2nd Annual PLEBA Convention (that non-plebans are welcome to attend) - who's going? - Page 9 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > ZOOTV > Interference Gatherings
Click Here to Login
Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 05-10-2003, 12:55 AM   #121
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS
 
Stories for Boys's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: chicago
Posts: 5,876
Local Time: 07:38 PM
you should at least try and meet up with us for a meal or something...
__________________

__________________
Stories for Boys is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2003, 04:33 PM   #122
The Fly
 
BonoInAKilt's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Forks :)
Posts: 261
Local Time: 08:38 PM
oh yeah I'm still gonna try and meet up with you all. I won't go to the irish fest til the night probably..like around 5 or 6..so if everyone does something during the day...I'll go! cause i really wanna meet up with everyone.
The only reason I wanna go to the irish fest is to see the Prodigals..cause I miss them and i need to hang out with Gregory. i miss him too much.

but im still gonna try n meet up with everyone.

~Katelyn
__________________

__________________
BonoInAKilt is offline   Reply With Quote
Old 05-27-2003, 08:21 AM   #123
Rock n' Roll Doggie
Band-aid
 
Mullen-Girl's Avatar
 
Join Date: Sep 2000
Location: San Antonio/Austin, TX
Posts: 4,951
Local Time: 07:38 PM

Yeah I'd like to go definitely!!!! We wanted to go to Cleveland to see the exhibit anyway so that would be a good excuse to go to the PLEBA convention too!!!!
__________________
Mullen-Girl is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2003, 11:21 PM   #124
ONE<br>love, blood, life
 
hippy's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Lookin' for the face I had before the world was made
Posts: 12,144
Local Time: 08:38 PM
So, details please? I'm trying to plan my trip... someone email me a schedule of events!

hippy@u2email.com
__________________
Write for Interference!
Email or PM me (kim@interference.com) if you're interested.
hippy is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2003, 02:57 AM   #125
ONE
love, blood, life
 
adamswildhoney's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Somewhere in NorCal
Posts: 10,333
Local Time: 04:38 PM
Just wanted to let you all know incase you forgot I wont be attending

*has to much stuff going on right now and not enough money*

You all better tell me how it goes for sure
__________________
adamswildhoney is offline   Reply With Quote
Old 06-05-2003, 11:03 PM   #126
Rock n' Roll Doggie
VIP PASS
 
Stories for Boys's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: chicago
Posts: 5,876
Local Time: 07:38 PM
k guys, kristie and i will really be buckling down with planning very soon...we'll let you know as soon as possible! cheers!

laura.
__________________
Stories for Boys is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2003, 08:54 PM   #127
War Child
 
Join Date: Feb 2001
Location: 21 Duke Street Dublin eating a gorgonzola sandwich!
Posts: 604
Local Time: 12:38 AM
I wish I could go have fun ya'll!~
__________________
u2sangel is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2003, 07:56 PM   #128
Rock n' Roll Doggie
 
Lemon Meringue's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: Here
Posts: 3,851
Local Time: 06:38 PM
So what's up?

Well, I just made my plane reservations.....Cleveland here I come.

Woo Hoo!!!!!



I wanna watch Popmart and ZooTV and Red Rocks and everything in the Hall of Fame theater.

I don't have Adam pants, but I do have LEMON pants.

Is anybody getting pumped up for this?????
__________________
Lemon Meringue is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2003, 11:02 PM   #129
The Fly
 
BonoInAKilt's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Forks :)
Posts: 261
Local Time: 08:38 PM
I'm pumped for this!!

what exactly are we gonna do? besides the rock hall?

just wondering....

~Katelyn
__________________
BonoInAKilt is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2003, 02:33 PM   #130
The Fly
 
LoriHewson's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Location: Cleveland, Ohio
Posts: 236
Local Time: 07:38 PM
everyone should come to the Irish Fest and we can all have fun..hehe...we could make it and Irish Weekend with U2 and all the rest
__________________
LoriHewson is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2003, 02:50 PM   #131
The Fly
 
BonoInAKilt's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Forks :)
Posts: 261
Local Time: 08:38 PM
yeah! I'm with Lori! LOL

Zoo Station is gonna be playing there! It'd be so fun!

you know you wanna go to the irish fest...hehe

~Katelyn
__________________
BonoInAKilt is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2003, 10:11 AM   #132
Rock n' Roll Doggie
 
Lemon Meringue's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: Here
Posts: 3,851
Local Time: 06:38 PM
Irish Fest
Some of us won't have cars though.
__________________
Lemon Meringue is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2003, 04:55 PM   #133
New Yorker
 
Scarletwine's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Outside it's Amerika
Posts: 2,746
Local Time: 07:38 PM
I think the Irish Fest sounde perfect.

I can "pile" 6 in my car. Sounds Good!
__________________
Scarletwine is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2003, 11:01 PM   #134
The Fly
 
BonoInAKilt's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Forks :)
Posts: 261
Local Time: 08:38 PM
Yeah I can find people to drive us! lol I'd drive..but i dont have my license...but i have friends that do...and other people are driving....i don't think it'll be a problem!

there's still time to figure it all out.

~Katelyn
__________________
BonoInAKilt is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2003, 03:10 PM   #135
Blue Crack Addict
 
Liesje's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: In the dog house
Posts: 19,557
Local Time: 07:38 PM
hey Laura, can you call or e-mail me when you guys have definite plans? (like hotel, dates, activities...) b/c I won't be there for the whole time b/c of work, but depending on cost and what's going on, maybe I'll see about a day or two.
__________________

__________________
Liesje is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 07:38 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Design, images and all things inclusive copyright © Interference.com