N?sten ny her

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Tja, nu ser det jo så ud til at det slet ikke var The Edge der svarede på spørgsmålene alligevel - jeg syntes i det hele taget at der er sket mange mærkelige ting herinde på det sidste... :shifty: :hmm:


Jeg tjekker U2.se senere - det ville da være dejligt at møde flere skandinavere! :D:up:
 
Nå, danskere!... Jeg sigere "danskere" i et ydmygt håb om, at der skulle gemme sig nogle danskere rundt omkring? :)

Hvad siger I til albummet?
Jeg synes, det er fedt, omend det nok ikke går hen og bliver en klassisker, men det vil kun tiden vise...

Men lige nu kører den non-stop :drool:
 
Hej, jeg har først lige opdaget det her sub-forum. "God Part 3" er vist også dansker men så er der vist ikke flere så vidt jeg ved.

Jeg synes det nye album er genialt:drool: pt vil jeg give det 8,5-9/10.
 
Hej hej Stefan - velkommen til! :wave:

Jeg har spottet tre danskere mere - "God Part III", "sony" og "yimou" (der lige har været så venlig at poste 'vores' udgave af ZooTV!)...

Det er jo helt vildt - vi er lige blevet over dobbelt så mange! :laugh:


Glæder mig til at snakke mere med jer! :D





.... og jo, jeg syntes HTDAAB er fantastisk! :drool: :bow:
 
Last edited:
elevation said:
Supercool :D

Hvilken indgang har I fået?

Ingen aning, hon e lite svår att få tag på eftersom hon e i Norge....:)

Men hon ringde och sa att biljetterna var fixade,det räcker för mig....:laugh:....sen så spelar ju inte ingången så stor roll då hela planen e öppen för alla...:)

Kanke läge för en stor Köpenhamns gathering? :laugh:
 
Lemonboy said:
Ingen aning, hon e lite svår att få tag på eftersom hon e i Norge....

Men hon ringde och sa att biljetterna var fixade,det räcker för mig....:laugh:....sen så spelar ju inte ingången så stor roll då hela planen e öppen för alla...

Kanke läge för en stor Köpenhamns gathering? :laugh:

HVAD laver du i en dansk thread?! :eyebrow: Ka' du så se at komme ud!!! :grumpy:


:sexywink: :kiss:





Men nu er jeg altså endelig online heroppe nordfra, så...

Hej elevation! :wave:

Vi har indgang C5, eftersom jeg af en eller anden grund skulle vælge mellem højre og venstre side af scenen... og jeg har en lille svaghed for Edge, så det blev venstre! :reject: :lol:
 
Indgang B9. Sov foran Fona 2000 på Strøget. 16 timer for at få de billetter.

Men jeg er nu mere stolt af mine Croke Park GA's.
Da jeg aldrig har været til U2 koncert før er det ret svært at fatte at det hele skal begynde på irsk grund.

Åh hvor kan jeg dog ikke vente.

Altid godt at se andre danskere.
 
God Part III said:
Indgang B9. Sov foran Fona 2000 på Strøget. 16 timer for at få de billetter.

Men jeg er nu mere stolt af mine Croke Park GA's.
Da jeg aldrig har været til U2 koncert før er det ret svært at fatte at det hele skal begynde på irsk grund.

Åh hvor kan jeg dog ikke vente.

Altid godt at se andre danskere.

16 timer! :shocked: Foran Fona 2000! :lol:


Nå folkens, er jeg den eneste der er :hyper: over at der idag kun er 75 dage til det går løs i Parken?! :giggle:

:wave:
 
Merc said:


16 timer! :shocked: Foran Fona 2000! :lol:


Nå folkens, er jeg den eneste der er :hyper: over at der idag kun er 75 dage til det går løs i Parken?! :giggle:

:wave:

Altså... no showing of selvfølgelig... men undertegnede skal lige til Dublin, Milano og Göteborg først :D

Der er kun 27 dage til Croke Park!!!!

Nå in any case, lad os prøve at gøre crowded så højt som muligt... Jeg vil gøre den koncert til noget meget specielt. Så skrig, hop og dans, og så får vi måske en rigtig, rigtig fed koncert.
 
God Part III said:


Altså... no showing of selvfølgelig... men undertegnede skal lige til Dublin, Milano og Göteborg først :D

Der er kun 27 dage til Croke Park!!!!

Nå in any case, lad os prøve at gøre crowded så højt som muligt... Jeg vil gøre den koncert til noget meget specielt. Så skrig, hop og dans, og så får vi måske en rigtig, rigtig fed koncert.

Hold fast, hvor er du heldig... jeg gad sørme godt se de irske knægte i Dublin... Men har på den anden ikke rigtig råd til det lige for tiden :scracth:

Men København i sig selv er også ok :dancing:
 
København skal blive det bedste. Vi skal vise det band at vi er blandt deres bedste crowds i Europa. Jeg vil have dem til at tænke "Fuck, der er fandme gang i dem." - det er måden at få en rigtig rigtig fed concert tror jeg.

Anyway, jeg har heller ikke råd... skylder 2000 væk for alt det her pjat :p

:rockon: Danske threads :rockon:
 
God Part III said:
København skal blive det bedste.

:yes: :hyper:



God Part III said:
Vi skal vise det band at vi er blandt deres bedste crowds i Europa. Jeg vil have dem til at tænke "Fuck, der er fandme gang i dem." - det er måden at få en rigtig rigtig fed concert tror jeg.

Jeg melder mig hermed frivilligt til at sætte lidt gang i Bono med en dans på scenen til 'Mysterious Ways'! :giggle: :wink:



God Part III said:
:rockon: Danske threads :rockon:

:cool: Oh yeah! :rockon:
 
Jeg skal ikke i Parken men overlever nok. Jeg har været lige ved at få fat i billetter men har alligevel ikke ville betale overpris for det. Men skid hul i det,,, Jeg så Zoo og PopMart :rockon: I andre må have en fed koncert !!!!! Måske skulle man tage en lytter udenfor Parken :wink:
 
yimou said:
Jeg skal ikke i Parken men overlever nok. Jeg har været lige ved at få fat i billetter men har alligevel ikke ville betale overpris for det. Men skid hul i det,,, Jeg så Zoo og PopMart :rockon: I andre må have en fed koncert !!!!! Måske skulle man tage en lytter udenfor Parken :wink:

Jeg forstår dig ærlig talt ikke.

Du har ikke set U2 live i 8 år... men alligevel gider du ikke betale 2-300 kroner ekstra for at se dem?

:huh:

Håber du skifter mening :yes:
 
Nogen der har læst anmeldelsen i Berlingske Tidende af koncerten i Bruxelles...? :huh:

Jeg overvejer at sende manden en pakke tude-kiks! :laugh: Ja ja, lyden var dårlig, men hvor sad du henne? :eyebrow:

Men man skriver vel selvfølgelig nok heller ikke, at man har haft stadions mest crappy siddeplads! :shrug:

Så har der for øvrigt været 29 koncerter i USA - ikke at det spiller den store rolle, men jeg kan kun tælle 27... "Hvor er de sidste to blevet af?", tænker jeg umiddelbart... :hmm:

Men det mest morsomme er nok at Anton Corbijn er blevet forfremmet til fotograf/scenograf og instruktør og ...scenedesigner på Vertigo touren!!! :lol: :lol: :lol:

Se, det tror jeg nu nok stakkels Willie Williams ville blive lidt ked af at høre, med alt det arbejde han har lagt for dagen! :giggle:

:wink:
 
Last edited:
Merc said:
Nogen der har læst anmeldelsen i Berlingske Tidende af koncerten i Bruxelles...? :huh:

Jeg overvejer at sende manden en pakke tude-kiks! :laugh: Ja ja, lyden var dårlig, men hvor sad du henne? :eyebrow:

Men man skriver vel selvfølgelig nok heller ikke, at man har haft stadions mest crappy siddeplads! :shrug:

Så har der for øvrigt været 29 koncerter i USA - ikke at det spiller den store rolle, men jeg kan kun tælle 27... "Hvor er de sidste to blevet af?", tænker jeg umiddelbart... :hmm:

Men det mest morsomme er nok at Anton Corbijn er blevet forfremmet til fotograf/scenograf og instruktør og ...scenedesigner på Vertigo touren!!! :lol: :lol: :lol:

Se, det tror jeg nu nok stakkels Willie Williams ville blive lidt ked af at høre, med alt det arbejde han har lagt for dagen! :giggle:

:wink:

SÅ GRINEREN så dårlig den anmeldelse var. The Guardian roste koncerten til skyerne nærmest.

Hvis han skriver det samme om København sender jeg et brev.

Også det med at Streets blev sat i ny kontekst med Afrika... ØH NEJ!
 
God Part III said:
SÅ GRINEREN så dårlig den anmeldelse var. The Guardian roste koncerten til skyerne nærmest.

Hvis han skriver det samme om København sender jeg et brev.

Også det med at Streets blev sat i ny kontekst med Afrika... ØH NEJ!

Har lige sendt ham en e-mail om Anton Corbijn vs. Willie Williams - jeg syntes trods alt det var lidt for pinligt! :lol:

Nok er der ikke store chancer for at nogen i U2-lejren læser Berlingske, men jeg syntes nu at ret skal være ret! :wink:
 
God Part III said:


Jeg forstår dig ærlig talt ikke.

Du har ikke set U2 live i 8 år... men alligevel gider du ikke betale 2-300 kroner ekstra for at se dem?

:huh:

Håber du skifter mening :yes:

Hvis en viftede en billet foran mig til 7-800 kr som du siger så ville jeg slå til. Men indtil videre er 2000 dkr det billigste jeg er blevet tilbudt.

Jeg ville dog betale 2000+ for at se Zoo eller Popmart igen.
 
Merc said:


Har lige sendt ham en e-mail om Anton Corbijn vs. Willie Williams - jeg syntes trods alt det var lidt for pinligt! :lol:

Nok er der ikke store chancer for at nogen i U2-lejren læser Berlingske, men jeg syntes nu at ret skal være ret! :wink:

Nu er jeg "desværre" ikke abonnement på Berlingske (er der virkelig nogen, der er det - seriøst?), men sideteksten var synlig på nettet, og der kunne jeg da også læse, at

"Gruppens pt. bedst sælgende album er »All That You Can't Leave Behind« (2000) med mere end ni millioner solgte eksemplarer".

Okaaaayy.... det bliver det hele jo straks væsentligt mere troværdigt af...

Næh, du, jeg holder mig til Politikens anmeldelse af Gelsenkirchen-koncerten :D

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=382756

That´s the spirit...:D
 
elevation said:
Nu er jeg "desværre" ikke abonnement på Berlingske (er der virkelig nogen, der er det - seriøst?), men sideteksten var synlig på nettet, og der kunne jeg da også læse, at

"Gruppens pt. bedst sælgende album er »All That You Can't Leave Behind« (2000) med mere end ni millioner solgte eksemplarer".

Okaaaayy.... det bliver det hele jo straks væsentligt mere troværdigt af...

Jeg fik udklippet sendt herop med posten (Nej, jeg bor ikke i Danmark! :D) - så nej, jeg har ikke abonnement på Berlingske Tidende, hvis det er det du hentyder til... :shrug:

Tja, artiklen var dårlig - men billedet var veldig godt! :drool:



elevation said:
Næh, du, jeg holder mig til Politikens anmeldelse af Gelsenkirchen-koncerten :D

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=382756

That´s the spirit...:D

"...Herefter fulgte en ualmindelig kikset og fejlbehæftet version af vel nok U2 mindst seriøse sang nogensinde..."

Jeg ved ikke hvor meget 'spirit' der er over sådan et citat...? :|


Men drit i hvilken dansk avis der kommer med de bedste anmeldelser af U2 koncerter i udlandet! :shrug:

Nu er det København der gælder - 44 dage endnu! :hyper:
 
Last edited:
Lagde I mærke til, at han også i anmeldelsen skrev, at det var mærkeligt, at 'sølle tre instrumenter kan lyde så meget ude af takt', tsk, tsk....han er vist ikke klar over, hvad Edge gemmer under scenen.....:) og det kommer fra en musikanmelder:madspit:
 
Merc said:


Jeg fik udklippet sendt herop med posten (Nej, jeg bor ikke i Danmark! :D) - så nej, jeg har ikke abonnement på Berlingske Tidende, hvis det er det du hentyder til... :shrug:


Hvor bor du da, Merc?
 
U2Man said:
Deltager du nogensinde i Setlist Party-trådene?

Nej, lige nu holder jeg mig mest i PLEBA og 'The Octagon'... :D
 
Back
Top Bottom