Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Mooie score! :up:
Waar heb je die AB posters vandaan?

Dankje :D
Van een mini platenmarkt (ik bedoel ook echt mini : 3 standjes) tijdens de paasmarkt in Nijmegen ,
Boy, War, WAIA en Desire heb ik van deze zaak in nijmegen. Superzaak,
echt een gozer met passie voor z'n zaak en mooie prijsjes.
Vinylarchief.com

Wow die posters zijn fijn! En OMG je hebt WAIA gevonden! :love:

Yep , helaas hadden ze geen tweede copy :( Anders had ik er een voor je meegenomen. Hetzelfde voor Pop, Zoorpa en AB etc.

Aan de Utrechtsestraat (vlak bij het Rembrandtplein).
Concerto B.V.

Die gaan we eens proberen.

:hmm: die heb ik nog nooit gevonden, thanks voor de link. Daar ga ik zeker een keertje langs!

Saamjpes? En Marjolein ? Die reunie moet er echt eens van komen. Ik heb nu eindelijk tijd ! Nu jij nog. :hug:
 
Hee ik kan tegenwoordig weer! Vrijdags zou mij 't beste uitkomen, anders dinsdagen na 11u? :hmm: Amsterdam is voor mij natuurlijk lekker makkelijk!
 
Hee ik kan tegenwoordig weer! Vrijdags zou mij 't beste uitkomen, anders dinsdagen na 11u? :hmm: Amsterdam is voor mij natuurlijk lekker makkelijk!
Cool , deze en volgende vrijdag ben ik ook vrij :D En dan is je OV ook nog geldig,
kassa!
 
Salome said:
Nijmegen is sowieso toppie!

Heb maar een klein stukje gezien,
Woon je daar ? Ik vond het er idd wel gezellig
 
nee, ik woon daar niet
da's eigenlijk het enige dat Nijmegen nog toffer zou kunnen maken ;)
 
Waarom krijg ik soms een tijd géén e- mailtjes met waarschuwingen dat er een bericht is geplaatst, en soms elke dag terwijl er niks nieuws is geplaatst?

Grtz.
 
Ik zou zeggen BS, 3fm ligt kwa nieuws op U2 gebied al een half jaar achter.

7 april kwamen ze namelijk pas met het artikel over het nieuwe album en dat ze waarschijnlijk Redone daarvoor als producer hebben.
Dat was daarvoor al veel langer "beloofd" door Bono. As usual
 
Afgelopen dinsdag ben ik naar de showcase van Elbow in A'dam geweest.. Lastminute via een vriendin kunnen regelen. Ik krijg die nummers nog niet uit m'n hoofd! Wat een wereldband is dat zeg. Zouden ze nog in NL komen (buiten Pinkpop)?

Nou ouwehoert Bono veel, maar Guy kan er ook wat van... Al raakte hij drie keer z'n verhaal kwijt (btje verkouden bleek). Heerlijke gast
 
Afgelopen dinsdag ben ik naar de showcase van Elbow in A'dam geweest.. Lastminute via een vriendin kunnen regelen. Ik krijg die nummers nog niet uit m'n hoofd! Wat een wereldband is dat zeg.

Lucky bastard!!! Ik had daar graag ook bij willen zijn, maar wist niet aan kaarten te komen (of op de gastenlijst geplaatst te worden of hoe het ook werd geregeld). Inderdaad ook een wereldband. Die nieuwe CD van ze is erg goed en The Seldom Seen Kid is zeker ook magistraal.

Zouden ze nog in NL komen (buiten Pinkpop)?

Ik hoop het. Ik ga niet naar Pinkpop, maar wil ze wel graag zien. Lowlands?
 
Elbow staat zeker op mijn lijstje van bands die ik graag live wil zien. Ik wist helaas pas te laat dat ze kwamen en had de kans op tickets gemist. :(
 
Ik ga ze dit jaar op Pinkpop zien :hyper: De Staat staat er die dag ook.
En Coldplay *zoekt dekking* kan ik ook wel een avondje hebben.
Graffiti six, The Script, en Kaiser Chiefs ben ik ook zeer blij mee :love:
 
Doe de groeten aan Ricky van me. ;) Ik was een van de mensen die geplet werd toen hij het publiek in sprong in Dublin. "t publiek dook naar hem toe, daar zat ik tussen. Was lache!
 
Ruby ruby rubeeeeh rubeeeeeeeeeh :love:
Die gast heeft last van ADHD, no doubt about it.
 
Omg , Ronnie Vannuci van de Killers heeft in een interview gister gezegd dat ze weer opnieuw de studio in gaan duiken :hyper::hyper: Fuckyeah.
 
Nou als ik bijna gellukig ben ... :tsk::grumpy: Lijkt me dat niet.


/ohtehdramah.
 
Goed om te zijn dat de oude GG weer terug is.:cute: Scheelt toch een hoop , zonder die jongens.:wink:

Your healed! (almost :hug:)
 
Ik dacht waar heb je het over.... Laat maar :shifty: Ik snap m al. Derp , voetbal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom