wwwwooohhhhooo WALES ALMOST WON THE RUGBY:P I am in the mood for celebrating - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-16-2002, 11:10 AM   #1
The Fly
 
Join Date: Oct 2000
Location: Wales
Posts: 56
Local Time: 04:42 AM
wwwwooohhhhooo WALES ALMOST WON THE RUGBY:P I am in the mood for celebrating

YYYYYYEEEEEEESSSSSS We almost won the RUGBY AND I AM SOOOOO HAPPY.

Who is gonna join me for a celebration with plenty of U2 music and WELSH music? oh yeah and plenty of BEER

------------------
Blood Group...U2 POSITIVE
__________________

__________________
welshigirl is offline  
Old 02-16-2002, 11:53 AM   #2
ONE
love, blood, life
 
FizzingWhizzbees's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: the choirgirl hotel
Posts: 12,614
Local Time: 04:42 AM
Quote:
Originally posted by welshigirl:
YYYYYYEEEEEEESSSSSS We almost won the RUGBY AND I AM SOOOOO HAPPY.

Who is gonna join me for a celebration with plenty of U2 music and WELSH music? oh yeah and plenty of BEER

See in Wales we're so bad that we have to celebrate our *almost* victories because the real victories are so hard to come by. We'd be spending our lives sober and miserable if we waited for a real victory to celebrate.

(this isn't bashing Wales, btw - I live there sometimes and it's something people where I live joke a lot about...in a purely affectionate way )

__________________

__________________
FizzingWhizzbees is offline  
Old 02-17-2002, 01:48 AM   #3
New Yorker
 
christiana's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: Hong Kong
Posts: 2,703
Local Time: 12:42 PM
I watched that match too!! That was soooo close!!!
__________________
christiana is offline  
Old 02-17-2002, 05:46 AM   #4
Refugee
 
Klodomir's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Denmark
Posts: 1,198
Local Time: 05:42 AM
Ioan Gruffudd used to play rugby.
__________________
Klodomir is offline  
Old 02-17-2002, 07:15 AM   #5
Thom's Bitch
 
bono_man's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Posts: 2,287
Local Time: 02:42 PM
who'd u play?

------------------
"we're free to fly the crimson sky...the sun won't melt our wings tonight..."
__________________
bono_man is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 11:42 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com