Hoi,..

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
ik weet het, ja
we moeten nog een tijd en plaats afspreken

(en ik moet nog bedenken of ik met de trein of met de auto ga)
ik weet Artis eerlijk gezegd niet te liggen (Paradiso trouwens ook niet),
maar misschien is het Centraal Station toch het handigst?
 
ik denk ook aan vakantie


en ik denk niet dat ik op de route Groningen - A'dam zit

of ze moeten Groningen zonder mijn medeweten een heel flink stuk hebben verplaatst :D
 
Hmmm, als ik nou via Zwolle rij en wat later heenga, dan is het natuurlijk wat goedkoper,....;)
 
Hoi, :)

Volgens mij is er nog geen tijd en plaats afgesproken voor komende zaterdag. Toch?
Bij deze dan een eerste voorstel: 13:00 op het Centraal Station (voor de Burger King). Is dat laat genoeg voor jou Rono om er te komen vanuit Groningen?

Groeten,

Martijn
 
ik zat ook aan rond 13:00 te denken
(kan ik 's ochtends nog wat andere dingen regelen)

misschien moeten we nog een alternatief plan bedenken voor de middag mocht het weer echt oud hollands slecht worden
 
Nou, het is wel 21/2 uur rijden ( ik ga toch maar met de auto )
en ik wou ook nog iets in de ochtend regelen,....

Mischien iets eten voor het concert en artis links laten liggen ?
 
Ook goed. Maar Salome als jij graag mijn familie wil zien, dan kan dat ook hoor. :)

Groeten,

Martijn (hoort bij de dikhuiden :p)
 
ik heb wel zin in een dagje Artis,
dus wat mij betreft gaan we lekker naar de diertjes kijken! :D
ontmoeten we Renee gewoon later op de dag

vanaf welk station vertrek jij nu eigenlijk Martijn?
anders is het misschien net zo gemakkelijk wanneer ik jou daar ontmoet?!
 
Ik ga denk ik gewoon met de trein vanaf Hilversum. Wel moet ik nog even kijken hoe laat de trein precies vertrekt. Ik neem tenminste aan dat ik 's avonds rond 0:30-0:50 weer op CS kan zijn. :)
 
hmm, de laatste trein terug vanuit A'dam centraal naar R'daal is al om 22:59


ik heb echter ook niet veel zin om m'n auto de hele dag bij Amsterdam Centraal te parkeren


Lanois begint om 19:30
dus ik denk dat ik dat wel ga halen ...

toch ?
 
Rono said:
Is het een beetje veilig parkeren in Hilversum ?

Nou, erg veel parkeergelegenheid is er niet, rond het station. En het is ook niet echt gemakkelijk te bereiken.

Als je van plan bent om met de auto naar Amsterdam te gaan, maar je wilt de auto niet in hartje Amsterdam plaatsten dan is het volgende misschien ook een optie.
Op verschillende plaatsen aan de rand van Amsterdam zijn er transferia, o.a. ook bij de Amsterdam ArenA. Je kan daar je auto kwijt, volgens mij voor 5 1/5 of 6 1/2 euro per 24 uur en dan krijg je er ook nog 1 (of 2 als je met 2 personen bent) ov-kaartje bij. Met dit ov-kaartje kan je met de metro naar Amsterdam CS reizen en later ook weer terug (wel steeds afstempelen!). Bij de ArenA kan je 24 uur per dag uitrijden en je zit zo op de A2.
Het enige wat je hiervoor moet doen als je in de ArenA parkeert is beneden in het midden bij de parkeerwachter je parkeerkaartje om te wisselen voor een transferium-kaartje. Zij leggen ook even uit hoe het werkt, etc.

Ik maak hier regelmatig gebruik van als ik naar het centrum van Amsterdam wil.

Groeten,

Martijn

P.S. Vlak bij de ArenA zit een Media Markt, dus dat is wel gevaarlijk... :)
 
Ik denk er nog even over na,.....mischien wel om 13:00 bij de burger king.

Ik zie er tegenop om alleen in de laatste trein naar Groningen te nemen ( moet dan ook nog een keer overstappen )

Leuk bandje trouwens, Therapy?
 
Salome said:
hmm, de laatste trein terug vanuit A'dam centraal naar R'daal is al om 22:59


ik heb echter ook niet veel zin om m'n auto de hele dag bij Amsterdam Centraal te parkeren


Lanois begint om 19:30
dus ik denk dat ik dat wel ga halen ...

toch ?
Ahh,...22:59 dus als jij plotseling weg bent dan is het tijd voor mij om naar het station te gaan.:lol:
 
Back
Top Bottom