Ben ik de enige die hiervan baalt?!?!?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
Alle geruchten die ik tot nu toe heb gehoord zggen dat U2 komende zomer een optreden zal geven in de Amsterdam ArenA, en als alle geruchten juist zijn, zullen ze dus ook daar op gaan treden...
Nou ben ik natuurlijk blij dat ze in Nederland komen optreden, maar waarom in die ArenA!?!?!? Die tent is berucht om z'n slechte akoestiek, waarom kunnen ze niet net zoals tijdens POPmart in De Kuip spelen (toen konden ze ook al voor de ArenA kiezen maar hebben ze dit gelukkig niet gedaan). Nou ja, gelukkig spelen ze waarschijnlijk ook nog in Hannover (so gut wie sicher ist derzeit ein Gig im Niedersachsenstadion in Hannover- www.u2news.de), maar goed, IK WIL DE KUIP, DA'S SOWIESO EEN VEEL MOOIER STADION!!!!! (Of ben ik nou een mierenneuker??)

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Het maakt mij niet uit in welk stadion ze optreden, ik ga toch niet heen. Twee redenen, Ik weiger om nog een keer meer als 100 gulden uit te geven voor een concert waarbij je een super egoist moet zijn om ze te kunnen zien. ( Dringen enz. ) En Nederland is saai. Mocht ik wel weer gaan ( het zal tegen die tijd wel weer jeuken ) dan ga ik het combineren met een vakantie in het buitenland.

Read you, Rono.
 
Ik ben er maar een keer geweest (een paar weken geleden), maar de akoestiek viel wel mee, maar ik ben nooit in De Kuip geweest, dus ik kan die twee niet vergelijken. Maar de slechtste akoestiek OOIT was in de Heineken Music Hall. Blarg! Niet dat U2 daar gaan optreden, maar ik moest het even kwijt.
 
Ik ben nog nooit in de ArenA geweest dus dit zou een mooi excuus zijn. Aan de andere kant is het wel een eind rijden vanuit Zwolle en heb ik weining zin mijzelf in de bouwput die ze daar 'grasmat' noemen te begeven. Weet iemand het met de akoestiek in de IJsselhallen zit?
 
Ik hoop ook dat het toch de Kuip gaat worden. Geruchten kunnen ook niet waar zijn zie vorig jaar, toen werd gezegd dat ze in Ahoy zouden optreden en toen werd het via Utrecht uiteindelijk Rotterdam. Er is nog hoop!
 
Rotterdam ??
biggrin.gif


hoe dan ook, verder ben ik het wel met Gloria eens

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
....Maar het is wel droog in de arena.

------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Here in the land of opportunity.
Watch us revel in our liberty.
You can say what you like.
But it doesn`t change anything.
Cos the corridors of power are an ocean away.
We`re the 51st state of America.

Read you, Rono.
 
Oeps foutje, Arnhem of course...

En wat is er nu beter dan een nat concert? Vul zelf maar in of het van de regen of van het zweet is...
 
Back
Top Bottom