Nederlands Draadje 2 - Voor mensen met en zonder leerprobleem

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Lol, we hadden PvdA moeten stemmen. Zij draaien Magnificent bij het opkomen van Cohen :)

Ik vraag me af of Cohen wel weet wie die "muziekgroep was die dat Engelstalige liedje ten gehore bracht"? :hyper: Zijn laatst gekochte album moet iets van Pat Boone zijn geweest!
Zijn voorganger Wouter Bos is een wel een U2 fan, maar om er nu op te stemmen...Ik ben de laatste jaren niet zo van de PvdA!
 
Oei! Niet vergeten mijn moeder te bellen dat ze het opneemt (ik heb nl geen videorecorder of whatsoever...)!

Rond die tijd ben ik met een groep vrienden carnavallen! :D:bonodrum::drunk:

Bedankt voor de tip!
 
Gister gekeken, oh Edge en Bono toch :giggle:wat een modemisser-combo
 
Mijn favoriete platenzaak hier in Utrecht (Plato) heeft nu ook 2e hands CDs! Joepie!
Al gaat volgens mij mijn bankrekening wel protesteren...

:)
 
Nog een reden om in utrecht te gaan studeren hierna.
Platenbeurs , platenzaken... Fuck die bankrekening ;) Langleve de Stufi
 
*blaast nieuw leven in*

Zit net even de lijsten van Radio 2 door te bladeren. Deze week draaien ze elke dag een ander decennium. Vandaag de 90's en die lijst is gewonnen door U2 met One. (Duh).

Grappig is dat in de lijst van de 00's Beautiful Day uiteraard de hoogste U2 notering (7), maar Window in the Skies is daarna de populairste U2 plaat! (32). Met COBL, SIAMYGGOO, SYCMIOYO, Magnificent en Walk On, maar geen Vertigo... Snap jij het? Snap ik het?

Mocht je zelf willen analyseren: Radio 2: Download de playlists hier!



Autsj! :wink:
 
Weet je...... Ik haat zuid amerika met een passie.
uit pure jaloezie natuurlijk..:angry:
 
*blaast nieuw leven in*

Zit net even de lijsten van Radio 2 door te bladeren. Deze week draaien ze elke dag een ander decennium. Vandaag de 90's en die lijst is gewonnen door U2 met One. (Duh).

Grappig is dat in de lijst van de 00's Beautiful Day uiteraard de hoogste U2 notering (7), maar Window in the Skies is daarna de populairste U2 plaat! (32). Met COBL, SIAMYGGOO, SYCMIOYO, Magnificent en Walk On, maar geen Vertigo... Snap jij het? Snap ik het?

Mocht je zelf willen analyseren: Radio 2: Download de playlists hier!




Autsj! :wink:

Het is Radio2. Daar is niks aan te snappen. :wink: Kijk de top2000 voor meer voorbeeldjes.




:sad: Wut? hoe kan IK dat gedaan hebben? *levert spellingsmierenneukerspasje in*
 
Leedvermaak is het beste vermaak :corn: Muhahaha , spellingsfouten nog nooit zo pijnlijk.
 
Weet je...... Ik haat zuid amerika met een passie.
uit pure jaloezie natuurlijk..:angry:

Ach, kom op...
Het zijn geweldige mensen, erg vriendelijk. En heel erg passievol wat betreft (U2) concerten. Daarbij vergeleken is de rest een dooie boel. Want woensdag was het meest fysieke U2 concert dat ik ooit heb meegemaakt. Het leek wel of er 10.000 mensen in de inner circle waren.
 
Wat leuk dat jullie hier ook naar de top2000 luisteren!!

Dit Nederlandse topic is natuurlijk wel erg leuk, hoewel ik hier vooral ben om Engels met de beste band op aarde te combineren :)

Grtzz.
 
Ik luister niet naar de top 2000 :lol: Ik ben fanatiek 3fm luisteraar en zweer daar bij.
Naja , welkom op interference, helpt altijd om een beetje wegwijs te worden.
 
Ik luister niet naar de top 2000 :lol: Ik ben fanatiek 3fm luisteraar en zweer daar bij.
Naja , welkom op interference, helpt altijd om een beetje wegwijs te worden.

:hi5: Ik moet wel naar de top2000 luisteren, gezien ik nog thuis woon en hier radio2 op staat. Ik zet 'm wel steeds vaker naar 3FM tho. :mac:


Als je moeite hebt met Engels kan ik je daarbij helpen Jesper, ik ben zeg maar de mierenneuker op dit forum qua taal. ;) Vraag maar aan Domo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom