N?sten ny her

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Hvor bliver I af alle sammen?

Nå. Skal til Irland i morgen tidlig... dette bliver min sidste post på Interference i nogen tid.

I må have det godt... Tålmodighed... de kommer til Danmarkom en hel måned jo :D

:wave:
 
God Part III said:
Hvor bliver I af alle sammen?

Er lige her! :wink:

Glæder mig til at høre om turen til Irland når du kommer tilbage! :up:
 
Åh gutter... det var SÅ vildt... har postet nogle billeder i Dublin 2 Setlist Party Part 2 og Croke Park 1 photos i "Fan Experiences"-sub forummet. Og videoklip i Audio/video :D

Fik øjenkontakt med Adam, som smilede med sit "frowny grin", flere sekunder. Så nice. 3 meter fra scenen.

Wild Horses var så smuk. Gud hvor skal I glæde jer.
Der var ikke noget "The Cry" ( :sad: ) men The Electric Co. rockede hele stadion.

One var enormt smuk med alle lysene fra mobilerne.
Zoo Station og The Fly var nok showets bedste rockere. Bandet var i topform. SÅ fedt.
 
Alla ni från norge... Har ni ingen fan-sida för norska U2-fans? Har letat men hittar ingen.

Söker med ljus och lykta efter en biljett till Valle Hovin. Har ni någon eller vet hur jag kan få tag på en, utan att gå på auktionssidor och betala dubbla priset, maila mig gärna!

zooropa2@spray.se


I övrigt håller jag med God Part III, Dublin3 var fantastisk!! Bilder här: http://community.webshots.com/user/misszooropa3
 
MissZooropa said:
Alla ni från norge... Har ni ingen fan-sida för norska U2-fans? Har letat men hittar ingen.

Söker med ljus och lykta efter en biljett till Valle Hovin. Har ni någon eller vet hur jag kan få tag på en, utan att gå på auktionssidor och betala dubbla priset, maila mig gärna!

zooropa2@spray.se


I övrigt håller jag med God Part III, Dublin3 var fantastisk!! Bilder här: http://community.webshots.com/user/misszooropa3

Jeg har kigget i gårsdagens "VG" og der var to annoncer på 'sorte' U2-billetter til Valle...

Men de er dyre :huh: - jeg bor på køkken med en som har købt billetter på den måde... 1400,- NOK måtte hun af med for 1 billet! :|

Det er det eneste jeg ved om - Miss Zooropa, hvis det har nogen interesse så kan jeg godt sende telefonnumrene til dig...
 
Så där mycket har jag inte råd att betala men hör du om någon som säljer för 7-800NOK så är det ok. Har även biljetter till Göteborg att byta med.

Vad finns det för annonssidor i Norge? Har hittat qxl.no och någon annan, finns det fler? Ingen fan-sida?

Du har väl sett U2.se? Kanonsida! (Säger jag som är med och gör den.... :D )
 
MissZooropa said:
Så där mycket har jag inte råd att betala men hör du om någon som säljer för 7-800NOK så är det ok. Har även biljetter till Göteborg att byta med.

Vad finns det för annonssidor i Norge? Har hittat qxl.no och någon annan, finns det fler? Ingen fan-sida?

Du har väl sett U2.se? Kanonsida! (Säger jag som är med och gör den.... :D )

Nej, jeg har ikke fundet nogen norske fan-sider, bare sort-børs sider som sælger til sky-høje priser! :|

Ja, jeg har set U2.se! Super side! :D:up: - Lemonboy har dårlig indflydelse på mig! :wink: :giggle:
 
Merc said:

:D:up: - Lemonboy har dårlig indflydelse på mig! :wink: :giggle:

Är det Hermund du pratar om? :) Hälsa från mig i så fall! Sara som han träffade i Köpenhamn och Stockholm under Elevation. Vi köade ihop. Tillsammans med Trine och hans lillebror tror jag det var också.
 
MissZooropa said:
Är det Hermund du pratar om? :) Hälsa från mig i så fall! Sara som han träffade i Köpenhamn och Stockholm under Elevation. Vi köade ihop. Tillsammans med Trine och hans lillebror tror jag det var också.

Nej, 'Lemonboy' her på IF/'Citronpojken' på U2.se... hvis det siger dig noget? :)
 
Jo, men har för mig att denna Hermund hette Lemonboy här. Citronpojkeh har jag sett på u2.se.

Letar fortfarande biljett... ;)
 
MissZooropa said:
Jo, men har för mig att denna Hermund hette Lemonboy här. Citronpojkeh har jag sett på u2.se.

Letar fortfarande biljett... ;)

'LB' hedder Johan... han snakkede noget om igår, at I vist engang havde fundet ud af at I havde stået mindre en 100m fra hinanden til en af Slane-koncerterne uden at vide det - hvis det siger dig noget? :)

Har stadig ikke set nogen billige Valle-billetter... :(
 
MissZooropa said:
Jo, men har för mig att denna Hermund hette Lemonboy här. Citronpojkeh har jag sett på u2.se.

Letar fortfarande biljett... ;)

Hej Sara! :wave:


Jag är som sagt inte Hermund utan Johan...och inte vilken Johan som helst...Kommer du i håg att jag fixade en videokasett med Globen 2 med din lilla sånginsats?


:)
 
Ja, men jisses, det stämmer ju. Nu har jag nog blandat ihop användarnamnen lite. :D

Har inte rört mig här på ett bra tag så minnet har väl falnat lite.
Har ju sett dig på u2.se och fått en hint om att jag kännt igen det där namnet, nu är ringen sluten...

Videon är fantastisk om jag iten sagt det innan. Har inte tittat på den på ett tag men får väl göra det när vädret blir sämre. :)
 
elevation said:
Har lige downloadet "Shower in Copenhagen" - Det var værd at vente på - fantastisk :D

Den version af Electric Co.... :drool:

Og Edge's kort udvidede solo i Bullet The Blue Sky... :drool:

Yndlingsbootleg :hug:
 
Den er virkelig stadig super-god - varmer virkelig her i novembermørket :) Det er også en af mine absolutte favoritbootlegs... hvis ikke den allerbedste :D
 
Nå, hvad mener I så? Tror I på en indendørs EU-tour efter Australien/Asia? :hmm:
 
U2Man said:
Ja, det ville være rart :wink:

Det er jo selvfølgelig heller ikke sikkert at indendørs ville være den aller bedste ide... det ville sikkert blive 40C og hedebølge! De danske U2-koncerter har vist på det sidste haft en tendens til at komme samtidig med det mest ekstreme vejr, eller...? :huh: :wink:


Men, bare de i det hele taget kommer igen, så tror jeg vi skal være glade! :)
 
VIlle bare lige ønske jer et...

RIGTIG GODT NYTÅR! :D

Håber I får en sjov, festlig, hyggelig aften allesammen :yes: - og at U2Man får en god fødselsdagsfest! :wink:


:wave:
 
Back
Top Bottom