Hi from Holland

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

edgeplaytheblue

War Child
Joined
Jan 19, 2003
Messages
619
Location
Coevorden, The Netherlands
I joined this forum long long time ago ..
I'm a 31 year old male (married to another big u2 fan with bono signature tatooed on her wrist) and I live in the Netherlands. I'm working in the ICT branche and of course i'm very exicited about the new album. Following U2 sinds 1991 and i've seen them since 1997 around benelux.

Regards,
Michel
 
:wave:

Welkom terug!
De gekte rondom het nieuwe album is hier al toegeslagen, maar er valt nog voldoende te genieten. Zeker als de tour er aan komt. :)

Groeten,

Martijn
 
Hoi Michel, welkom terug :) Kijk lekker rond op de forums en doe mee aan de door Martijn al beschreven gekte rond het nieuwe album! :wink:
 
:wave:

Welkom terug!
De gekte rondom het nieuwe album is hier al toegeslagen, maar er valt nog voldoende te genieten. Zeker als de tour er aan komt. :)

Groeten,

Martijn

Altijd weer dezelfde he die terugkomen. Ik heb niet stil gezeten. Je had vast wel meegekregen dat ik met Cara van u2holland ben getrouwd.
Heb je iets van msn / hyves?

Grtzz
 
Altijd weer dezelfde he die terugkomen. Ik heb niet stil gezeten. Je had vast wel meegekregen dat ik met Cara van u2holland ben getrouwd.

Ja, dat heb ik een paar jaar geleden meegekregen. Zo te lezen ben je nog steeds gelukkig getrouwd. :up:

Heb je iets van msn / hyves?

MSN gebruik ik bijna niet, maar ik ben zeker ook te vinden op Hyves. Ik weet niet of het lukt met deze schermnaam (dat is volgens mij wel het adres van mijn Hyves pagina). Ik hoor het wel. :)

Groeten,

Martijn
 
ja idd, we weten nog niet hoet het gaat worden,
maar hoop wel op z'n minst 4 keer te kunnen gaan,
al de jaren daarvoor was het ongeveer 8 a 10 keer :drool:
ik woon in het zuides des lands en vlakbij bij het drie landenpunt.....
daarom ga ik al jaren naar Duitsland,Belgie,Frankrijk :D
als ze dit jaar naar de ArenA :down: komen sla ik deze over en ga dan naar London ipv NL
 
ja idd, we weten nog niet hoet het gaat worden,
maar hoop wel op z'n minst 4 keer te kunnen gaan,
al de jaren daarvoor was het ongeveer 8 a 10 keer :drool:
ik woon in het zuides des lands en vlakbij bij het drie landenpunt.....
daarom ga ik al jaren naar Duitsland,Belgie,Frankrijk :D
als ze dit jaar naar de ArenA :down: komen sla ik deze over en ga dan naar London ipv NL

Wij in het noorden en op 500m van Deutschland, dus dat is een optie. ArenA gaan we ook. Vooraan valt het best mee:p The Police en Genesis klonken supergoed. Wellicht hebben ze toch het euvel boven dan
 
ja idd, we weten nog niet hoet het gaat worden,
maar hoop wel op z'n minst 4 keer te kunnen gaan,
al de jaren daarvoor was het ongeveer 8 a 10 keer :drool:
ik woon in het zuides des lands en vlakbij bij het drie landenpunt.....
daarom ga ik al jaren naar Duitsland,Belgie,Frankrijk :D
als ze dit jaar naar de ArenA :down: komen sla ik deze over en ga dan naar London ipv NL

Hi. I'm Laura, I'm 28 and I live in New Jersey.

Hi Laura ... feel free to join on MSN : edgeplaytheblues@hotmail.com
 
Dat wilde ik jullie hier ook net vragen, U2C! Ik zit een beetje in de zenuwen als ik eraan denk, want als de kaartverkoop net zo gaat als bij Metallica en AC/DC, dan krijg ik toch echt een hartverzakking!:| Ook om de gedachte dat ik voor de derde keer achter het net zal vissen!:sad:
Velen hebben het over 9 juli in de ArenA. Maar die datum werd al gefluisterd toen de titel van het nieuwe album nog niet bekend was, dus of het waar is??

X
 
Back
Top Bottom