepy much!
 
Omg ik ben gister in de stad geweest! Ik ga vandaag nog een keer :D Moet ik hebben!
 
Ya ! En ik begon te vragen waar ze het shirt vandaan had, toen ik Explorer z'n reactie nog niet had gezien! Dankjewel daarvoor nog Explorer :hi5:
En toen kwam er nog een bij : Jaah heb je popmart op DVD ? en 360 was echt vet!7

En ik: Its the end of the world! :ohmy:
 
Omg ik ben gister in de stad geweest! Ik ga vandaag nog een keer :D Moet ik hebben!

niet gelukt zat tot half 5 op school, had geen tijd meer om nog voor openingstijd bij de V&D te komen :grumpy:
Ik ga denk ik wel voor de rode variant. aangezien ik blauw en groen minder goed kan hebben. Ik kijk even.
 
ik weet niet of het hier mag maar ik heb een line6 m13 te koop (gitaareffect)
kan dat ergens op dit forum? ik wil hem niet verzenden dus vandaar dat ik het hier op het nederlandse deel vraag.
zou het niet volgens de forumregels zijn dan kan dit verwijderd worden.
gr, robert
 
Je kan een thread in EBTTRT maken, hoewel het niet echt gebruikelijk is. All I want is U2 is echt alleen voor U2 merchandise bedoeld. Het is niet per se tegen de regels, zolang je het niet op ebay verkoopt en daarnaar linkt.
 
ok dank je. ik laat get hier wel bij denk ik want de kans dat iemand het hier wil kopen en wil ophalen in nl is vrij klein denk ik :hmm:
ik hou het wel bij de veilingsites, thanks
 
Hier in het AIWIY2 forum mag het niet, heb al eerder iemand een effecten pedaal zien proberen verkopen alleen die werd gesloten :hmm: beetje vaag.

Ik kan je ook niet verder helpen, als je Pro Mark 5A signature LMJ drumsticks hebt mag je me bellen :giggle:
 
Gewoon eigen vermaak! Ik kan nog wel wat U2 drummen, maar vooral de wat simpele nummers , zoals OOC, SBS. Streets zit er nog niet in. :lol: Moet meer paradiddles oefenen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom