The Temple Bar - Not Like Everybody Says ... Like Dumb ... UYMFA - Page 18 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-08-2008, 09:04 PM   #256
Blue Crack Distributor
 
Lila64's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: ♥Set List Lane♥
Posts: 52,710
Local Time: 06:50 PM
Quote:
Originally posted by BonoManiac
Congrats Lila on the milestone!
You noticed, BoMac

Good luck on the job '78!
__________________

__________________
Lila64 is offline  
Old 02-08-2008, 09:33 PM   #257
Blue Crack Addict
 
unico's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Rage Ave.
Posts: 18,747
Local Time: 08:50 PM
omg i'm sooo tired. dismantling furniture is not my forte.
__________________

__________________
unico is offline  
Old 02-08-2008, 09:49 PM   #258
Blue Crack Addict
 
U2democrat's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: England by way of 'Murica.
Posts: 22,140
Local Time: 01:50 AM
Try dismantling an atomic bomb. Sheesh.











So it definitely looks like I'm going to see Obama saturday AND sunday (providing I get there early enough on Sunday to beat the crowds)
__________________
U2democrat is offline  
Old 02-08-2008, 10:03 PM   #259
Blue Crack Addict
 
unico's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Rage Ave.
Posts: 18,747
Local Time: 08:50 PM
lol well i just found out bill clinton is gonna be at vt tomorrow. i don't know how in the world my boss kept this silent from me. it's gonna be nuts there.
__________________
unico is offline  
Old 02-08-2008, 10:06 PM   #260
Self-righteous bullshitter
 
BoMac's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Soviet Canuckistan — Socialist paradise
Posts: 16,667
Local Time: 09:50 PM
Quote:
Originally posted by Lila64


You noticed, BoMac

__________________

BoMac is offline  
Old 02-08-2008, 10:08 PM   #261
Blue Crack Addict
 
U2democrat's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: England by way of 'Murica.
Posts: 22,140
Local Time: 01:50 AM
Quote:
Originally posted by unico
lol well i just found out bill clinton is gonna be at vt tomorrow. i don't know how in the world my boss kept this silent from me. it's gonna be nuts there.
Obama's supposed to be in Roanoke on Monday. It'll be interesting to see how the crowds compare.
__________________
U2democrat is offline  
Old 02-08-2008, 10:13 PM   #262
Blue Crack Addict
 
unico's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Rage Ave.
Posts: 18,747
Local Time: 08:50 PM
Quote:
Originally posted by U2democrat


Obama's supposed to be in Roanoke on Monday. It'll be interesting to see how the crowds compare.
NO WAI!!!

haha you were so spot on with VA being a key state this year. omg. Ron Paul is going to Liberty tomorrow. my 2 favorite things in one place. too bad i can't be there
__________________
unico is offline  
Old 02-08-2008, 10:14 PM   #263
Self-righteous bullshitter
 
BoMac's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Soviet Canuckistan — Socialist paradise
Posts: 16,667
Local Time: 09:50 PM
Laura, I was going to pick up Obama's book "Dreams of My Father" today but decided against it. Did you read it? Is it any good?
__________________

BoMac is offline  
Old 02-08-2008, 10:19 PM   #264
Blue Crack Addict
 
unico's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Rage Ave.
Posts: 18,747
Local Time: 08:50 PM
i haven't read it bomac, but i've heard good things. lol i'm biased and instead picked up kucinich's book. i still haven't touched it though.
__________________
unico is offline  
Old 02-08-2008, 10:31 PM   #265
Blue Crack Addict
 
U2democrat's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: England by way of 'Murica.
Posts: 22,140
Local Time: 01:50 AM
Quote:
Originally posted by unico


NO WAI!!!

haha you were so spot on with VA being a key state this year. omg. Ron Paul is going to Liberty tomorrow. my 2 favorite things in one place. too bad i can't be there
Awww too bad. You could have seen RP amongst Falwell's followers





I have to confess I haven't read his book but I've heard that it's fantastic. Maybe if I have time over the summer I'll pick up a copy.
__________________
U2democrat is offline  
Old 02-08-2008, 11:13 PM   #266
Blue Crack Addict
 
RavenBlue's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: The majestic Canuckian wilderness
Posts: 17,103
Local Time: 10:50 PM
Hey look, a tumbleweed thingamajigger.
__________________
RavenBlue is offline  
Old 02-08-2008, 11:17 PM   #267
Self-righteous bullshitter
 
BoMac's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Soviet Canuckistan — Socialist paradise
Posts: 16,667
Local Time: 09:50 PM
Quote:
Originally posted by U2democrat
I have to confess I haven't read his book but I've heard that it's fantastic. Maybe if I have time over the summer I'll pick up a copy.
Ok, I'll pick it up next time. Thanks.
__________________

BoMac is offline  
Old 02-08-2008, 11:20 PM   #268
The Male
 
LemonMelon's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Hollywoo
Posts: 65,816
Local Time: 05:50 PM
My dog bit me tonight. (the American Eskimo, not the Beagle)

He's been really aggressive lately. He has a history of biting, but he's getting dangerous. I'm not really sure what should be done. It's easy to just say "put him down" (he's almost 10 years old), but I dunno...it's a life, you know? We may put him down, we may give him to a shelter, we may have to just keep him fenced up outside all the time. I really don't know.
__________________
LemonMelon is online now  
Old 02-08-2008, 11:22 PM   #269
Blue Crack Addict
 
RavenBlue's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: The majestic Canuckian wilderness
Posts: 17,103
Local Time: 10:50 PM
Have you tried taking him to the vet? To see if something is irritating him?
__________________
RavenBlue is offline  
Old 02-08-2008, 11:23 PM   #270
Blue Crack Addict
 
unico's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Rage Ave.
Posts: 18,747
Local Time: 08:50 PM
what provoked the bite? did it happen out of nowhere?
__________________

__________________
unico is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 08:50 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com