Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Om het feestje compleet te maken kreeg ik vandaag de box voor de 4 (4...) NLOTH singles in te stoppen :) nr 4770 om precies te zijn. Ik krijg al een echte verzameling!

Edit: Deze dus (niet mijn foto)

 
Klopt.
Ik ben in elk geval blij dat NLOTH een stijlvolle cover heeft, anders had ik nu vijf verschillende lelijke dingen hier staan :lol: (*denkt aan HTDAAB*)
 
Mooiste covers voor mij zijn Boy, War , Achtung baby , en NLOTH.
Zooropa en October vind ik echt pulp. maar Zooropa maakt het nog goed vanwege de nummers die er op staan :drool:
 
Jorinde said:
NJaaa, ben ik het wel mee eens hoor, maar toch heb ik er met veel genoegen naar gekeken. Meerdere keren.:wink:

Naar de covers of de rose bowl ?
Het enige voordeel van de rose bowl was edge in HD :shifty:
 
Waar heb je die box vandaan Tom?

Ik ben vrij blij met de covers van AB, Pop en Zooropa. :wink: Vind zelf Boy/october/war niet echt je van het, en Bomb vind ik nog steeds echt een hele foute foto.
 
Waar heb je die box vandaan Tom?
.

Ohja, het was mijn beurt! MADHOUSEMUSIC GEMM Store Hier vandaan, maar de site is best wazig... Wel aangekomen, dus dat telt!

Vanmiddag aan het zagen, boren en schroeven geweest om mijn platen op te hangen en dit is het resultaat tot nu toe:

photohz.jpg
 
^ dat lijkt zo creepy much op mijn muur / kastje :yikes:
sans pronkende platen en AB poster,

Bij mij hangt er een 360 tour vlag.
 
Da's apart, die box was toch alleen via u2.com te krijgen?

Myeah die foto laadt bij mij maar hafl..Wat gebruik jij om je elpees op te hangen? :hmm: Rail met wat? En wat is die elpee met die kubus? /intrigued
 
Myeah die foto laadt bij mij maar hafl..Wat gebruik jij om je elpees op te hangen? :hmm: Rail met wat? En wat is die elpee met die kubus? /intrigued

Ik heb zelf een systeem gefabriceerd. Een houten frame aan de achterkant met boven en onder de elpee een plastic spiegelhouder. Die dingen zijn breed genoeg om een LP vast te houden en verstelbaar aan de bovenkant. Bovendien oefenen ze ook geen druk uit. Ik zal wat gedetailleerdere foto's maken als er meer licht is.

Die kubus (dat je dat album niet kent....) is Elbow met Seldom Seen Kid! Wat mij betreft het beste album van afgelopen decennium. Daarom moest en zou ik die ook op vinyl krijgen :drool:
 
Zeer fijn zeker, Seldom Seen Kid <3 Elbow is echt puur


Welkom Electrical storm :wave:
Voor wat mij ebtreft ben je hier welkom , zolang er maar vlaams word gesproken :D
Ik kan niet zo geweldig met sommige walloniers opschieten ,
sinds die bij U2 Brussel onze plek wouden innemen met geweld :shifty:
 
Whaha. Hij vond mij niet echt aardig nee. :mac: Don't touch me. Eh, vriend, jij raakte MIJ aan. Ik ging alleen maar heel erg dichtbij staan maar raakte je niet aan.

:shifty: Maar verder ben ik heel aardig hoor! Probeer alleen niet m'n railspot te jatten bij een U2concert als je niet eens een nummer op je hand heb staan!
 
Zeer fijn zeker, Seldom Seen Kid <3 Elbow is echt puur


Welkom Electrical storm :wave:
Voor wat mij ebtreft ben je hier welkom , zolang er maar vlaams word gesproken :D
Ik kan niet zo geweldig met sommige walloniers opschieten ,
sinds die bij U2 Brussel onze plek wouden innemen met geweld :shifty:

Ik faal toch in Frans, dus daarvoor moet je niet bang zijn ;)
 
Kijk , dat moeten we hebben.
Fransnobben niet welkom :wink:
Ben je toevallig naar brussel geweest 22 en/of 23 sept?

Oh btw ik faal meestal in nederlands,
Tot groot genoegen van galeongirl.
Nu ik het daartoch over heb, Gg , je avi blijf me aanstaren,
*shivers*
 
Kijk , dat moeten we hebben.
Fransnobben niet welkom :wink:
Ben je toevallig naar brussel geweest 22 en/of 23 sept?

Oh btw ik faal meestal in nederlands,
Tot groot genoegen van galeongirl.
Nu ik het daartoch over heb, Gg , je avi blijf me aanstaren,
*shivers*

PensiveBono ponders your post. :hmm:


Als we het dan toch over goed Nederlands hebben, wat doet die spatie links van de komma? :wink: Brussel en Nederlands en mijn naam met hoofdletter, tot zonder hoofdletter aangezien het na een komma staat en weer die rare spatie komma spatie. :p

Mierenneuker eerste klasse tot uw dienst. :wink:
 
Dat was de beste nacht van de 2 , al hoewel de 22ste ook al killer was!
Brussel was echt :up:
 
wow dat klinkt echt super ingenieus! Ben zeker geinteresseerd in hoe het in elkaar steekt. :D

De diepe geheimen achter mijn plaatklemmen! Ik heb dit bedacht omdat ik vinyllijsten veel te duur vind. En met de hoes om de plaat heen ziet het er nog steeds heel shiny uit. De truc zit 'm in de kunststof spiegelhouders

photomu.jpg


Spannend he? :lol:
Er zit nog wat ruimte achter, mss kan ik daar nog eens een vette ambilightding van maken... Mooie gloed achter de platen vandaan... :hmm:
 
Wow dat ziet er echt heel handig uit! :hmm: Wellicht dat ik dat ook maar ga doen. Je hebt latjes op maat per vinyl gezaagd ofzo?
 
Zelfs de schroeven netjes laten verzinken! Wat een doe-het-zelver!
 
Bagger! Iemand heeft die EA´s gekocht voo 175 , incl. verzendkosten :crack:
Echt belachelijk, ze zijn maar 90/120 euro waard.Ben wel gek dat ik zoveel uit ga geven.:angry:

Weer niks....
 
Balen:hug: En die ebay auction die je had? Was dat deze of die mail gozert?

Ze waren nieuw 113 euro waard, dus nu idd iets minder gezien ze oud zijn.
 
Ah, nice! Denk niet dat die dingen mij echt staan, anders was ik er zeker mee gaan rondlopen ;)

Jammer dat het niet gelukt is. Mss moet je ze de volgende keer gewoon van zijn hoofd trekken!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom