|
Click Here to Login |
Register | Premium Upgrade | Blogs | Gallery | Arcade | FAQ | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read | Log in |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
![]() |
#1 |
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS Join Date: Dec 2000
Local Time: 12:22 AM
|
De grond onder haar voeten.
Hoi,
__________________Ik ga voor de tweede keer een poging wagen om door dit boek te komen. Heeft iemand dit boek al gelezen ? Read you, Rono. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rock n' Roll Doggie
Band-aid Join Date: Sep 2000
|
Nee, ik heb geprobeerd de Duivelsverzen te lezen, maar al die Indiase namen maken het er niet makkelijker op. Bovendien vond ik de verhaallijn niet bijster interessant.
__________________Ik denk niet dat Salman Rushdie mijn schrijver is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
The Fly
Local Time: 11:22 PM
|
Ik ben het nu aan het lezen. Ik was al eerder begonnen maar heb het toen uitgesteld tot de vakantie omdat ik er al vrij snel achter kwam dat je er wel redelijk de tijd voor moet nemen, in andere woorden, enkele zinnen meerdere keren moet lezen om of de structuur te snappen of de betekenis van bepaalde woorden te achterhalen. Maar ik vind het wel een ontzettend mooi boek en zeker de moeite waard om te lezen.
Al vind ik wel dat de engelse versie beter is dan de nederlandse (maar dat is vaker met vertaalde boeken). ------------------ Tobe, or not Tobe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Blue Crack Supplier
Local Time: 01:22 AM
|
Ik heb de Duivelsverzen (en heb hem ook gelezen). Dat is best zware kost (maar toen ik het boek kocht dacht ik: er is zoveel over te doen geweest dus ik moet het minimaal 1x gelezen hebben om te kijken waar iedereen zich nou zo druk over maakte).
Een paar maanden geleden kocht ik The Ground Beneath Her Feet. Een paar weken geleden ben ik er in begonnen met lezen. Over twee weken ga ik op vakantie en ga ik nog een poging wagen (de eerste keer kwam ik tot hoofdstuk 1). Zoals gezegd: zware kost. Groeten, Martijn ------------------ People criticize me but I know it's not the end I try to kick the truth, not just to make friends Spearhead - People In Tha Middle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS Join Date: Dec 2000
|
Ik kom er echt niet doorheen, vooral niet met deze hitte.
------------------ I can`t change the world but i can change the world in me. Read you, Rono. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|