Silly/ Funny things that have been said... - Page 3 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 12-25-2001, 06:36 PM   #31
Rock n' Roll Doggie
 
bono-vox's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: maze of your imagination, where the streets have no name, lol
Posts: 3,436
Local Time: 09:52 AM
ROFL i just remembered something REALLY funny that me and my siblings did when we were younger lol

We found a dog in our garden one day and we really liked him so we told our mum we were gonna keep him, my brother got a cardboard box and it was his kennel and we fed him biscuits, youghurts, anything really lol, he stayed there for days and my friend gave us a dogs lead and i took it out for walks, some woman stopped me one day and said had i found my dog cus she was keepin the dog for a few days as well and she was feeding him, so i told her he was mine and he got lost LMAO, my mum thought he would go but every morning we woke up the doggie was still there, but then he turned nasty and started trying to bite us and he wouldnt leave for like a week, it was HILARIOUS my brother making him a kennel from a box and then the dog chased him one day when he came out with a petit filous (tiny pot of youghurt if neone dont know what they are)

We were all really young at the time i think i was 6, my brother 4 and my sister 3.

------------------
And if you look, you look through me.

L'amore giunger
L'amore
E non so pi pregare
E nell'amore non so pi sperare
E quell'amore non so pi aspettare
miss_smith@emailaccount.com e-mail me
The perpetually handsome Mullen appears to have stopped ageing around the time of The Joshua Tree.
"It doesn't matter what songs we sing.
I'm a drummer. Chicks dig me." -Larry
Larry likes to play drums." - Bono
"Larry's always been noticed cos he's the pretty one." - Adam
"Bono, if you still haven't found what you're looking for, look behind the drumkit." - Boy George
A man so handsome, he will never be let sing in this group!"
-Bono, introducing Larry at Irving Plaza, NYC 2000
__________________

__________________
bono-vox is offline  
Old 12-25-2001, 11:13 PM   #32
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
Me, today, taking responsibility:

If you want something done, do it.

WTF?! *ham*

------------------
~*Mona*~ Secretary of Scandalization
97% compatible with Bono

Love me, give me soul.


"For the good of the nation, you must defile Bono!" ~Echo~

"Get me the Bean Giant!" ~Houdini~
__________________

__________________
WildHonee is offline  
Old 12-25-2001, 11:15 PM   #33
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
Quote:
Originally posted by bono-vox:
Every time we r in english, i sit like a ham at my table beside my friend conor and i always have my head down. (we have a pretty small a-level english class about 15 of us, and every time r teacher talks he always looks over at me and it freaks me out, my friend finds it HILARIOUS and she always passes notes to me saying look he looking over at you, but it FREAKS me out)

I think he thinks im the class ham because i always laugh @ the stuff he says and one day my friend said oh god he has a homer simpson tie, he is sooo cool, so i was writing to him on a piece of paper about this tie and then my teacher read it and started laughing @ me cus i complimented his tie, oh dear.

and everytime we read a book or watch a movie he always says soooo LAURA what did u think of that.

*my reaction*

Surprised/ Confused face.....

My friend pokes me.......

Me: Yeah it was alright (the ONLY thing i ever say rofl)

I'm such a HAM

Lol the music teacher at my school uses the same like 7 jokes OVER AND OVER again and when there's play practice for HOURS on end every day, they get really old to everyone; but for some reason I find them completely hilarious. LMAO he always tells me "I only let you in this play because you laugh at all my jokes" lol GREAT

------------------
~*Mona*~ Secretary of Scandalization
97% compatible with Bono

Love me, give me soul.


"For the good of the nation, you must defile Bono!" ~Echo~

"Get me the Bean Giant!" ~Houdini~
__________________
WildHonee is offline  
Old 12-27-2001, 12:45 AM   #34
Refugee
 
senrab's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Maryland
Posts: 1,763
Local Time: 06:52 PM
One time, my sister asked me that famous question: "If a plane crashed on the border of the US and Canada, where would they bury the survivors?"

And I said..."Well, DUHHH! If they were from the US they would be buried in the US and if they were from Canada they would be buried in Canada!"

Then I realized what I said right away. D'oh! lol

Hahahahaha, my sister has never let me forget that one.
__________________
senrab is offline  
Old 12-27-2001, 03:27 AM   #35
Rock n' Roll Doggie
 
bono-vox's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: maze of your imagination, where the streets have no name, lol
Posts: 3,436
Local Time: 09:52 AM
The scene- My kitchen.

My Dad had taken a packet of mini apple pies out of the cupboard then put them back again

My dad says to my mum- "oh we need to give some apple pies to the others get them out of the cupboard"

My mum-after 5 mins-im looking for them-i cant see them, where did you put them?!?!

My dad-Are you blind, i put them in the cupboard. Look, they are right infront of you!

A few minutes pass

MY Dad walks over to the cupboard feeling all smart cus he thinks he knows where the apple pies are, i open the fridge for some milk and there they were LMAO-he looked like SUCH a ham.

Ive had ham for 2 days now for dinner, yummmy

[This message has been edited by bono-vox (edited 12-26-2001).]
__________________
bono-vox is offline  
Old 12-27-2001, 09:23 PM   #36
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
LMAO my dad is trying to put drywall or something on the ceiling and my mom and brother are helping him wedge it in a corner somewhere and he just yelled

"PLEASE WATCH THE EDGE! NO ONE GIVES A SH*T ABOUT THE EDGE!!"

LMAO

[This message has been edited by WildHonee (edited 12-27-2001).]
__________________
WildHonee is offline  
Old 12-27-2001, 11:49 PM   #37
Refugee
 
senrab's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Maryland
Posts: 1,763
Local Time: 06:52 PM
Hahaha...

The other night I was at work, training a new employee. I was talking with another co-worker about genealogy (family trees etc.) and the new girl asked, "Oh! Isn't that the study of genies??"

Quote:
Originally posted by WildHonee:
LMAO my dad is trying to put drywall or something on the ceiling and my mom and brother are helping him wedge it in a corner somewhere and he just yelled

"PLEASE WATCH THE EDGE! NO ONE GIVES A SH*T ABOUT THE EDGE!!"

LMAO

[This message has been edited by WildHonee (edited 12-27-2001).]
__________________
senrab is offline  
Old 12-28-2001, 02:04 AM   #38
ONE<br>love, blood, life
 
hippy's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Lookin' for the face I had before the world was made
Posts: 12,144
Local Time: 07:52 PM
LMAO Mona!

I have a similar story....

My brother got the DVD of Shrek for Xmas and in it donkey has the line "I'm a donkey ON THE EDGE!" I hadn't really been paying attention to the movie cause I've seen it so many times, but my head popped up at that point and really startled my family. Then I kinda just looked around, giggled nervously and wondered where all my Interference sisters were!

------------------
"A Bono approved event is a good event!"

You can dream, so dream out loud!

"The way to be optimistic is not to shut your eyes and close your ears." -Bono

Create Light, Create Unity, Create Joy, CREATE PEACE!
__________________
hippy is offline  
Old 12-28-2001, 09:55 AM   #39
Refugee
 
spinninghead77's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Toronto, Ontario
Posts: 2,392
Local Time: 07:52 PM
I used to manage a video store, and one of the girls that I worked with was really dumb. One day she was going to go to the Submarine Sandwich Restaraunt next door. She asked me what kind of Sandwich I though that she should get. I said "Turkey". Then she got distracted and ended up in the store for a few minutes. When she was leaving she said to me "So I should get Chicken??" and I said "No, Turkey", and then she said "It doesn't matter, they are the same thing".

She wasn't very bright
__________________
spinninghead77 is offline  
Old 12-28-2001, 09:58 AM   #40
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
My mom is on the phone ordering stackable high chairs. I am laughing like a maniac!

------------------
~*Mona*~ Secretary of Scandalization
97% compatible with Bono


"Bono was embraced as rock's latest mystic leader, a sort of holy cross between the Morrisons, Jim and Van"

"There were moments when Bono even earned cheers for simply loosening his shirt"

"Listen....I could be a genius if I weren't so lazy"
__________________
WildHonee is offline  
Old 12-28-2001, 10:10 AM   #41
Refugee
 
Klodomir's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Denmark
Posts: 1,198
Local Time: 12:52 AM
I had to phone the phone company today and ask them what my phone number is.
__________________
Klodomir is offline  
Old 12-28-2001, 10:40 AM   #42
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
Quote:
Originally posted by Klodomir:
I had to phone the phone company today and ask them what my phone number is.
LMAO!!!!

One time when I was in the mall trying to get frozen yogurt I ASKED for frozen yogurt and the guy goes "....we have soft ice cream"

I WAS SO MAD AT THAT HAM!!!!!!!

------------------
~*Mona*~ Secretary of Scandalization
97% compatible with Bono


"Bono was embraced as rock's latest mystic leader, a sort of holy cross between the Morrisons, Jim and Van"

"There were moments when Bono even earned cheers for simply loosening his shirt"

"Listen....I could be a genius if I weren't so lazy"
__________________
WildHonee is offline  
Old 12-28-2001, 11:53 PM   #43
ONE<br>love, blood, life
 
hippy's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Lookin' for the face I had before the world was made
Posts: 12,144
Local Time: 07:52 PM
Mona, I like the new sig!

------------------
"A Bono approved event is a good event!"

You can dream, so dream out loud!

"The way to be optimistic is not to shut your eyes and close your ears." -Bono

Create Light, Create Unity, Create Joy, CREATE PEACE!
__________________
hippy is offline  
Old 12-29-2001, 05:01 PM   #44
Mr. MacPhisto's Loo Cleaner
 
WildHonee's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: THE SOUL
Posts: 6,870
Local Time: 06:52 PM
Welcome Back to Hamville, Bono-Vox!

------------------
~*Mona*~ Secretary of Scandalization
97% compatible with Bono


"Bono was embraced as rock's latest mystic leader, a sort of holy cross between the Morrisons, Jim and Van"

"I used to gaze out
My classroom window and dream And then go home and listen to Ray sing
"I believe to my soul" after school" ~Van Morrison~
__________________
WildHonee is offline  
Old 12-29-2001, 09:06 PM   #45
Rock n' Roll Doggie
 
bono-vox's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: maze of your imagination, where the streets have no name, lol
Posts: 3,436
Local Time: 09:52 AM


------------------
And if you look, you look through me.

L'amore giunger
L'amore
E non so pi pregare
E nell'amore non so pi sperare
E quell'amore non so pi aspettare
miss_smith@emailaccount.com e-mail me
The perpetually handsome Mullen appears to have stopped ageing around the time of The Joshua Tree.
"It doesn't matter what songs we sing.
I'm a drummer. Chicks dig me." -Larry
Larry likes to play drums." - Bono
"Larry's always been noticed cos he's the pretty one." - Adam
"Bono, if you still haven't found what you're looking for, look behind the drumkit." - Boy George
A man so handsome, he will never be let sing in this group!"
-Bono, introducing Larry at Irving Plaza, NYC 2000
__________________

__________________
bono-vox is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 06:52 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com