Hoi,..

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Tot straks!

P.S. Johan als je dit nog ziet, je weet dat er werkzaamheden tussen Roosendaal en Amsterdam zijn, toch?

Groeten,

Martijn
 
Hoi,

Waar waren jullie nu opeens aan het einde van Daniel Lanois? Ik had mijn jas gepakt en ik zag jullie nergens meer. Niet buiten, niet in de zaal, nergens. :confused:

Niettemin vond ik het wel een hele geslaagde dag. Daniel Lanois was ook ontzettend goed (en hij had ook een geweldige drummer bij zich!).

Groeten,

Martijn

P.S. Ik ben meteen na thuiskomst achter de computer geschoven. Internetverslaafd??? :reject:
 
Popmartijn said:
Hoi,

Waar waren jullie nu opeens aan het einde van Daniel Lanois? Ik had mijn jas gepakt en ik zag jullie nergens meer. Niet buiten, niet in de zaal, nergens. :confused:

Niettemin vond ik het wel een hele geslaagde dag. Daniel Lanois was ook ontzettend goed (en hij had ook een geweldige drummer bij zich!).

Groeten,

Martijn

P.S. Ik ben meteen na thuiskomst achter de computer geschoven. Internetverslaafd??? :reject:
Ooops,...Salome en ik hadden een beetje haast om de trein te halen, ik heb hem gehaalt,...anders was ik meer dan een later uur thuis geweest. Volgende keer nemen we een luchtbed mee,....
Ik dacht dat je nog even bleef,...


Ik vond het een mooi concert. De Bassist en de drummer waren de betere op techniek maar dat zegt niet alles.

Het was wel een erg gezellige dag,...ik zou haast zeggen tot volgend jaar dan maar weer. :)
 
Last edited:
O ja,...Salome. Je krijgt nog wat geld voor de taxi van mij. Stuur even je bankgegevens door,....
 
heeft iemand toevallig het adres en/of telefoonnummer van dat uruguayaans steak house genoteerd?

want ik ben vandaag eindelijk de smaak van die saus kwijt geraakt
dus ik wilde wat nieuwe scoren
 
Iemand wel eens gehoord van the Chameleons ? Een New Wave band uit England en hun hoogtijdagen begin jaren 80 had. Hun tweede lp ( what does anything mean? basically ) is geproduceerd door steve Lillywhite.

In iedergeval, dit is ??n van mijn favoriete bandjes en nu komt het leuke,....de zanger geeft een huiskamerconcert bij een fan. En daar mag ik bij zijn, te gek.
 
the chameleons :hmm:

er gaan niet meteen alarmbellen ringelen

hebben ze nog een bescheiden hitje gehad of zo?



maar klinkt erg gaaf :up:
 
Salome said:
the chameleons :hmm:

er gaan niet meteen alarmbellen ringelen

hebben ze nog een bescheiden hitje gehad of zo?



maar klinkt erg gaaf :up:
Nope,...een bandje zonder hitje of hit. Maar een hit is gelukkig geen maatstaaf voor kwaliteit,...

Probeer eens iets te vinden via kazaa. Veel echo en delay,...:yes:
 
Ook leuk,.... Th? Lau heeft een DVD uitgebracht van het concert in de Oosterpoort, eerder dit jaar. Altijd leuk om een DVD te hebben met een concert waar men geweest is. :)
 
Hard bezig met opknappen. Bijna alles wat geschilderd kan worden moet een nieuwe lik verf krijgen. Dus ik merk niet dat ik op dit moment vakantie heb, het blijft hard werken. :)

(maar het wordt wel mooi, natuurlijk!)

Groeten,

Martijn
 
Popmartijn said:
Hard bezig met opknappen. Bijna alles wat geschilderd kan worden moet een nieuwe lik verf krijgen. Dus ik merk niet dat ik op dit moment vakantie heb, het blijft hard werken. :)

(maar het wordt wel mooi, natuurlijk!)

Groeten,

Martijn
:hmm: Ik heb een paar weken vakantie. Nog wat hulp nodig ?
 
Bedankt voor het aanbod. Maar het grootste gedeelte is nu gedaan. Komende week moet er eigenlijk alleen nog maar schoongemaakt worden en dan kunnen de meubels er in. En er zijn altijd nog wat kleine dingetjes, maar die kunnen ook gedaan worden als ik er al zit.

Groeten,

Martijn (trouwens ook alvast een prettige jaarwisseling)
 
zullen we met deze of met de andere nederlandse verder gaan?
 
Wat is er dan te zeggen?
Misschien dat een nieuwe ook wel leuk is.
Al hebben we natuurlijk ook Testje. :)
 
Back
Top Bottom