Heeft iemand toevallig ??n kaartje teveel gekocht? (voor Utrecht)

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Consilio Bono

Babyface
Joined
Feb 21, 2001
Messages
25
Location
NL
Ben ontzettend vroeg opgestaan, heb drie kwartier door de regen gefietst, kom aan bij het postkantoor en zie 10 mensen staan. Ik denk, dat is te doen, want er was mij verteld dat om 6.00 nummers zouden worden uitgedeeld, dus ik was ruim op tijd. Maar ze waren al eerder begonnen dus ik kreeg nr 40 en toen de verkoop begon, was bij nr 7 al het 1e concert uitverkocht. Maar je blijft toch staan, je blijft hopen, je hoort nr 30 en krijgt ietsje meer hoop. Maar dan... alle drie uitverkocht!!! en geen kaartje!

Dus daarom: als iemand bereid is 1 kaartje aan mij door te verkopen zou ik ontzettend blij zijn!!


email: consiliobono@hotmail.com
 
Je hebt misschien geluk. Er bestaat een kans dat ik een paar kaartjes over heb (paar vrienden is nog niet zeker of ze gaan, kans is best groot dat ze niet gaan). Ik was zelf op tijd (5e, kreeg m'n kaartjes voor 31 juli om 9.03). Later dit weekend meer.
In ieder geval veel succes.......


------------------
Vorsprung durch Technik

[This message has been edited by Vorsprung (edited 03-10-2001).]
 
sorry, een paar vrienden wilde op het laatste moment toch ook mee en daarom heb ik geen kaartjes over

ik was nr. 24, toch nog kaartjes voor 3 augustus, toevallig de eerste dag van mijn vakantie
smile.gif
smile.gif
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Back
Top Bottom