hoe zijn jullie aan kaarten gekomen?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Flying Padre Jr

Babyface
Joined
May 16, 2001
Messages
14
ik heb een keer een belachelijk grote hoeveelheid geld betaald voor een kaartje in utrecht op 1 augustus, omdat ik ziek was en niet in de rij kon gaan liggen.

daarna heb ik nog een keer wel in de rijgelegen vanaf half een 's-nachts en was ik de eerste die kaartjes voor arnhem 3 augustus kocht in haarlem.

en nu heb ik spijt dat ik niet nog een kaartje heb gekocht voor het derde (eigenlijk eerste) concert, omdat ik niemand kon vinden die mee wilde (wel wat mensen, maar die gaan allemaal mee op 3 augustus) en ik op 1 augustus al alleen ga (wat ik niet erg vind, omdat ik zeker een keer me helemaal wil laten opgaan in het concert zonder met anderen rekening te hoeven houden (kan ik vooraan gaan staan enzo).

in ieder geval 1 keer alleen is heel leuk, maar twee keer leek me wat te veel. maar nu belde een vriend mij dat hij eigenlijk ook heel graag wilde (ik dacht dat hij op vakantie was die periode) dus nu gaan we maar weer op zoek naar 2 kaartjes voor de 31e. lastig allemaal he, maar het komt allemaal wel goed.

wat zijn jullie belevenissen?

------------------
~stadtmueller
 
Hallo,

Je zou kunnen proberen om op de dag zelf voor het concert nog aan kaartjes te kunnen komen. Of plaats een berichtje op het What do you want forum.

Succes!
 
Op www.ibazar.nl worden nog wel kaartjes aangeboden voor 31 juli. Prijzen vanaf F150,-. Kopen op de dag van het concert zelf kan je ook proberen. Hoewel riskant, kun je dan het beste zo lang mogelijk wachten met het kopen van de kaartjes, op het einde moeten ze namelijk wel van de kaartjes af en gaat de prijs omlaag. Echter wel riskant omdat je steeds minder zeker bent van kaartjes.

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Ik hoefde helemaal niet in de rij te gaan liggen. Een vriend van mij heeft ze bij het postkantoor in Almere voor me gekocht, omdat ik uitgerekend op die dag ging verhuizen. Ik had ook kaartjes voor andere dagen kunnen krijgen, maar ??n koncert is voldoende voor mij. Alleen vind ik het vervelend dat ik nu naar Arnhem moet.
 
Back
Top Bottom