Arnhem 31/7 is te downloaden...

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Gloria

The Fly
Joined
Apr 3, 2001
Messages
146
Location
The Netherlands
Op www.u2bloodredsky.com
En best goede kwaliteit ook!

En nog iets: afgelopen zaterdag stond er een artikel over Bono en Brood in de Telegraaf. Hoewel het waarschijnlijk niet helemaal gebaseerd is op de juiste feiten, wellicht toch leuk om even door te lezen.

groetjes
 
OK heeft iemand misschien nog een Telegraaf van afgelopen zaterdag?
biggrin.gif


Enig idee hoe lang het concert erop blijft staan? Want ik kan pas in het weekend bij mijn PC met maarliefst een 56kb modem.

Misschien dat iemand van jullie hem voor me wil branden en ruilen tegen weet-ik-veel of tegen betaling?
 
Originally posted by DrTeeth:
OK heeft iemand misschien nog een Telegraaf van afgelopen zaterdag?
biggrin.gif


Geloof me, die wil je niet hebben. Echt, ik vond het een ranzig stuk (Henk van der Meyden) vol met fouten. Je kan beter zelf fantaseren over Bono's bezoek aan Herman's atelier dan die troep te lezen.

Vandaag stond er trouwens weer in stukje op de Prive pagina van de Telegraaf. Er stonden iets minder fouten in (het stuk was ook kleiner), maar veel kwaliteitsverbetering zat er niet in.

Groeten,

Martijn


------------------
People criticize me but I know it's not the end
I try to kick the truth, not just to make friends

Spearhead - People In Tha Middle
 
DR Teeth, ik wil hem wel opsturen. Kan je
zelf oordelen.


Read you, ronobono@hetnet.nl
 
Even terug naar het onderwerp: Is dit van dezelfde bron als de mp3'tjes van elevation-tour.com? Die vond ik prima en het downloaden meer dan waard...
 
Originally posted by Soulrock:
Even terug naar het onderwerp: Is dit van dezelfde bron als de mp3'tjes van elevation-tour.com? Die vond ik prima en het downloaden meer dan waard...



De mp3's van Elevation-tour.com waren goed. De mp3's van Bloodredsky zijn veel beter en dus ZEER goed. Enige nadeel, het stukje "40"tussen Bad en Streets is weggevallen. Maar verder prima.

En Dr. Teeth, ik wil het best voor je branden hoor. Studeerde jij niet in Utrecht? Dan kan ik ze je gewoon overhandigen ergens. Laat maar weten hoe je erover denkt. Ik hoef er geen geld voor.
 
Originally posted by Gloria:


En Dr. Teeth, ik wil het best voor je branden hoor. Studeerde jij niet in Utrecht? Dan kan ik ze je gewoon overhandigen ergens. Laat maar weten hoe je erover denkt. Ik hoef er geen geld voor.

Ehhhh? Dr. Teeth????
 
Back
Top Bottom