I am male, but find MacPhisto very charming. - Page 5 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Your Blue Room > PLEBA > PLEBA Archive
Click Here to Login
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 07-01-2005, 03:02 PM   #61
War Child
 
MattFromNYC's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: New York City, baby!
Posts: 843
Local Time: 09:31 PM
are you ladies just saying that? or are you seriously not seeing anything mentally ill with this behavior of mine? well, i am mental.. but... thats another story.

lol.
__________________

__________________
MattFromNYC is offline  
Old 07-01-2005, 03:06 PM   #62
The Fly
 
Junebug's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Stuck in U2's lemon.
Posts: 218
Local Time: 02:31 PM
MacPhistra! That's hilarious!!
__________________

__________________
Junebug is offline  
Old 07-01-2005, 03:06 PM   #63
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
Carmelu2fan's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: LOST
Posts: 8,295
Local Time: 04:31 PM
I think it is AWESOME MAtt!!! Do you only have these feelings for Mac? If so then you are not gay...it is just a crush...Macphisto is awesome..I do not blame you...
__________________
Carmelu2fan is offline  
Old 07-01-2005, 03:10 PM   #64
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
Carmelu2fan's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: LOST
Posts: 8,295
Local Time: 04:31 PM
I wish I could get my man to wear make-up and gel his hair back!!! Oh well at least he will wear the FLY glasses I got him
__________________
Carmelu2fan is offline  
Old 07-01-2005, 03:12 PM   #65
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
Russty Cat's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: in my dreams
Posts: 9,648
Local Time: 02:31 PM
Quote:
Originally posted by MattFromNYC
are you ladies just saying that? or are you seriously not seeing anything mentally ill with this behavior of mine? well, i am mental.. but... thats another story.

lol.
Matt I think there is side of everyone that is sometimes attracted to people of the same sex. Its not really about sex its about liking qualities in that person. I find Angelina Jolie very attractive. I'm a happily married female. But there is nothing wrong with thinking someone is smokin! I don't plan on doing anything about it, but I do enjoy her movies.

I think its great that you admit that you find things in MacP appealing. To me it says that you are confident in who you are and can admit that you find someone appealing. No harm in that. And it does make you a great guy in my book!
__________________
Russty Cat is offline  
Old 07-01-2005, 03:17 PM   #66
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
Carmelu2fan's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: LOST
Posts: 8,295
Local Time: 04:31 PM
Well said RustyCat!!! I used to have a crush on Agent Dana Scully(x-files) She was so smart and pretty I miss that show...well anyway Matt I think you are great in my book also!!
__________________
Carmelu2fan is offline  
Old 07-01-2005, 06:36 PM   #67
War Child
 
MattFromNYC's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: New York City, baby!
Posts: 843
Local Time: 09:31 PM
Quote:
Originally posted by Russty Cat


Matt I think there is side of everyone that is sometimes attracted to people of the same sex. Its not really about sex its about liking qualities in that person. I find Angelina Jolie very attractive. I'm a happily married female. But there is nothing wrong with thinking someone is smokin! I don't plan on doing anything about it, but I do enjoy her movies.

I think its great that you admit that you find things in MacP appealing. To me it says that you are confident in who you are and can admit that you find someone appealing. No harm in that. And it does make you a great guy in my book!
Thankyou, Russty.
__________________
MattFromNYC is offline  
Old 07-01-2005, 06:38 PM   #68
War Child
 
MattFromNYC's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: New York City, baby!
Posts: 843
Local Time: 09:31 PM
Quote:
Originally posted by Carmelu2fan
Well said RustyCat!!! I used to have a crush on Agent Dana Scully(x-files) She was so smart and pretty I miss that show...well anyway Matt I think you are great in my book also!!
Carmelu2fan: You're great in my book, too! All of you guys are super cool.

Dana Scully was surely damn hot in X-Files. That was my favorite TV show of all-time, along with the Simpsons a close 2nd. ;-)
__________________
MattFromNYC is offline  
Old 07-01-2005, 06:47 PM   #69
War Child
 
MattFromNYC's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: New York City, baby!
Posts: 843
Local Time: 09:31 PM
Quote:
Originally posted by Junebug
MacPhistra! That's hilarious!!
Well, I did sort of hint at it with my wife a couple of hours ago... lol.
Here's sort of how the convo went:

She: whatcha doing online?
me: nothin' really...
she: hmm... busy typing some kinky MacPhisto fanfic or something?
me: haha nah.
she: i bet...
me: shut up.
she: will not.
me: so, still going out to dinner with that nutcase friend of yours tonight?
she: shut the fuck up, matt. oh and no... she's gotta work.
me: (laughing) wanna try something cool tonight?
she: oh god what
me: a cool idea came to me whilst posting on PLEBA..
she: (who lurls on here all the time but doesnt post, but didnt know i posted on PLEBA forum specifically..) YOU POSTED ON THAT??
me: yeah, whats wrong with that?
she: nothing really, thats usually for the women, you know.. oh thats right...
me: yeah well, (you smartass), well, i was thinking... you like doing wild things sometimes... how about you dress up as a Miss MacPHisto?
she: (just makes this really really crazy expression and kind of turns reddish)
me: MacPhistra
she: *bursts out laughing*
me: come on!! it'll be fun.
(5 mins later of back and forth with that dialogue)
she: ok, as long as you fix my laptop and cut the dog's hair.. (our pet dog),. fine. we'll see.
me: (totally fucking shocked) YOU FUCKING SERIOUS???
she: sure, why not. i'll probably look like shit, but you're gonna have to dress up, too.
me: (not sure what she means by that and refuses to tell me.. shes planning something as we speak... )
so, at 11pm tonight.. which in about 1 hour from now.. I will have my very own MacPhistra.. and me.. well.. im frightened at what she'll make me dress up as.. or makeup me ass.

wish me luck!!
__________________
MattFromNYC is offline  
Old 07-01-2005, 06:49 PM   #70
War Child
 
MattFromNYC's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: New York City, baby!
Posts: 843
Local Time: 09:31 PM
and we even have some costume horns!!! well, kind of. they're little pointy dog ears on a hairband thing that my brother had with a costume and left it here. lol. so they'll be the "horns", lol.
__________________
MattFromNYC is offline  
Old 07-01-2005, 07:11 PM   #71
Blue Crack Addict
 
u2granny's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Pious Aires, WA
Posts: 15,191
Local Time: 02:31 PM
Quote:
Originally posted by MattFromNYC
and we even have some costume horns!!! well, kind of. they're little pointy dog ears on a hairband thing that my brother had with a costume and left it here. lol. so they'll be the "horns", lol.
Whatever it takes is my current motto.
__________________
u2granny is offline  
Old 07-01-2005, 07:13 PM   #72
Refugee
 
-macphisto-'s Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,401
Local Time: 09:31 PM
Quote:
Originally posted by MattFromNYC


Well, I did sort of hint at it with my wife a couple of hours ago... lol.
Here's sort of how the convo went:

She: whatcha doing online?
me: nothin' really...
she: hmm... busy typing some kinky MacPhisto fanfic or something?
me: haha nah.
she: i bet...
me: shut up.
she: will not.
me: so, still going out to dinner with that nutcase friend of yours tonight?
she: shut the fuck up, matt. oh and no... she's gotta work.
me: (laughing) wanna try something cool tonight?
she: oh god what
me: a cool idea came to me whilst posting on PLEBA..
she: (who lurls on here all the time but doesnt post, but didnt know i posted on PLEBA forum specifically..) YOU POSTED ON THAT??
me: yeah, whats wrong with that?
she: nothing really, thats usually for the women, you know.. oh thats right...
me: yeah well, (you smartass), well, i was thinking... you like doing wild things sometimes... how about you dress up as a Miss MacPHisto?
she: (just makes this really really crazy expression and kind of turns reddish)
me: MacPhistra
she: *bursts out laughing*
me: come on!! it'll be fun.
(5 mins later of back and forth with that dialogue)
she: ok, as long as you fix my laptop and cut the dog's hair.. (our pet dog),. fine. we'll see.
me: (totally fucking shocked) YOU FUCKING SERIOUS???
she: sure, why not. i'll probably look like shit, but you're gonna have to dress up, too.
me: (not sure what she means by that and refuses to tell me.. shes planning something as we speak... )
so, at 11pm tonight.. which in about 1 hour from now.. I will have my very own MacPhistra.. and me.. well.. im frightened at what she'll make me dress up as.. or makeup me ass.

wish me luck!!
LOL!!!!!
__________________
-macphisto- is offline  
Old 07-01-2005, 07:20 PM   #73
Rock n' Roll Doggie
ALL ACCESS
 
BluRmGrl's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Leather Heaven
Posts: 7,808
Local Time: 05:31 PM
Here's to some hot McPhista lovin' for you Matt!!!


Damn!!! That is one dead sexy idea....... McPhisto lovin'.....
__________________
BluRmGrl is offline  
Old 07-01-2005, 07:34 PM   #74
Acrobat
 
Join Date: Apr 2005
Location: Beneath a desert sky
Posts: 380
Local Time: 02:31 PM
I second everything Russty said. Attraction and sexuality aren't always one and the same thing. Frankly, I think it makes you attractive for admitting to some sort of interest in another guy. Confident people are a wonderful thing.


I actually have plans for a MacPhisto costume for Halloween. Not sure if I'll have time to put it together, but that's what I want to do.
__________________
Eidolon Bird is offline  
Old 07-01-2005, 07:43 PM   #75
Rock n' Roll Doggie
FOB
 
nurse chrissi's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: St. Louis
Posts: 8,314
Local Time: 03:31 PM
I know alot of guys with non-sexual crushes on Bono (or all of the members of U2) One of my guy friends has a Mac tatto on his shoulder (the one from the batman movie) which is very cool looking
__________________

__________________
nurse chrissi is offline  
 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 04:31 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com