Het is een beetje vroeg maar,...

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
doen we gewoon !

ik zal die thread in het gathering forum binnekort weer eens omhoog pushen en eens kijken of ik nog wat ge?nteresseerde in de enigszins nabije omgeving kan vinden

zitten we te denken aan een dag / een weekend of een week :D
 
Last edited:
Salome said:
doen we gewoon !

ik zal die thread in het gathering forum binnekort weer eens omhoog pushen en eens kijken of ik nog wat ge?nteresseerde in de enigszins nabije omgeving kan vinden

zitten we te denken aan een dag / een weekend of een week :D
Nou, ik zit zelf te denken aan een weekend ( donderdag heen, zondag/maandag terug )Maar dat kan ieder zelf bepalen lijkt me,.....
 
ik kan allebij eigenlijk wel

misschien dat ik zowiezo wel een weekendje in London of Dublin of zoiets doe dit voorjaar / zomer :hmm:


wat mij betreft meeste stemmen gelden
met een kleine voorkeur voor november omdat dat met m'n werk iets makkelijker zou moeten kunnen
 
Salome said:
ik kan allebij eigenlijk wel

misschien dat ik zowiezo wel een weekendje in London of Dublin of zoiets doe dit voorjaar / zomer :hmm:


wat mij betreft meeste stemmen gelden
met een kleine voorkeur voor november omdat dat met m'n werk iets makkelijker zou moeten kunnen
Mij zou November beter uitkomen, tenslotte is vrij in de herfst makkelijker voor mijn werk dan in de zomer. Maar ik wil wel zoveel mogelijk mensen zien dus ook in mij geval, de meeste stemmen gelden.
 
Hmmm, het lijkt erop dat Juni niet kan. Ik ga in April naar Notthingham ( 80 % ) en London ( 100 % ) voor een paar concerten dus het geld is dan op. Maar in November naar Dublin is zeker ( als er een Meeting komt ) .
 
November lijkt me OK. Trouwens, om welke concerten gaat het?

:rant:

Martijn (nog steeds :rant: omdat hij een belangrijk document niet kan vinden en de computer :censored: is)
 
Popmartijn said:
November lijkt me OK. Trouwens, om welke concerten gaat het?

:rant:

Martijn (nog steeds :rant: omdat hij een belangrijk document niet kan vinden en de computer :censored: is)
Het gaat om the Cashbahclub. Er spelen de drie overgebleven Big Country leden in aangevuld met de ex gitarist van the Jam en de zanger van The Silencers,...een top bezetting en natuurlijk ook een soort fan meeting,....
 
Rono said:
Het gaat om the Cashbahclub. Er spelen de drie overgebleven Big Country leden in aangevuld met de ex gitarist van the Jam en de zanger van The Silencers,...een top bezetting en natuurlijk ook een soort fan meeting,....

I had al zo'n vermoeden dat het met Big Country te maken zou hebben... :wink:
 
is he talking about me????????

:angry:

something about not typing in english??????

here's some not typing in english!

rot het veer zwelle vroot dat het weer ajis woojen blah

:p

:D
 
Popmartijn said:
Lekker puh! :tongue:

Moet je maar niet hier komen!

:wink:

Martijn (wat zei de vertaler eigenlijk?)


"Nice puh!

You must but here do not come!



(What said the translator to Martijn in fact?)"


I know when I am not wanted!. :( now Rono thinks I'm an alcoholic.

:grumpy:

i am going now. you didnt have a pm button anyway marty. that is all i wanted in here.
:wink:
 
Popmartijn said:
Martijn (vindt Anna voor de rest wel aardig hoor)
ach ja, voor een aussie :D

nou ja, eigenlijk halve aussie


maar ik mag niet meer over haar vader praten op het forum :p
 
Angela Harlem said:



"

I know when I am not wanted!. :( now Rono thinks I'm an alcoholic.

:wink:


:sad: A alcoholic never drinks to much ( well, that is what a alcoholic thinks )


Just be happy that your not wanted,....you do not need to run and hide.:wink:
 
is er ook een fan meeting a.s. Zaterdag in Ireland :confused:
want ik ga a.s. Vrijdagavond even naar mijn broer die in Cork woont. . . . . . .
 
Back
Top Bottom