Random facts - Page 6 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 08-19-2005, 09:12 PM   #76
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Quote:
Originally posted by ruffian
where else can you find a picture of a U2 fan working with a chimpanzee and talking about kinky Bonobo sex???

god, inteference rocks.
Yeah, that's soooo true. I learn something new about someone almost everyday...almost.
__________________

__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-19-2005, 09:12 PM   #77
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
ruffian's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 9,983
Local Time: 09:40 PM
*sniff* well, i guess i feel a little better now

__________________

__________________
ruffian is offline  
Old 08-19-2005, 09:13 PM   #78
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Yeah, you were really hurt weren't you...
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-19-2005, 09:14 PM   #79
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
ruffian's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 9,983
Local Time: 09:40 PM
Quote:
Originally posted by Reggie Thee Dog
Yeah, you were really hurt weren't you...

i'm pretending i am so everyone will keep making it up to me
__________________
ruffian is offline  
Old 08-19-2005, 09:15 PM   #80
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Quote:
Originally posted by ruffian



i'm pretending i am so everyone will keep making it up to me
I'll keep my voice down
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-19-2005, 09:19 PM   #81
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
ruffian's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 9,983
Local Time: 09:40 PM
Quote:
Originally posted by Reggie Thee Dog


I'll keep my voice down
i kinda like it when you whisper

hey! we're supposed to be posting random facts...your turn!
__________________
ruffian is offline  
Old 08-19-2005, 09:26 PM   #82
Blue Crack Addict
 
RedRocksU2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Murrieta, CA.
Posts: 26,437
Local Time: 06:40 PM
If you place your finger on top of a glass filled with coke...the foam dissapears faster......oooooohhh.
__________________
RedRocksU2 is offline  
Old 08-19-2005, 09:29 PM   #83
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
ruffian's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 9,983
Local Time: 09:40 PM
really?? that is very cool! i'm gonna try it, and if it doesn't work i'm comin' after you
__________________
ruffian is offline  
Old 08-19-2005, 09:31 PM   #84
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Random Reggie fact:

I play the drums...not really great, but I can play.
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-19-2005, 09:31 PM   #85
Blue Crack Addict
 
RedRocksU2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Murrieta, CA.
Posts: 26,437
Local Time: 06:40 PM
really.....?...what happens if it's true.....?

Oh here's another one.....when you go to the bar, they always place a napking on the bottom of the glass......sprinkle a little salt and the napkin will not stick to the bottom of the glass when you pick it up.........(I was a bartender)
__________________
RedRocksU2 is offline  
Old 08-19-2005, 09:35 PM   #86
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Dude, that's cool! I didn't know that...seriously I'm going to try that next time I'm out with the boys. That damn napkin is always stickin' to my beer!

Hey ruff I'll get back to you later.
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-19-2005, 09:38 PM   #87
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
ruffian's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 9,983
Local Time: 09:40 PM
Quote:
Originally posted by RedrocksU2
really.....?...what happens if it's true.....?

Oh here's another one.....when you go to the bar, they always place a napking on the bottom of the glass......sprinkle a little salt and the napkin will not stick to the bottom of the glass when you pick it up.........(I was a bartender)
ok, i knew that one and it really does work! if the foam/cola thing DOES work? well, you'll be able to live free from my wrath and you won't have to look behind you all the time...
__________________
ruffian is offline  
Old 08-19-2005, 09:38 PM   #88
Blue Crack Addict
 
RedRocksU2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Murrieta, CA.
Posts: 26,437
Local Time: 06:40 PM
If you want to stand out at a bar..........tip the bartender a $10 bill on your first drink....the rest of the night the bartender will be waiting you your next drink ready for ya (Some will be on the house, if you know what I mean)........trust me.
__________________
RedRocksU2 is offline  
Old 08-19-2005, 09:42 PM   #89
Blue Crack Addict
 
Reggie Thee Dog's Avatar
 
Join Date: Aug 2000
Location: Hell Ain't A Bad Place To Be...
Posts: 17,934
Local Time: 05:40 PM
Quote:
Originally posted by RedrocksU2
If you want to stand out at a bar..........tip the bartender a $10 bill on your first drink....the rest of the night the bartender will be waiting you your next drink ready for ya (Some will be on the house, if you know what I mean)........trust me.
Oh, that's great advice! I'm doing that too!
__________________
Reggie Thee Dog is offline  
Old 08-20-2005, 10:20 AM   #90
Refugee
 
Cassis's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: In the goal
Posts: 2,345
Local Time: 02:40 AM
you and me will never meet
__________________

__________________
Cassis is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 08:40 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com