High School Musical 2??? - Page 2 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 08-18-2007, 05:55 PM   #16
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 08:15 PM
i. fucking. hate. high. school. musican. with. every. inch. of. my. body.




__________________

__________________
love_u2_adam is offline  
Old 08-19-2007, 01:22 AM   #17
The Male
 
LemonMelon's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Hollywoo
Posts: 65,788
Local Time: 06:15 PM
The first was the worst Disney Channel Movie I've ever seen. Syrup was spilling out of my eyes.
__________________

__________________


Now.
LemonMelon is offline  
Old 08-19-2007, 01:41 AM   #18
LMP
Blue Crack Supplier
 
LMP's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Austin, TX
Posts: 37,609
Local Time: 08:15 PM
And I'll have to go to play rehearsal listening to how amazing this movie was.

Fantastic.
__________________
LMP is offline  
Old 08-19-2007, 01:50 AM   #19
The Male
 
LemonMelon's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Hollywoo
Posts: 65,788
Local Time: 06:15 PM
Quote:
Originally posted by LemonMacPhisto
And I'll have to go to play rehearsal listening to how amazing this movie was.

Fantastic.
Maybe it'll suck even more...so much so that even the sheep at your school won't lap it up that easily.
__________________
LemonMelon is offline  
Old 08-19-2007, 02:07 AM   #20
LMP
Blue Crack Supplier
 
LMP's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Austin, TX
Posts: 37,609
Local Time: 08:15 PM
It could be a bunch of "omg cute" guys killing puppies and they'd think would be their Lawrence of Arabia.
__________________
LMP is offline  
Old 08-19-2007, 02:23 AM   #21
The Male
 
LemonMelon's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Hollywoo
Posts: 65,788
Local Time: 06:15 PM
Zac Efron + Crappy, pasted-together plot = Citizen Kane of 2007
__________________
LemonMelon is offline  
Old 08-20-2007, 12:48 AM   #22
ONE
love, blood, life
 
AtomicBono's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Athens, Greece
Posts: 10,486
Local Time: 08:15 PM
omg u guyssss zac efffrronnn is soooooo totally ~HOTZ~!!!

(really, he ain't bad lookin' )

Someone in my senior high school class said her favourite movie of all time was High School Musical, and she wasn't kidding

I watched the first 10 minutes or so of HSM2 today. It got boring pretty fast. I'll tell you guys how it goes down: they're on summer break rite, and they all get summer jobs, but its at the SAME PLACE ZOMG some country club shit, rich white fuckers (yea i know theres the jewfro boy but everyone else is white) and also Troy (omg cute!!!1) is dating some chick, but this other chick, the POPULAR one or whatever, totally thinks Troy should go for her. And there's singing and dancing.
__________________
AtomicBono is offline  
Old 08-20-2007, 12:52 AM   #23
ONE
love, blood, life
 
namkcuR's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kettering, Ohio
Posts: 10,286
Local Time: 09:15 PM
Quote:
Originally posted by AtomicBono
omg u guyssss zac efffrronnn is soooooo totally ~HOTZ~!!!

(really, he ain't bad lookin' )

Someone in my senior high school class said her favourite movie of all time was High School Musical, and she wasn't kidding

I watched the first 10 minutes or so of HSM2 today. It got boring pretty fast. I'll tell you guys how it goes down: they're on summer break rite, and they all get summer jobs, but its at the SAME PLACE ZOMG some country club shit, rich white fuckers (yea i know theres the jewfro boy but everyone else is white) and also Troy (omg cute!!!1) is dating some chick, but this other chick, the POPULAR one or whatever, totally thinks Troy should go for her. And there's singing and dancing.
A bunch of high school friends all working summer jobs at the same country club? Have they been watching that one summer season of Saved By The Bell where the whole gang worked at the country club in Hawaii where Lisa's parents were members? It sounds exactly like that.
__________________
namkcuR is offline  
Old 08-20-2007, 02:31 PM   #24
Blue Crack Addict
 
U2Girl1978's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: At the altar of the dark star
Posts: 19,374
Local Time: 10:15 PM
Zac Efron is the most ugliest looking girl I have ever seen.

I don't get what his appeal is.
__________________
U2Girl1978 is offline  
Old 08-20-2007, 10:36 PM   #25
ONE
love, blood, life
 
BonosBaby12's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: East Coast girl living in Chi-Town
Posts: 14,889
Local Time: 08:15 PM
My nieces and nephews are caught up in this craze. Have to admit the 1st one wasn't too bad. The 2nd one I found to be quite boring

Oh and what the hell is this big attraction about Zach? Must be a teen thing! lol
__________________
BonosBaby12 is offline  
Old 08-20-2007, 10:41 PM   #26
Acrobat
 
ribbons&bows's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: in cold, wet, and windy Dublin
Posts: 450
Local Time: 07:15 PM
Quote:
Originally posted by love_u2_adam
i. fucking. hate. high. school. musican. with. every. inch. of. my. body.

I couldn't agree more. I avoid HSM like the plague! My last job forced me to listen to the kareoke CD and I now know all of those songs

Anytime I see anything that has to do with HSM I cringe and attempt to keep the damn songs out of my head.
__________________
ribbons&bows is offline  
Old 08-21-2007, 01:03 AM   #27
ONE
love, blood, life
 
AtomicBono's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Athens, Greece
Posts: 10,486
Local Time: 08:15 PM
Quote:
Originally posted by namkcuR


A bunch of high school friends all working summer jobs at the same country club? Have they been watching that one summer season of Saved By The Bell where the whole gang worked at the country club in Hawaii where Lisa's parents were members? It sounds exactly like that.
wow you called them the fuck out
__________________

__________________
AtomicBono is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 09:15 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com