Hoe kan het nou toch weer? Zwarte markt!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

POP-ROMANCER

War Child
Joined
Jan 10, 2005
Messages
847
Location
Netherlands
Waarom is er toch nog steeds geen goed systeem ontwikkeld dat ze die zwarthandel eens een keer de baas zijn. Nu worden er alweer kaarten aangeboden voor meer dan 200 euro. Wat denken jullie, hoe kun je zoiets het beste aanpakken? Misschien zou u2 een paar duizend kaarten zelf achter moeten houden (of mojo) en de laatste dag verkopen tegen een hele lage prijs. Mensen die geen kaartjes hebben kunnen het dan altijd nog die dag proberen en zijn niet geneigd er hoge prijzen voor te betalen als ze nog een kans hebben. En zo lang er vraag blijft, blijft er aanbod!
 
Volgens mij doet U2 dat ook regelmatig, een aantal kaarten achterhouden en die op de dag zelf beschikbaar maken aan de kassa.
 
Alle kaarten op naam zetten en legitimatie tonen bij het stadion. Net als bij een WK voetbal ofzo. Scheelt een stuk qua zwarthandel, maar maakt de voorverkoop en het binnenkomen in het stadion een nog grotere hel.
 
Mij aanstellen als moderator op ebay en marktplaats.nl/speurders.nl....( A raison van Eur 250/uur ben ik trouwens direct tot en met 12 juli beschikbaar)....
 
Back
Top Bottom