The Temple Bar: Ya'll know what time it is! It's No Pants O'Clock UYFA! - Page 70 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 10-06-2007, 12:20 AM   #1036
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 02:12 PM
What exactly is there to 'crank up' on the Gilmour Girls...


Just asking...
__________________

__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 10-06-2007, 12:22 AM   #1037
ONE
love, blood, life
 
snowbunny00774's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: londonontario
Posts: 12,298
Local Time: 06:12 PM
I'm not saying it shouldn't be on TV, just not on the sports channel.


we should go to watch bettel sober Beav pentonewideas:
__________________

__________________
snowbunny00774 is offline  
Old 10-06-2007, 12:22 AM   #1038
Blue Crack Addict
 
redkat's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: racing to the waterside
Posts: 19,620
Local Time: 03:12 PM
Quote:
Originally posted by UberBeaver


I used to love those Vanilla Waivers when I was a kid. My mom used to buy them and I'd dip them in milk. There weren't as good as chocolate chip cookies, but I guess they were on sale a lot.
See why I'm getting nowhere. You sent me searching the cupboards damn waivers



hi VP
yes it's my last class 9 left actually I just need to like do the work and stuff /lost all motivation

aww damn nsw being sweet
__________________
redkat is offline  
Old 10-06-2007, 12:23 AM   #1039
Blue Crack Supplier
 
No spoken words's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Where do YOU live?
Posts: 43,241
Local Time: 02:12 PM
Quote:
Originally posted by snowbunny00774


we should go to watch bettel sober Beav pentonewideas:
Funniest post tonight.
__________________
No spoken words is offline  
Old 10-06-2007, 12:24 AM   #1040
Breakdancing Soul Pilgrim
 
UberBeaver's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: the most serious...douch hammer ever
Posts: 20,318
Local Time: 05:12 PM
People really like surveys, holy shit.


Battel sober...I don't understand. That doesn't .... what? How does that even work? I can't watch a man with a cardboard box for a head battel a dust bunny like that. Did you watch the Super Wrong video yet?
__________________
UberBeaver is offline  
Old 10-06-2007, 12:26 AM   #1041
ONE
love, blood, life
 
snowbunny00774's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: londonontario
Posts: 12,298
Local Time: 06:12 PM
Quote:
Originally posted by No spoken words


Funniest post tonight.

I'm even too lazy to fix it. sad.




yeah, no way I'd watch that shit without at least one under my belt :skered:
__________________
snowbunny00774 is offline  
Old 10-06-2007, 12:27 AM   #1042
Blue Crack Distributor
 
VintagePunk's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: In a dry and waterless place
Posts: 55,732
Local Time: 05:12 PM
Quote:
Originally posted by No spoken words
VP and Kat, glad you are both here, I miss you guys.
Awww, thanks.


Quote:
Originally posted by UberBeaver


Who pays the bills in your house? Exactly. Crank that shit like it was Freedom Rock.

She lives in a dorm, right? She probably averages 12 hours of sleep a day. Don't feel bad.

I agree, in theory, I should. But in practice, seeing your 'little one' all sleepy, even if it's because they were up all hours engaged in foolishness, there's still an instinct to protect and nurture, and see that they get enough sleep.
__________________
VintagePunk is offline  
Old 10-06-2007, 12:27 AM   #1043
Blue Crack Supplier
 
No spoken words's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Where do YOU live?
Posts: 43,241
Local Time: 02:12 PM
Quote:
Originally posted by snowbunny00774



I'm even too lazy to fix it. sad.




yeah, no way I'd watch that shit without at least one under my belt :skered:
Can I say, in your defense, that I'd want a drink or two before watching that shit.
__________________
No spoken words is offline  
Old 10-06-2007, 12:27 AM   #1044
ONE
love, blood, life
 
snowbunny00774's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: londonontario
Posts: 12,298
Local Time: 06:12 PM
JC this chick is just talking and talking. STFU on tv.
__________________
snowbunny00774 is offline  
Old 10-06-2007, 12:28 AM   #1045
ONE
love, blood, life
 
snowbunny00774's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: londonontario
Posts: 12,298
Local Time: 06:12 PM
Quote:
Originally posted by No spoken words


Can I say, in your defense, that I'd want a drink or two before watching that shit.

Why thanks!



:suspicious:
__________________
snowbunny00774 is offline  
Old 10-06-2007, 12:29 AM   #1046
Blue Crack Distributor
 
VintagePunk's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: In a dry and waterless place
Posts: 55,732
Local Time: 05:12 PM
Quote:
Originally posted by Reggie Thee Dog
What exactly is there to 'crank up' on the Gilmour Girls...


Just asking...
The tv show is "-more."

The show is all kinds of awesome too, but Lorelei can't play guitar like David.
__________________
VintagePunk is offline  
Old 10-06-2007, 12:30 AM   #1047
Blue Crack Supplier
 
No spoken words's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Where do YOU live?
Posts: 43,241
Local Time: 02:12 PM
Quote:
Originally posted by snowbunny00774



Why thanks!



:suspicious:
No need to be suspicious. That stuff looks too insane to experience sober.
__________________
No spoken words is offline  
Old 10-06-2007, 12:32 AM   #1048
Blue Crack Distributor
 
VintagePunk's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: In a dry and waterless place
Posts: 55,732
Local Time: 05:12 PM
Quote:
Originally posted by redkat


hi VP
yes it's my last class 9 left actually I just need to like do the work and stuff /lost all motivation

aww damn nsw being sweet
The lost motivation part? me, for the past year. Although losing motivation is far more allowable after you've gotten a job.

You're still hanging ten? How's that going?
__________________
VintagePunk is offline  
Old 10-06-2007, 12:35 AM   #1049
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 02:12 PM
Quote:
Originally posted by VintagePunk


The tv show is "-more."

The show is all kinds of awesome too, but Lorelei can't play guitar like David.
Ah Gilmore...mour...it's all pronounced the same...

It's kinda chick show...so I've never seen it...sorry...
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 10-06-2007, 12:37 AM   #1050
Blue Crack Supplier
 
No spoken words's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Where do YOU live?
Posts: 43,241
Local Time: 02:12 PM
Quote:
Originally posted by Reggie Thee Dog


Ah Gilmore...mour...it's all pronounced the same...

It's kinda chick show...so I've never seen it...sorry...
Too busy listening to Dokken.
__________________

__________________
No spoken words is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 05:12 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com