Ketchup, Mustard or Mayonnaise? What?? - Page 2 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-22-2002, 02:16 PM   #16
Paper Gods
Forum Administrator
 
KhanadaRhodes's Avatar
 
Join Date: Jun 2001
Location: a vampire in the limousine
Posts: 60,609
Local Time: 10:29 PM
ketchup!!!
btw angel - i only like heinz, too.

although, mcdonald's ketchup is pretty yummy too, lmao. i think there's crack in it.
__________________

__________________
KhanadaRhodes is offline  
Old 02-22-2002, 04:34 PM   #17
War Child
 
Peaseblossom's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Laker Country
Posts: 576
Local Time: 04:29 AM
Guacamole/Avocados. The fruit itself serves as a nice add on to everything. On burgers, on chips, chunky guac on a montery Jack omlette is quite nice. I have it with steak, with chicken, on salads.....
__________________

__________________
Peaseblossom is offline  
Old 02-22-2002, 04:51 PM   #18
Acrobat
 
S|aney's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Oprah's kitchen
Posts: 341
Local Time: 08:29 PM
Quote:
Originally posted by Sicy:
lol spinny.. yes that does happen sometimes.

btw I just ate a hot pastrami sandwich with mayonaise gushing out of it, slopping all over the place.

Yum.
Finally some people who understand! I get a look of disgust EVERYTIME I ask for Mayonnaise with my fries! ... I don't need a reaction!!! Just give me my feckin' Mayonnaise!!!



------------------
www.LP.org

Snooty Maitre D':You're Abe Froman?

Ferris Bueller: That's right. I'm Abe Froman.

Snooty Maitre D': The sausage king of Chicago?

Ferris Bueller: [brief hesitation] Yeah. That's me.
__________________
S|aney is offline  
Old 02-22-2002, 05:02 PM   #19
New Yorker
 
DiGi's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: the mountains of southwest VA
Posts: 2,818
Local Time: 12:29 AM
Quote:
Originally posted by Sicy:
btw I just ate a hot pastrami sandwich with mayonaise gushing out of it, slopping all over the place.

Yum.
Gross.....Mayonaise freaks me out.

Slaney.....on Fries?....you all would love Primanti Brothers in Pittsburgh and Ft. Lauderdale.
__________________
DiGi is offline  
Old 02-22-2002, 05:10 PM   #20
Sizzlin' Sicilian
Forum Administrator
 
Sicy's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Bay Area, CA
Posts: 69,297
Local Time: 08:29 PM
Mayo is a must on burgers. And hot dogs for that matter.. although people look at me like I'm on CRACK when I ask for mayo on my hot dog.

__________________
Sicy is offline  
Old 02-22-2002, 05:39 PM   #21
New Yorker
 
DiGi's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: the mountains of southwest VA
Posts: 2,818
Local Time: 12:29 AM
Sicy, would you spoon feed mayo to yourself? Nothing but mayo?
__________________
DiGi is offline  
Old 02-22-2002, 05:53 PM   #22
The Fly
 
Join Date: Jan 2002
Location: on the other side of the world where people walk upside down
Posts: 275
Local Time: 11:29 PM
i'm a big hot sauce fan

------------------
Southern playalistic
__________________
RussellbeStaji is offline  
Old 02-22-2002, 06:00 PM   #23
Sizzlin' Sicilian
Forum Administrator
 
Sicy's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Bay Area, CA
Posts: 69,297
Local Time: 08:29 PM
No DiGi I wont go that far.. lol.
__________________
Sicy is offline  
Old 02-22-2002, 06:06 PM   #24
New Yorker
 
DiGi's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: the mountains of southwest VA
Posts: 2,818
Local Time: 12:29 AM
Quote:
Originally posted by Sicy:
No DiGi I wont go that far.. lol.
Good I was getting scared there for a second after that Hot Dog confession.
__________________
DiGi is offline  
Old 02-22-2002, 06:21 PM   #25
Sizzlin' Sicilian
Forum Administrator
 
Sicy's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Bay Area, CA
Posts: 69,297
Local Time: 08:29 PM
__________________
Sicy is offline  
Old 02-22-2002, 06:25 PM   #26
New Yorker
 
DiGi's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: the mountains of southwest VA
Posts: 2,818
Local Time: 12:29 AM
LMAO......DiGi now imagining Sicy taking a bite out of that blob of lard.

[This message has been edited by DiGi (edited 02-22-2002).]
__________________
DiGi is offline  
Old 02-22-2002, 08:07 PM   #27
ONE
love, blood, life
 
Join Date: Aug 2001
Posts: 11,961
Local Time: 11:29 PM
Quote:
Originally posted by DiGi:
[B]LMAO......DiGi now imagining Sicy taking a bite out of that blob of lard.
and the best part about it is sicy weighs about six pounds.
__________________
Screaming Flower is offline  
Old 02-22-2002, 09:03 PM   #28
An Angel In Devil's Shoes
 
ABEL's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Netherlands
Posts: 18,844
Local Time: 10:29 PM
I love 'em all....nothing better than a burger with ketchup, mayo and mustard.

If I had to pick one tho, I'd go with mayo...love extra mayo!
__________________
ABEL is offline  
Old 02-22-2002, 09:15 PM   #29
Sizzlin' Sicilian
Forum Administrator
 
Sicy's Avatar
 
Join Date: Jan 2001
Location: Bay Area, CA
Posts: 69,297
Local Time: 08:29 PM
Quote:
Originally posted by Screaming Flower:
and the best part about it is sicy weighs about six pounds.
LMAO!!!

Actually that blob of mayo looks pretty gross.
__________________
Sicy is offline  
Old 02-22-2002, 11:57 PM   #30
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS
 
cell's Avatar
 
Join Date: Nov 2000
Location: Disneyland
Posts: 5,901
Local Time: 09:29 PM
Mayo!!

------------------
lilsparky: did you like the pics i took of my favorite band?
viktor: actually had a dream about larry mullen last night...not a gay dream but a weird dream.....
lilsparky: really?
lilsparky: what was it about?
viktor: yeah...we were going to a party and all my high school friends walked along him and then Bono rushed out and said something weird and that guy from the pouges...shane mac Gowan came and we all showered in sugar
viktor: weird
__________________

__________________
cell is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 11:29 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com