Hallo, wie moet er allemaal tickets voor amsterdam??...en hoe??

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

mr mc sarcasm

The Fly
Joined
Jul 9, 2004
Messages
144
Location
Netherlands
He,

Heeft iemand een idee hoe je aan tickets kan komen voor de amsterdam shows (ik heb mijn presale code al gebruikt voor brussels).......

Heeft iemand een goed idee....of kunnen we dit als nederlandse interferences met elkaar regelen???

HELP!!
 
Nou, het ziet er alweer wat beter uit.

Waarschijnlijk heb ik met een groep mensen op 3 verschillende plaatsen en iemand achter internet....moet lukken dacht ik

hopen dan maar
 
weet iemand hoe het werkt als je voor het postkantoor ligt je bent 1 van de eersten maar je wilt kaarten voor 2 verschillende data? (ga er helemaal van uit dat er 3 data komen)
 
Dan zal je moet ruilen, of weer achteraan staan. Je kunt moelijk van de mensen die achter je staan om te wachten tot de andere data in de verkoop gaan.
 
tuuuuuuurlijk wel allemaal wachten tot het eerste concert is uitverkocht zodat ik die voor het tweede concert kan kopen....(Mmm misscien dat ik dan maar wel bewapend naar het postkantoor moet...) :wink:

Maar ik bedoelde meer dat soms het 2e en 3e concert tegelijk aangekondigd worden, het is dus niet zo dat je dan voor twee data kaartjes kunt kopen (ik was al bang van niet hoor maar ja niet geschoten altijd mis nietwaar)
 
Ik ga weer voor het postkantoor, hoewel? De GWK's zijn vaak stil tot in de ochtend.

Maar op een of andere manier hoort dit nu eenmaal bij U2.

Gewoon vroeg de deur uit en voor het postkantoor gaan staan,...hopelijk met je neus tegen de deur, tot tien uur.. Dan ben je mits de stroom niet uitvalt wel zeker van een kaartje,....

Succes allemaal!

:ohmy:
 
ik was er om 2.45 en was nummer 30. 2 vrienden meegenomen. ! ervan heeft 6 zitkaarten gekocht voor het tweede concert. Ik en een andere vriend hebben gewacht op het derde concert (stonden als eerste te wachten op de staankaarten van het derde concert...ongelovelijk hoeveel mensen bang waren / twijfelden of er wel een derde kwam LOL) en hebben alletwee 6 staankaarten voor het derde concert

We gaan nu dus 2 keer naar amsterdam (en 1 keer naar brussel) en de eerste datum ga ik ook nog maar eens wat voor proberen te regelen denk ik .....(ben nu vol vertrouwen haha)
 
Back
Top Bottom