Hello from Norway!! :D

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
:wave: Welcome! Gorgeous view. If you've got to be bored to death somewhere then you may as well do it in style. :wink: Hope everything works out well for you when your studies finish.
 
Hello Kinaitra! You live in a beautiful area! Welcome to Interference!! :wink:
 
Welcome :wave:

There's a particular sportsman from your country who i think is mega cute! :drool:
 
I can't recall his name, but he won gold in the javelin comp at the olympics last time :drool: :drool: :drool:

:wink:
 
Hei! :wave:

Velkommen! :D

Kjempe koselig å se en Nordmann her! Jeg er Dansk, men har boet i Stavanger - har desverre glemt alt for mye Norsk stavning og grammatik! :reject:
 
susanp6: I think I know who he is :) :p

Bono's Betty: Thank you very much! It`s a nice place to live in, but can get boring :eek:

To-Ho: Thanks a lot! :)

Merc: Tusen takk :) Veldig fin forum dette her, har vært her en del, kikket rundt men aldri liksom bestemt meg om å bli med.. hehe..
Men nå var det vel på tide. :)
Er det mange nordmenn her?
Jeg har aldri vært i Stavanger, men kunne godt tenkt meg det. :) Ei veninne flyttet dit for å gå på skole der til høsten :)
Norsken din er bra :D :D
 
I have been a way for some time, it`s because I hade a lot to do at school, have been working with my portfolio 24/7, but finished last week and deliver it, so no my summer vacation started :D :D :D I`m soo glad!!!

And thanks again all for the welcomes :)
 
Back
Top Bottom