Hoi,..

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Nou zeg, het concert van Therapy? van 18 oktober is verplaatst naar 25 oktober,...:(
 
toch hoor ik de laatste tijd weer echt goede dingen over Therapy live


geestelijke bijstand van mij klinkt als "van de regen in de drup"
 
Salome said:
toch hoor ik de laatste tijd weer echt goede dingen over Therapy live


geestelijke bijstand van mij klinkt als "van de regen in de drup"
:p Dat komt dan goed uit,....ze treden op in de Oosterpoort ( Groningen ) op 22 oktober. En zo komt alles weer goed,...
 
Angela Harlem said:
Alas dear Rono, I have nowhere to go so here I remain, and suffering with my company you all must be.
:wink:

Um...what did that translate to? It was supposed to say this place is so boring even Sula is leaving.
I have doubts it translated though :D
Oops.
:sigh:
 
Hoe bedoel je, om ze te maken?
- Voor archief-CD's (dus alleen tekst) heb ik een Word sjabloon.
- Om bestaande covers uit te printen gebruik ik gewoon Word (het plaatje van de cover invoegen uit bestand en zorgen dat het op de correcte grootte is).
- Nieuwe hoesjes maak ik zelf in PhotoPaint (van Corel), maar het zal waarschijnlijk ook in Paint Shop of PhotoShop kunnen.

Het formaat van een hoesje is trouwens 12 x 12 cm voor de voorkant en 15,1 x 11,85 cm voor de achterkant.

Groeten,

Martijn
 
Hmmm,...ondanks dat de muziekanten van Living colour echt geweldig zijn ( zeker vernon ried ) was het concert niet al te leuk. Door al dat gefreak op de gitaar ( sneller is beter ? ) was voor mij de lol er na een uurtje vanaf,...

Lekker vlug thuis,...


Ik ga toch meer voor gevoel dan voor techniek in de muziek,..


PS, het favoriete standje van een vrijgezel is de handstand.
 
Rono said:
PS, het favoriete standje van een vrijgezel is de handstand.

:eek:

Trouwens, ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen of ik die verzamelaar van Living Colour zal kopen. Op zich is 'ie niet duur, maar ik heb al zo'n berg CD's gekocht dit jaar, dat ik bijna geen tijd meer heb om CD's goed te beluisteren...

Groeten,

Martijn (die al een beetje gaat nadenken over activiteiten op 25 oktober)
 
ik ben ook echt aan het nadenken
maar tot nog toe kom ik niet verder dan het briljante plan:
ergens wat drinken :D
 
:up:

Wat Salome zegt.

Dus even samenvatten:
- Iets drinken
- Iets eten
- Artis
- Daniel Lanois

Ik vind het een prima programma! Dat 'iets drinken' mag ook wat vaker gedaan worden. :)

Uitstekend gedaan heren!

Groeten,

Martijn
 
Jongens, ik ben bang dat ik er niet bij zal zijn i.v.m. mijn slechte economische situatie en drukke schema. Ze weten het wel weer te plannen op de U.U! :angry::mad:

Gelukkig zag ik dit al aankomen en had ik nog geen kaartje gekocht voor Lanois. maar...toch erg jammer. :( :scream:
 
:(

Dit doet mij ook de volgende vraag binnenschieten: Wie zijn er allemaal de 25e? Salome, Rono, ikke? Meer enthousiastelingen? Wees niet bang, we zullen niet bijten. :) Ik niet tenminste... :D

Groeten,

Martijn
 
goeie vraag!
al vind ik het met z'n 3-en ook wel gezellig

maar meer zielen ... etc etc


jammer dat het er niet in zit dokter tand :(
 
Jammer dokter tand ( krijg je met al die bezuinigingen op de tandarts )


Er moeten toch meer Nederlanders ( en Belgen ) die zin hebben in een biertje en een concertje,...
 
Back
Top Bottom