Where's Phaser's Updated Review?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Mark Freedman

War Child
Joined
Aug 26, 2000
Messages
750
Location
FL
It's been mentioned several times on this forum that Phaser drastically changed his review from his original 3/10 rating. Does anyone know where I can find his updated review?

Thanks!
 
Uh, you mean on their site? I looked. I didn't find it there.

Unless you were kidding :wink:
 
Ok, the translation was sloppy, but here is his updated review in German...if someone can better translate it, that would be cool. The next message will have Google's translation (since I ran out of freebies from the freetranslation.com site):

hi!

okay, dann schreib ich dann jetzt auch nochmal was... ;-)


VERTIGO

6 von 10 hatte ich nach meinem ersten review verteilt. ich hebe es im moment mal auf 7 von 10 an, weil es irgendwo schon ein cooler track ist - auch wenn er mich nachwievor nicht vollends vom hocker haut. mir gefällt er doch schon deutlich besser als "beautiful day". vor allem weil er klar und nicht so super zugemixed ist. die trademark-gitarre klingt excellent klar. bei dem ding haben wir aber geschummelt. niemals klingt das so fett, ohne das wir die gitarren-spuren der bridge gedoppelt haben. bin ich mal gespannt ob das live auch so brettig rüberkommt.

an dieser stelle noch ein zusatz: das spanien-video find ich ja irgendwo richtig cool weil diese rauchschwaden super rüberkommen. das hat eigentlich nix mit dem song zu tun, aber seit dem find ich ihn irgendwie cooler. keine ahnung warum. also: ab sofort 7 von 10.

wertung nach dem ersten hören: 6 / 10
wertung im moment: 7 / 10


MIRCALE DRUG

mir gefällt die gesangslinie und die dazu betont gespielt gitarre in der bridge/refrain wunderbar. die eigentliche linie kommt sehr gut raus. auch das schlagzeug mit den snare-schlägen zimmert gut rein. nach dem break und edge's slide solo kommt das nochmal einzeln besondern schön raus. bono steigt dann wieder wunderbar ein. das ganze wirkt dadurch auf mich sehr treibend. ich hatte ursprünglich nur 6 von 10 punkten vergeben. ich hebe dies an dieser stelle jetzt mal locker auf 9 von 10 an.

wertung nach dem ersten hören: 6 / 10
wertung im moment: 9 / 10


SOMETIMES YOU CAN'T MAKE IT ON YOUR OWN

also die eunuchen-gesangslinie von edge und bono in der bridge ist einfach nur genial. nein, hier haben wir "ganz grosses tennis"! alleine deswegen ist der song schon der absolute hammer. von dieser gesangslinie lebt der gesamte song. dieses sanfte schlagzeug mit den hotrods/besen (oder was auch immer) macht sich da wunderbar. edge's pitchshifting-gitarre ist auch nicht zu aufdringlich und unterstützt die obertöne sehr harmonisch durch diesen klang. ist mir dreimal lieber wie eine normale uneffektierte gitarre. sie hätte die obertöne nie so deutlich rausgestellt und platz für die gesangsline gelassen. gefällt mir mittlerweile ausgezeichnet weil es sehr gut passt und deutlich dezenter wird. sehr songdienlich alles. weniger ist einfach mehr. okay, die gesangslinie bei 3:19 min ist natürlich nicht die neuerfindung des rades, aber es passt dennoch hervorragend an der stelle rein und bietet sich live auch für feuerzeugean. wichtig ist, dass es schön klingt. danach kommt die innovation. ich war anfangs schon sehr angetan - mir kam nur die innovation zu kurz - und hatte bereits 8 von 10 vergeben. jetzt greife ich eindeutig zur 10 von 10 - ganz grosses tennis! - und ist innovation ist mir echt schnuppe an dieser stelle.

wertung nach dem ersten hören: 8 / 10
wertung im moment: 10 / 10


LOVE AND PEACE OR ELSE

nachwievor für ich ein möglicher tour-opener. diese seltsamen gitarren nach dem intro-break sind dunkel und böse. das gefällt mir. und der beat ist sowieso obercool. er gefiel mir schon damals. nur hatte ich beim ersten hören irgendwo den eindruck als wenn hier noch mehr drin gewesen wäre. mittlerweile habe ich mich damit abgefunden. die synthie-sirenen-gesänge welche an einen "fliegeralarm"-ton erinneren sind sehr fett. das lässt das ganze noch eine stufe böser klingen. mit den gepitchten synthie sounds beim break kann ich mich zwar im moment noch nicht anfreunden. das reingefilterte dance-re-intro ist auch noch nicht so ganz mein ding. aber ok. ich sehe hier dennoch entwicklungspotential für eine live-performance. eine anfängliche wertung von 4 von 10 hebe ich momentan mal auf 8 von 10 an.

wertung nach dem ersten hören: 4 / 10
wertung im moment: 8 / 10


CITY OF BLINDING LIGHTS

also diese synthie-samples sind immer noch nicht mein fall - ich finde das passt nicht. auch stehe ich rein persönlich nicht auf diese gilmour/edge-80ties-gitarre bei der man möglichst nie den griff wechselt und immer nur palmmutes spielt. ich weiss das bei so einer gitarre vielen einer abgeht, ich finde es aber nun mal langweilig. das einzig positive in diesem song ist für mich die "ooh ooh ooh". das spätere break mit "time" ist auch noch recht schön anzuhören. ansonsten ist der song aber irgendwie langweilig. immer das gleiche nur in verschiedenen varianten.

wertung nach dem allerersten hören: 3 / 10
wertung nach weiterem hören: 3 / 10


ALL BECAUSE OF YOU

also der song ist auch ned wirklich mein fall. weder haut mich die gitarre vom stuhl, noch der beat. da gefiel mir der gleiche beat mit "she's gonna blow your horse down" wirklich deutlich besser. der gesang wird aber sicherlich kultstatus erlangen. ich finde bono hier aber wirklich grotten schlecht und einfallslos. freue mich allerdings auch schon auf den moment wenn tausende von zuschauern diese betrunkenen-gesangslinie begeistert nachsingen werden. das einzig positive für mich in diesem song ist edge's solo. nein, hier werte ich sogar nochmal ab. definitv ned mein song.

wertung nach dem allerersten hören: 3 / 10
wertung im moment: 3 / 10


A MAN AND A WOMAN

also für den songtitel müsste es eigentlich schon mal prügel geben. sowas kann nur abgegriffen klingen. der song reisst das aber wieder raus. es ist sicherlich kein gänsehaut-song, aber ich finde gefallen ihm. er wirkt sehr beruhigend auf mich. die akustikgitarre gefällt mir und edge's trademark-delay-gitarre passt mit dem schlichten riff sehr schön rein. dazu der nette zweite gesang. hübsch. zum schluß verfallen wir zwar ein wenig in die b-seiten von "the joshua tree" was mir ehrlich gesagt wieder weniger taugt (vor allem die vocals, die bassline und drums sind mir zu sehr ähnlich zu den damaligen b-seiten). drum werte ich leider nach anfänglichem aufwerten wieder einen ab. der song hätte sich sonst eine echte 7 von 10 verdient.

wertung nach dem allerersten hören: 4 / 10
wertung im moment: 5 / 10


CRUMBS FROM YOUR TABLE

okay, man nehme 500 gramm walk on gitarren-riff und spielt es mal auf längs und dazu packen wir 500 gramm von der rhythmus-gitarre + des drumbeats irgendeiner nummer der achtung baby outtakes (von dem mir gerade der name ned einfällt). hier wurde eindeutig aus altem material ein neuer song gestrickt. mir gefällt es aber. wer die outtakes jetzt nicht schon gekannt hat, dem fällt das ja auch eh gar nicht auf. auch keine neuerfindung des rades, aber ich mochte es schon in hamburg beim dem pre-listening event. aber bitte, bitte lasst es mit den glockenspiel. uaaagh. letzter song des live-gigs wird er ned. da hatte ich mich verschrieben. vollkommener quatsch meinerseites. das wird ein ganz anderer.

wertung nach dem allerersten hören: 8 / 10
wertung im moment: 9 / 10


ONE STEP CLOSER

also auch dannys pedalsteel und die scrape-guitar sounds (vox 12-saiter, des ruderboot-paddel) retten es nicht. ich hätte den song auch nicht an dieser stelle gebracht sondern eher als letzten song des albums. sozusagen als outro.

wertung nach dem allerersten hören: 5 / 10
wertung im moment: 5 / 10


ORIGINAL OF THE SPECIES

das piano-riff ist super. für mich wird dieser song das perfekte outro des live-konzerts. passt wunderbar. ein super rausschmeisser (was ich jetzt positiv meine! ). darauf lasse ich mich auch gerne festnageln. der refrain ist wieder "ganz grosses tennis!" auch die gitarre, welche - ähnlich wie bei der b-seite "unchained melody" in nahezu gleichem arrangement einsteigt. die streicher sind wunderschön und edge's bendings zur steigerung zum refrain klinge sehr songdienlich. also hier heben wir ganz klar an. das wird mal ein echter klassiker.

wertung nach dem allerersten hören: 9 / 10.
wertung im moment: 10 / 10


YAH WEH

der drumbeat gefällt mir. das bringt dem song einen schönen groove. auch die gesangslinie in der strophe ist nett. insgesamt klingt der song so absichtlich nach 80ties abgemixed. alles etwas in richtung ambient. also ich finde es okay, stehe aber noch in meinen socken. dieses stark von den brillianten frequenzen kastrierte piano ganz hinten dickt das ganze sehr schön an. die gesangslinie zum ende des songs passt sehr schön. mag ich. der song lebt vom beat und dem gedoppelten vocals. ich werte dennoch mal um einen auf.

wertung nach dem allerersten hören: 6 / 10
wertung im moment: 7 / 10.


GESAMTFAZIT:

ja ja ... seit schon ruhig. ich halte ja schon meinen sabbel und werte auf.

ich wiederhole: Ja, PHASER WERTET AUF!

lange habe ich überlegt worin die ursache zu suchen ist, dass mir das album beim allerersten hören in hamburg so rein gar nicht gefallen wollte. war es meine tageslaune? hatte ich mein "mojo" in detmold vergessen? hat gar bulldozer mich abgelenkt? nein... das war es nicht. bulldozer saß die ganze zeit locker und entspannt samt seinem "mojo" neben mir und hörte interessiert zu und blätterte in seinem textheft. ich vermute die ursache eher in einem ganz klassischen problem vom "musik hören": die raumakustik und die eigene stimmung in der man sich befindet. bulldozer, kann es sein das wir das album auf dolby 5.blumenkohl pro logic dual thx vorgespielt bekommen haben? es waren nämlich meines wissens alle lautsprecher in betrieb. und das wird wohl schon mal die erste ursache für die enorme lautstärke (bei dem einem das gespür für die details der musik verloren geht) gewesen sein. ferner klang das album auch nicht gut abgemischt. ich habe hier zu hause mal den versuch gemacht mir das teil in multi-speaker-schaltungen anzuhören. das klang dann schon ganz anders. und das wird es zum einen sicherlich gewesen sein. der bass war vor ort mulmig und gesang setzte sich nicht wirklich durch. die gitarren waren komisch vom sound und vor allem die synthies klangen grottenschlecht. ich weiss nicht, ob die kollegen in berlin auf 'ner gescheiten hifi hören konnten, oder ob man dort auch probiert hat auf stereo gemixte alben mit aller gewalt auf multi-speaker-einstellungen abzuspielen.

ich lerne aus der sache jedenfalls: beurteile niemals alben auf anlagen wo du ned kennst. weil: eine anlage färbt den sound und somit die stimmung eines albums (vor allem wenn es einem noch unbekannt ist) doch deutlicher als man selbst auch nach 10 jahren musikerdasein glauben mag. das ist echt unglaublich.

die anordnung der tracks gefällt mir nachwievor nicht so perfekt. es ist aber okay. die jungs werden sich aber sicherlich was dabei gedacht haben (wie bei allem für gewöhnlich). ich persönlich hätte z. b. eher "love and peace or else" als track 2 gesetzt und dann die album-spassbremse "one step closer" als letzten track gesetzt. da sind mir so in dieser anordnung einfach noch zu viele auf's und ab's drin. im moment gefällt mir die bombe aber deutlich besser als "ATYCLB" und auch besser als "POP" und "ZOOROPA". und das liegt jetzt nicht unbedingt daran, dass die songs einfach nur "neu" sind, sondern vor allem daran das mir stellenweise einige parts auf dem album supergenial gefallen. ein beispiel ist die gesangslinie von "SYCMOYO. es gibt noch zahlreiche andere. der album lebt generell irgendwie rein gesanglich von den gedoppelten vocals. edge singt die vocallines von bono meistens mit einer anderen oktave mit um es fetter erklingen zu lassen. sehr hübsch. ich denke dieses album wird sicher prächtig verkaufen und schnell kultstatus erreichen. ich kann's kaum erwarten mir endlich meine T+A anlage zu ziehen und es vom echten glasmaster zu hören. denn die mp3's hat leider mal wieder irgendson tauber lamer geripped. transparenz weg, ambience weg, encoding-fehler, authentiztät flöten => mieser codec. aber wollen wir mal nicht gleich meckern. bin froh es schon vorab hören zu dürfen. *juhu*

gesamtwertung nach dem ersten hören: 3 / 10
gesamtwertung im moment: 9 / 10

ach so: und bitte erspart mir jetzt flames im stile von: "was bist du denn für'n lutscher! erst machst des fei runter und jetzt lobst des über den himmel!". ich habe durchaus den charakter mir selbst gemachte fehler auch später einzugestehen. und es war definitiv ein fehler sich einen ersten eindruck auf einer fremden anlage zu geben und danach ein review zu schreiben. ich hoffe das der momentane eindruck des albums nicht später in langeweile umschlägt. ich rechne momentan eher nicht damit.
 
Ok, here's the horrid Google translation:

rear! okay, then write I then now also again which...; -) VERTIGO 6 of 10 I had after my first review distribute I raise it for the moment times on 7 of 10, because it is already a cooler TRACK somewhere - even if he strikes not completely me after like before from the stool to me pleases he nevertheless already clearly better than "beautiful day". above all because it is clearly and not like that super zugemixed the trademark guitar sounds with the thing has we however geschummelt. never sounds excellent clear so fat, without that we guitar-keeps in track the bridge doubled is I times strained whether the live also so brettig rueberkommt. here still another additive: the Spain video find somewhere correct I cool because these smoke clouds super rueberkommen. that has nix with song to actually do, but since find I it somehow cooler. no notion why thus: immediately 7 of 10. valuation after first hear: 6/10 valuation for the moment: 7/10 MIRCALE DRUG me the singing line and in addition stressed easily the guitar please into bridge/refrain marvelously the actual line come very well raus. also the schlagzeug with the snare impacts zimmert to the BREAK and edge's slide solo come well purely that besondern raus. bono rise beautifully again individually then again marvelously the whole affect thereby me much floating I had only 6 of 10 originally score assign I lift this here now times loosely on 9 from 10. valuation after first hear: 6/10 valuation for the moment: 9/10 of SOMETIMES YOU CAN'T MAKE IT ON YOUR OWN thus the eunuchen gesangslinie of edge and bono in the bridge is simply only ingeniously no, here have we "completely large tennis"! alone therefore song the absolute hammer of this singing line is already lives the entire song. this gentle schlagzeug with the hotrods/besen (or whatever) makes itself there marvelously edge's pitchshifting guitar is also not importunate too and supports the overtones by this sounded very harmonious is me three times like a normal uneffektierte guitar it the overtones would have rather rausgestellt and place for the singing LINE calmly pleases me never so clearly meanwhile excellently because it very well fits and is very songdienlich all less more becomes clearly more dezenter okay, the singing line with 3:19 min is simple naturally not the new identification of the rades, but it fits nevertheless outstanding to places purely and live is offered also for lighter on it is important that it sounds beautiful to it comes the innovation I was at the beginning of already very done - me only the innovation came too briefly - and had already 8 of 10 seizes assigned now I clearly to 10 of 10 - completely large tennis! - and is innovation is me genuinly schnuppe here. valuation after first hear: 8/10 valuation for the moment: 10/10 LOVE AND PEACE OR ELSE after like before for I a possible tour-opener. these strange guitars after the intro BREAK are darkly and badly please me and beat are anyway obercool. he pleased had already at that time only heard me I with first somewhere the impression as if would here still more in it have been meanwhile has I with it compensated the synthie siren singing which to a "fliegeralarm" clay/tone erinneren himself is leaves very fat whole still one gradates to sound worse with the gepitchten synthie sounds with the BREAK cannot I for the moment yet make friends the clean-filtered dance RH intro is my thing however ok I sees not yet so completely here nevertheless development-potential for a live performance a initial valuation of 4 of 10 raises I momentarily times on 8 of 10. valuation after first hear: 4/10 valuation for the moment: 8/10 TOWN CENTER OF BLINDING LIGHTS thus this synthie samples is not yet my case - I do not find fit not also stand I purely personally on this gilmour/edge-80ties-gitarre with which one as never as possible seized change and only palmmutes plays I white with so a guitar many one goes off, I finds it however now the only positive in this song is times boring for me "ooh ooh ooh". later BREAK with "time" is also still quite beautiful to listen to otherwise is however somehow boringly always song the same only in different variants. valuation after all all this hear: 3/10 valuation after further hears: 3/10 UNIVERSE BECAUSE OF YOU thus song is ned my case neither also really strikes me the guitar of the chair, still beat. there me the same pleased to however surely attain beat with "she's gonna blow your horse down" really clearly better the singing cult status I finds bono grotten badly and unimaginatively here however really makes happy me on the moment if thousands of spectators this drunk singing line enthusiastically after-sung however already becomes the only positive for me in this song is edge's solo no, here rates I even again off definitv ned mine song. valuation after all all this hear: 3/10 valuation for the moment: 3/10 A MAN AND A WOMAN thus for songtitel it would have already times actually flogs gives sowas can sound only measured song tears however again raus. it is surely none gaensehaut song, but I find please it it affect very reassuring me the acoustic guitar please me and edge's to trademark delay guitar fit with the simple reef very beautifully purely the nice second singing prettily end the conclusion purge we little into the b-sides by "the joshua tree" which me honestly said am suited above all again less (vocals, the bass LINE and drums are too much similar to me to the b-sides at that time). drum I rate after initial revaluations again one starting from song otherwise genuine 7 of 10 would have unfortunately earned myself. valuation after all all this hear: 4/10 valuation for the moment: 5/10 CRUMBS FROM YOUR TABLE okay, one takes 500 gram mill on guitar reef and play it times on lengthwise and in addition pack we 500 gram of the rhythm guitar + drumbeats to any number of the attention baby of outtakes (of the straight name ned occurs to me). here clearly from old material new song knitted me pleases it however who those now outtakes not already knew, falls that also eh not at all on also no new identification of the rades, but I liked it already in Hamburg with pre listening event. however please, please leave it with the bell play uaaagh. lastly song live gigs he ned. had I used up myself there quatsch my since it that become more perfect a completely different one. valuation after all all this hear: 8/10 valuation for the moment: 9/10 ONE STEP CLOSER thus also dannys pedalsteel and scrape guitar the sounds (vox 12-saiter, rowing boat paddles) save it not I would have song also not here brought to separate rather as the latter song the album as it were as outro. valuation after all all this hear: 5/10 valuation for the moment: 5/10 ORIGINAL OF THE SPECIES the piano reef is super for me becomes this song perfect outro the live concert fits marvelously a super more rausschmeisser (which I now positively my! whereupon I can be nailed down also gladly refrain am again "completely large tennis!" also the guitar, which - similarly as with the b-side "unchained melody" in almost same arrangement enters more streicher are beautiful and edge's bendings for increase to refrain sounds much songdienlich. lift thus here we completely clearly to that becomes times a genuine classical author. valuation after all all this hear: 9/10. valuation for the moment: 10/10 YAH PAIN drumbeat me brings song a beautiful groove. also the singing line pleases in the strophe is nicely altogether sounds song after 80ties abgemixed. all somewhat toward ambient. thus I finds it so intentional okay, be located however still in my socks this piano kastrierte strongly by the brillianten frequencies completely in the back thickens the whole to the singing line to end very beautifully songs fits likes I song lives very beautifully from beat and to the doubled vocals. I revaluation nevertheless times around one. valuation after all all this hear: 6/10 valuation for the moment: 7/10. TOTAL TOTAL: ... since already I keep calm already mean sabbel and revaluation. I repeat: Yes, PHASER REVALUES! for a long time do I have considered where the cause to be searched am that me the album with all first hear in Hamburg to please did not want so purely at all was it my daily mood? had I forgotten mine "mojo" in detmold? did bulldozer divert me? no... that was it not bulldozers sat the whole time loosely and relaxed including its "mojo" beside me and heard interested too and leafed through his text booklet I assumes the cause rather through a completely classical problem of "music to hear": the room acoustics and the own tendency in which one is bulldozers, can it be which we the album on dolby 5.blumenkohl per logic binarily thx to have played gotten? were my knowledge all loudspeakers in operated and that already times the first cause for the enormous volume (with that the feeling for the details of the music is lost) will have been probably furthermore did not sound the album also I sharing here at home times the attempt made me in multi-peak he circuits to listen to sounded well merged then already completely differently and that it on the one hand will have surely been the bass was locally mulmig and singing sat down by the guitars were not real from the sound and above all those the synthies did not sound amusing grottenschlecht. I white not whether the colleagues in Berlin could hear on ' more ner clever hifi, or whether one also tried mixed albums by all force on multi-peak he attitudes there to play on stereo. I learn from the thing anyhow: judge never albums on fitted where you ned know because: a plant colors the sound and thus the tendency of an album (above all if it is still unknown to one) nevertheless more clearly than one also after 10 years musician existence to believe likes that is genuinly unbelievable. the arrangement of the TRACKS does not please me after like before so perfectly. it is however okay. those young however surely which thereby will have imagined (as with everything usually). I personally would have set e.g. rather "love and peace or else" as TRACK 2 and album-passport-brake then "one steps more closer" than last TRACKS set. there me so in this arrangement simply still too many are auf's and ab's in it. for the moment me the bomb pleases however clearly better as "ATYCLB" and also better than "POP" and "ZOOROPA". and it is not now necessarily because of the fact that songs are "new" simply only, but above all to it me in parts some parts on the album super+ingeniously an example is the singing line of "SYCMOYO pleases. there are still numerous different that album lives vocals. the edge doubled of sings those generally somehow purely gesanglich vocallines of bono with another oktave also around it ring out to mostly let fatter very prettily I thinks this album surely magnificently for selling and fast cult status reach I kann's to hardly expect me finally my T+A plant to pull and it from the genuine glass master to hear the mp3's has unfortunately times again irgendson deaf more lamer geripped. transparency away, ambience away, encoding errors, authentiztaet flutes = > bad codec however wants we times not directly meckern. is gladly it already first to hear to be allowed * juhu * total valuation after first to hear: 3/10 total valuation for the moment: 9/10 oh so: and please me now flames saves in styles of: "which are you fuer'n lutscher! only make protect down and praise now over the sky!". I have to quite admit the character to me made errors also later and it was definitely an error a first impression on a strange plant to be given and afterwards review momentarily rather not be written I hope myself that the momentary impression of the album in boredom change not later I count not on it.
 
Can you point me to it? I can't find it, and it's a pain to try to translate every page to find it.
 
I still think he is on drugs! COBL, 2? OSC down to 3????

But, interesting, nonetheless.

Thanks.
 
ZeroDude said:
i have stronger words for him

Who is Phaser and why do we care so much abotu his rating ? Can we not make up our own minds and are we so intolerant that we must berate someone who gives negative reviews ?

Zooropa - 2/10 purely ont he strength of Stay which is phenomenal

Pop - 5/10, coulda, woulda, wasn't
 
it's really funny to read what you all have to say about three separate reviews i have written while you obviously have never read those in your own mothers tounge language.

before you critizise my reviews you should first read and understand the text. unfortunately the time doesn't allow me to write a translation of the re-review and my recent review.

so please don't be childish and bring up your critics in a mature way.
 
Last edited:
resahp said:
it's really funny to read what you all have to say about three separate reviews i have written while you obviously have never read those in your own mothers tounge language.

before you critizise my reviews you should first read and understand the text. unfortunately the time doesn't allow me to write a translation of the re-review and my recent review.

so please don't be childish and bring up your critics in a mature way.

Phaser,
OK we don't speak German and the translation engines are useless, could you please post a brief explanation of what has changed your reviews. I am interested because I have noticed a lot of people have an initial negative response to the album but it seems to grow on them.
 
cardosino said:


Who is Phaser and why do we care so much abotu his rating ?

Phaser is just some guy who posts on a German forum dedicated to U2, just like you and I are posting here. His only claim to fame is he was lucky enough to get to go to a listening party and hear the album before most of us. I'm not sure why anyone really cares what he thinks about the album...:huh:
 
I was just curious, because many of us figured he'd change his rating in a big way after hearing it just once.

Curiousity, that's all.

It doesn't bother me what people think -- my rating is 10/10 despite what others say.
 
Umm, doesn't my vote count?? I don't really care what Phaser has to say about the new album, all I know is that to me it is hovering around 9/10. Now you can all stop worrying about this phaser guy because I like the new album, a lot. :wink:
 
Back
Top Bottom