De grond onder haar voeten.

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Rono

Rock n' Roll Doggie VIP PASS
Joined
Dec 26, 2000
Messages
6,163
Location
the Netherlands
Hoi,

Ik ga voor de tweede keer een poging wagen om
door dit boek te komen. Heeft iemand dit boek al
gelezen ?

Read you, Rono.
 
Nee, ik heb geprobeerd de Duivelsverzen te lezen, maar al die Indiase namen maken het er niet makkelijker op. Bovendien vond ik de verhaallijn niet bijster interessant.

Ik denk niet dat Salman Rushdie mijn schrijver is.
 
Ik ben het nu aan het lezen. Ik was al eerder begonnen maar heb het toen uitgesteld tot de vakantie omdat ik er al vrij snel achter kwam dat je er wel redelijk de tijd voor moet nemen, in andere woorden, enkele zinnen meerdere keren moet lezen om of de structuur te snappen of de betekenis van bepaalde woorden te achterhalen. Maar ik vind het wel een ontzettend mooi boek en zeker de moeite waard om te lezen.
Al vind ik wel dat de engelse versie beter is dan de nederlandse (maar dat is vaker met vertaalde boeken).

------------------
Tobe, or not Tobe...
 
Ik heb de Duivelsverzen (en heb hem ook gelezen). Dat is best zware kost (maar toen ik het boek kocht dacht ik: er is zoveel over te doen geweest dus ik moet het minimaal 1x gelezen hebben om te kijken waar iedereen zich nou zo druk over maakte).
Een paar maanden geleden kocht ik The Ground Beneath Her Feet. Een paar weken geleden ben ik er in begonnen met lezen. Over twee weken ga ik op vakantie en ga ik nog een poging wagen (de eerste keer kwam ik tot hoofdstuk 1). Zoals gezegd: zware kost.

Groeten,

Martijn

------------------
People criticize me but I know it's not the end
I try to kick the truth, not just to make friends

Spearhead - People In Tha Middle
 
Ik kom er echt niet doorheen, vooral niet met deze hitte.


------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Back
Top Bottom