Lang Leve Feedback (Elvis, please also read the part you can read)

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
Elvis, could you please add the line 'Lang Leve Feedback' in the forum title (that's Dutch for Long live feedback), since there also are quite a few Dutch fans around here, at least more than Germans as far as I know.
And on with the Dutch.......

Dag mensen, dus eindelijk een plaatsje in dit forum waar er ongestoord Nederlands geluld kan worden. Of er een behoefte aan is, weet ik niet, maar dat merken we vanzelf wel.......
Slechts even een vraagje, hoe maak ik de beste kans om aan kaartjes te komen voor U2 in Ahoy (hoewel Mojo en Ahoy nog alles ontkennen is U2tour.com als bron vrij betrouwbaar). Ik bedoel, heeft iemand van jullite nog speciale tips? Ditaangezien er waarschijnlijk maar 1/5 van het aantal kaarten tijdens Popmart te verdelen zijn.
Tot nu toe ben ik (zijn wij) slechts van plan om onze vriendengroep op te delen en te verspreiden over meerdere Ticketservice punten (Station-GWK's en grotere postkantoren) en elkaar per mobiel op de hoogte te houden van wie wat heeft (kunnen krijgen)....
Voor extra tips houd ik me altijd aanbevolen....

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Ik rekende eigenlijk op Propaganda. Mijn vrienden vinden U2 geen moer aan of te duur dus we gaan maar met z'n twee?n of drie?n.
Bij PopMart heb ik kaartjes gekocht via de Music Store incl. busreis. Kwam goed uit want Rotterdam is een pokkeneind weg vanuit het Noorden.

De ticketlijn? Dacht het niet h?....

------------------
"To be is to do" -Socrates

"To do is to be" -Sartre

"Do be do be do" -Sinatra
 
Ticketlijn zelf (bellen) werkt niet... laat en in gesprek, hoewel ik ook dat nog weer ga proberen....
Maar gewone voorverkoop, naast Ticketservices bijvoorbeeld (waarschijnlijk) ook Plato (nog steeds niet gevraagd) en anderen is het me tot nu toe bij al mijn U2 (alleen ZooTV, Popmart zag ik in Hannover en heb ik in Duitsland kaartjes gekocht) en niet-U2 concerten en festivals wel gelukt.
Oh ja, busvervoer heb ik toch niet nodig, OV-jaarkaart en slaapplaats in Utrecht (nachtnet) doen wonderen.......


------------------
Vorsprung durch Technik

[This message has been edited by Vorsprung (edited 03-05-2001).]
 
Verkopen ze bij Plato ook kaartjes? waarom weet ik dat niet??? Volgende week maar meteen vragen. En hoe zit dat nou met Propaganda? Hoe betrouwbaar zijn ze?

Geen OV nodig, ik pak gewoon de Volvo
biggrin.gif


------------------
"To be is to do" -Socrates

"To do is to be" -Sartre

"Do be do be do" -Sinatra
 
Ik weet niet of alle Plato's kaartjes verkopen. Ik weet alleen wel dat ik mijn Rolling Stones kaartjes (Malieveld, Bridges to babylon) bij Plato Groningen (toen studeerde ik daar nog) heb gekocht en dat vrienden van mij ooit ZooTV kaartjes bij Plato Enschede hebben gekocht.

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Tja, vragen staat gelukkig vrij.
Groningen dan maar proberen, of Zwolle.

Nog andere Nederlanders met suggesties?
 
In het geval dat jullie het nog niet weten. Rotterdam gaat niet door en het concert (eentje maar??) is op 31 Juli in Utrecht (vast ergens in de jaarbeurs). Dit is mooi kut want volgens mijn originele planning zou ik dan ergens in Zuid-Europa moeten zitten......

------------------
Vorsprung durch Technik
 
nog steeds geen: "Lang Leve Feedback"
misschien tijd voor een Nederlandse Feedback-boycot
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it

[This message has been edited by Salome (edited 03-12-2001).]
 
Back
Top Bottom