Describe and CHAT and Doozer officially did NOT start the thread! - Page 15 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Lemonade Stand Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 03-17-2007, 12:29 AM   #211
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
hahaha oh my!!!!



^yeah he's pretty smart....he's spanish..
__________________

__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:30 AM   #212
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
i've been locked inside your heart shaped box for some weeks kayla!! I LOVE GUITAR HERO 2!!!
__________________

__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:32 AM   #213
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
omfg i know we rock at it!!! we should spend a whole day trying to beat it sometime

ok my keyboard is more fricked up then yours
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:34 AM   #214
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
^^haha we tottally have to it would be amazing but ya urs is its SOO stupid but whatever i deal with it
__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:35 AM   #215
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
i can't deal with it...i get angry...omg i had a shower and it made me soooo much more nicer!!!i'm not an uber bitch
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:36 AM   #216
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
haha wow i love how we totally just took over this thread. acutally its sad... its like im intruding
__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:38 AM   #217
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
hell no..i am always aloner in here...that's sad!!!
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:39 AM   #218
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
Posts: 18756 ----->Kayla
Posts: 16 -----> Alyssa :hearts:
__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:39 AM   #219
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
well now im here so haha it'll be cool. i made a new friend. his name is kenny
__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:40 AM   #220
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
hahahaha omg thats sooo sweet!!!!

now we have more then each other!!!!





i worked my ass off for those posts
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:40 AM   #221
Blue Crack Addict
 
RedRocksU2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Murrieta, CA.
Posts: 26,437
Local Time: 09:34 PM
^
^^
Not describing!

__________________
RedRocksU2 is offline  
Old 03-17-2007, 12:42 AM   #222
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
^is spanish.......

^^^is pretty lame
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:43 AM   #223
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
^^haha i love this place



My own internet family :cry tear of joy:
__________________
.summer.lovin. is offline  
Old 03-17-2007, 12:44 AM   #224
Blue Crack Addict
 
love_u2_adam's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Heaven In Alberta, Where We Got All Hell For A Basement..
Posts: 22,307
Local Time: 10:34 PM
omg you are such a freak!!!
__________________
love_u2_adam is offline  
Old 03-17-2007, 12:47 AM   #225
The Fly
 
.summer.lovin.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Los Angelos, California
Posts: 65
Local Time: 09:34 PM
ahha i know thank you very much.



i think u were more of a freak when you started out on interference. haha when we read your threads from like last year!!
__________________

__________________
.summer.lovin. is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 11:34 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com