What about

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Originally posted by MissZooropa:
Du har inte skrivit mycket p? svenska listan va? Jag tror att jag s?g n?got precis n?r du gick med men sen blev det tyst. Liksom p? alla andra. Trist! Blir v?l liv i luckan n?r biljettsl?ppet kommer f?rst?s.
Jag tror att du har lyckats dra mer uppm?rksamhet till Sverige under de f? dagarna du varit h?r ?n vad jag lyckats med p? ett halv?r. *skratt* Det ?r ju mest amerikaner h?r och de har nog aldrig h?rt talas om Sverige ibland verkar det som.

Du skriver kul, forts?tt med det men jag h?ller mig nog tyst, de f?r sl?ss b?st de vill om dig, s? blir det ju mer Bono ?t mig.
wink.gif



Ja,jag anv?nder egentligen listan mer som ett nyhetsmedium,och dissukterar h?r!
Jga tycker absoult inte du ska va tyst,det ?r ju kul desto mer svenskar det finns h?r s? att vi kan visa var fansen finns *skratt*
 
I know Lemonboy. You love all the PLEBA girls. But LMAO@ at what the Japanese must've thought seeing four guys crawling out of a giant lemon!
wink.gif


------------------
U2- The Unforgettable Fire still burns!
 
hehehe..how old is lemonboy...

I know some swedish but i will not go there...

Plus i was taught the really dirty stuff ;D
 
Originally posted by Veranda:
I know Lemonboy. You love all the PLEBA girls. But LMAO@ at what the Japanese must've thought seeing four guys crawling out of a giant lemon!
wink.gif



Yeah,I didn?t know that!!LMFAO!!
But who wouldn?t love these girls...but as a wise man said "Love is not the easy thing"
 
Originally posted by Lemonboy:
Yeah,I didn?t know that!!LMFAO!!
But who wouldn?t love these girls...but as a wise man said "Love is not the easy thing"


Thanks.... but then what is the easy thing?



------------------
*~*?*~*~ Katie ~*~*?*~*
A honey child to a swarm of bees...

Take me to that other place...
 
Originally posted by Starr:
hehehe..how old is lemonboy...

I know some swedish but i will not go there...

Plus i was taught the really dirty stuff ;D


Im 20 and what ever you have to say these ears have heard it before!

Hit me Baby!
 
Originally posted by Lemonboy:
Ja,jag anv?nder egentligen listan mer som ett nyhetsmedium,och dissukterar h?r!
Jga tycker absoult inte du ska va tyst,det ?r ju kul desto mer svenskar det finns h?r s? att vi kan visa var fansen finns *skratt*


JO, det g?r jag ocks?. Lite sv?rt att diskutera med sig sj?lv vilket det blir p? listan. Har f?rs?kt dra ig?ng lite diskutioner men ingen nappar ju. Blir ocks? att jag diskuterar h?r.

Nej, nej jag ?r inte tyst h?r, inte alls, det ser du v?l p? antalet mess jag skickat hit.
smile.gif
Jag t?nkte mer att jag skulle h?lla l?g profil i diskussionerna och jakten p? dig h?r bland alla flickor.

M?ste dock s?ga att din sista kommentar ang?ende Bono och tighta byxor p? killar... *asgarv* H?ll p? att s?tta i vr?ngstrupen. Du har v?l h?rt om killen som hade en skylt p? en konsert d?r det stod att f?r Bono skulle jag bli gay. LOL

Sj?lvklart ska vi s?tta Sverige p? kartan som en U2 nation. De har ju trots allt inte missat oss p? en enda turn? sen 84 och de ?lskar oss.
 
OMD!! no fair! why am i missing all the fun?

*squeeeeeeeeeeeeze*

frown.gif
i wish i knew swedish. it looks like fun!

p.s. PHONECALL:

ME: hi mom, what's up?
MOM: while you were gone i got a surprise for you. look in the bottom left door in the fridge.
ME: *opens door* *finds about 20 lemons* gah! what the-- ??? *faint*


LMAO!

guess who's getting LEMON cake for their birthday!!! hee hee!

*takes a bitee of LemonBoy*

*YUM*


------------------
~Julie*
ScottPhisto's Shampoo Girl

"Let me introduce you to the scientist in the family. The man who gets sexual pleasure out of the collection of data. The Edge!" ~Bono (Boston)

The Fly: *looking at Edge* Did you have a dictionary for breakfast or something?
(MPS)

"EEEEEDGE, BEDAZZLE MEEEEEE!"
 
Originally posted by MissZooropa:
JO, det g?r jag ocks?. Lite sv?rt att diskutera med sig sj?lv vilket det blir p? listan. Har f?rs?kt dra ig?ng lite diskutioner men ingen nappar ju. Blir ocks? att jag diskuterar h?r.

Nej, nej jag ?r inte tyst h?r, inte alls, det ser du v?l p? antalet mess jag skickat hit.
smile.gif
Jag t?nkte mer att jag skulle h?lla l?g profil i diskussionerna och jakten p? dig h?r bland alla flickor.

M?ste dock s?ga att din sista kommentar ang?ende Bono och tighta byxor p? killar... *asgarv* H?ll p? att s?tta i vr?ngstrupen. Du har v?l h?rt om killen som hade en skylt p? en konsert d?r det stod att f?r Bono skulle jag bli gay. LOL

Sj?lvklart ska vi s?tta Sverige p? kartan som en U2 nation. De har ju trots allt inte missat oss p? en enda turn? sen 84 och de ?lskar oss.


Nej,det hade jag inte h?rt,men det ligger n?gon sorts sanning i det!
Om jag skulle bli tvungen s?....Ja tjena nu snackar jag om de flesta PLEBA-tjejers stora dr?m som ett tv?ng!*asg*

Men fr?n en sak till en annan den d?r CatDubh ?r en riktigt l?cker tjej,det vore roligt om hon kom till G?teborg i sommar...
 
Originally posted by FallDownJulie:
OMD!! no fair! why am i missing all the fun?

*squeeeeeeeeeeeeze*

frown.gif
i wish i knew swedish. it looks like fun!

p.s. PHONECALL:

ME: hi mom, what's up?
MOM: while you were gone i got a surprise for you. look in the bottom left door in the fridge.
ME: *opens door* *finds about 20 lemons* gah! what the-- ??? *faint*


LMAO!

guess who's getting LEMON cake for their birthday!!! hee hee!

*takes a bitee of LemonBoy*

*YUM*



Oh A girl that bites! How about scratchmarks on the back??? grr!
wink.gif
 
Originally posted by Lemonboy:
Nej,det hade jag inte h?rt,men det ligger n?gon sorts sanning i det!
Om jag skulle bli tvungen s?....Ja tjena nu snackar jag om de flesta PLEBA-tjejers stora dr?m som ett tv?ng!*asg*

Men fr?n en sak till en annan den d?r CatDubh ?r en riktigt l?cker tjej,det vore roligt om hon kom till G?teborg i sommar...


*skratt* Jadu, vilken uppoffring... F? Bono... Du kan ju alltid ge honom till mig om du tr?ttnar.
wink.gif


CatDubh, jadu, nog kommer hon till G?teborg alltid. Hon var i Stockholm i somras, b?da konserterna. Dessv?rre f?r jag g?ra dig besviken men hon har redan en egen Lemonboy, Mr Lemon h?r vet du. Hon ahr ju varit i Sverige i en m?nad nu men ?kte hem i l?rdags.

Hur hittade du in hit f?rresten? Har du smugit omkring h?r l?nge? Med tanke p? hur v?l du h?nger med i jargongen och ordvr?ngeriet.
smile.gif



And Starr, spit it out, we want to now what you know in swedish!! And I guess it's not dirtier then the words we know in english so.... Come on!
 
Originally posted by Lemonboy:

Im 20 and what ever you have to say these ears have heard it before!

Hit me Baby!


I have to think about it...i am too shy to say nasty things to person i hardly know....
My momma taught me better (hehehe) or least i try to believe that.


Stjarna
 
Originally posted by MissZooropa:
*skratt* Jadu, vilken uppoffring... F? Bono... Du kan ju alltid ge honom till mig om du tr?ttnar.
wink.gif


CatDubh, jadu, nog kommer hon till G?teborg alltid. Hon var i Stockholm i somras, b?da konserterna. Dessv?rre f?r jag g?ra dig besviken men hon har redan en egen Lemonboy, Mr Lemon h?r vet du. Hon ahr ju varit i Sverige i en m?nad nu men ?kte hem i l?rdags.

Hur hittade du in hit f?rresten? Har du smugit omkring h?r l?nge? Med tanke p? hur v?l du h?nger med i jargongen och ordvr?ngeriet.
smile.gif



And Starr, spit it out, we want to now what you know in swedish!! And I guess it's not dirtier then the words we know in english so.... Come on!


Det ?r lugnt!! Jag ?r inte besviken eftersom jag inte ?r f?rv?nad...men vem bryr sig med uppm?rksammheten man f?r h?r!!
wink.gif


Jag har smugit omkring r?tt l?nge ja,jag ville inte bara kliva r?tt in och b?rja snacka eftersom det verkar vara en r?tt tajt grupp med m?nga interna sk?mt!!
 
Damn.... *feels unintelligent*

Is that even a word? Oh, ok it is *sigh*
I can't even speak English right half the time
biggrin.gif


------------------
*~*?*~*~ Katie ~*~*?*~*
A honey child to a swarm of bees...

Take me to that other place...
 
Originally posted by Lemonboy:
Det ?r lugnt!! Jag ?r inte besviken eftersom jag inte ?r f?rv?nad...men vem bryr sig med uppm?rksammheten man f?r h?r!!
wink.gif


Jag har smugit omkring r?tt l?nge ja,jag ville inte bara kliva r?tt in och b?rja snacka eftersom det verkar vara en r?tt tajt grupp med m?nga interna sk?mt!!


Du har f?tt dig r?tt m?nga skratt va?? Jag ?r v?l inte den som skriver mest och ?r med inneg?nget direkt. Har v?l lite sv?rt med engelskan. Jag f?rst?r ju allt men att f? till det n?r man sj?lv ska skriva s? att det blir kul ?r inte alltid s? l?tt. ?r ingen stj?rna direkt vad g?ller engelska men betydligt b?ttre nu ?n f?r ett ?r sen. Har dock str?kul med att l?sa alla tokigheter de kommer upp med h?r. Ibland undrar jag vad de f?r allt ifr?n. Undra vad bandet skulle t?nka om de l?ste h?r, vilket det inte ?r helt om?jligt att de g?r. De k?nner ju till sidan v?l s?....
 
Originally posted by MissZooropa:
Du har f?tt dig r?tt m?nga skratt va?? Jag ?r v?l inte den som skriver mest och ?r med inneg?nget direkt. Har v?l lite sv?rt med engelskan. Jag f?rst?r ju allt men att f? till det n?r man sj?lv ska skriva s? att det blir kul ?r inte alltid s? l?tt. ?r ingen stj?rna direkt vad g?ller engelska men betydligt b?ttre nu ?n f?r ett ?r sen. Har dock str?kul med att l?sa alla tokigheter de kommer upp med h?r. Ibland undrar jag vad de f?r allt ifr?n. Undra vad bandet skulle t?nka om de l?ste h?r, vilket det inte ?r helt om?jligt att de g?r. De k?nner ju till sidan v?l s?....



det verkar finns m?nga h?rliga m?nniskor med en h?rlig humor h?r....
Men de har uppenbarligen lite sv?rt med svenskan!
Sj?lv s? ?r spr?k mitt minsta problem...
Jag hade MVG p? alla Engelska kurser p? Gymnasiet och l?ste ocks? Tyska, Franska och Ryska....
 
Originally posted by Lemonboy:

det verkar finns m?nga h?rliga m?nniskor med en h?rlig humor h?r....
Men de har uppenbarligen lite sv?rt med svenskan!
Sj?lv s? ?r spr?k mitt minsta problem...
Jag hade MVG p? alla Engelska kurser p? Gymnasiet och l?ste ocks? Tyska, Franska och Ryska....


Jod?, humor har de alltid... och vilda fantasier.
biggrin.gif


Wow, spr?kbeg?vning! Sj?lv k?mpade jag mig ?ver strecket f?r att f? en trea.
smile.gif
Skulle nog g?ra det betydligt b?ttre idag dock. Den h?r sidan har l?rt mig mycket vad g?ller vardagsuttryck som man aldrig f?r l?ra sig annars. Och just omvr?ngningar av ord, d?r de f?r olika betydelser.

Ska ocks? nana nu, jobb imorgon men jag antar att jag f?r se mer av dig h?r i framtiden.
smile.gif

Natti!
 
Well, that was certainly interesting to come in on the end of...I can't believe I missed a cat fight over the PLEBA pimp!!!!


Wahhhhhh!!!!!

*sweetly*

Hi Lemonboy! Got enough sweetness for all us girlies here?

*flutters eyelashes*


------------------
And love is not the easy thing...the only baggage you can bring is all that you can't leave behind.

BONO: FOAD, Lawrence. Just FOAD. (LOL, Mona)

Create Light, Create Unity, Create Joy, CREATE PEACE!
 
heartline.gif

Originally posted by Lemonboy:
In a little while makes my eyes start flowin? EVERY single time!
heartline.gif


Mona has found a new soulmate!!!!

Imported boys
biggrin.gif
biggrin.gif

heartline.gif



------------------
~*Mona*~
"I think I just said I was smart there - I'm sorry about that." ~BONO~

LOVE me, give me SOUL

You give your life for rock n' roll

[This message has been edited by WildHonee (edited 01-21-2002).]
 
Originally posted by Lemonboy:
Oh A girl that bites! How about scratchmarks on the back??? grr!
wink.gif



its a possibility
wink.gif




------------------
~Julie*
ScottPhisto's Shampoo Girl

"Let me introduce you to the scientist in the family. The man who gets sexual pleasure out of the collection of data. The Edge!" ~Bono (Boston)

The Fly: *looking at Edge* Did you have a dictionary for breakfast or something?
(MPS)

"EEEEEDGE, BEDAZZLE MEEEEEE!"
 
Oooh.... a Bono Boy! Now I have a Bono man and a Larry look-alike.....
biggrin.gif


Originally posted by LemonBoy:
*Hey,This isn?t the dating game!!*

Not really.. more like a deathmatch to see who gets you first....

*takes off her robe and steps into the ring*
wink.gif


------------------
*~*?*~*~ Katie ~*~*?*~*
A honey child to a swarm of bees...

Take me to that other place...
 
Originally posted by Lemonboy:
Oops!Forgot to mention that I have size 11 shoes(and feet)...no reason at all!

LMAO Rumble to the death for LemonBoy!!!

------------------
~*Mona*~
"I think I just said I was smart there - I'm sorry about that." ~BONO~

LOVE me, give me SOUL

You give your life for rock n' roll
 
Back
Top Bottom