Zaterdag 17 november.

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

DrTeeth

Rock n' Roll Doggie Band-aid
Joined
Sep 13, 2000
Messages
4,770
Location
The Q continuum
De 17e november kan ik wel dus zet mijn naam maar op de lijst. Het type restaurant maakt me niet veel uit maar ik ben wel een vleesliefhebber dus alleen-maar-groente-restaurants laat ik over het algemeen links liggen.

Is het dan in Amersfoort of in Utrecht of in Zwolle? De grootte van de groep maakt mij ook niet zoveel uit. Hoe meer mensen erbij zijn hoe leuker natuurlijk maar ik vind niet dat we het moeten afblazen, mochten er maar 4 of 5 mensen komen.
 
Lijkt mij een leuke datum.

Wie gaat er mee. En met hoeveel moeten we
minimaal zijn ?

Zijn er vega`s in de club ? Er is een leuk
restaurantje die vlees en vega op de kaart
heeft ( tussen 25 - 35 Gulden )

Hoe laat ? Gaan we voor die tijd nog iets
drinken ?

Wat willen jullie eigenlijk ?

Mischien moesten we dit voor de tournee doen,
dan waren er reacties genoeg geweest.



------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Nou dr Teeth, het ziet er naar uit dat
ik een kopje koffie bij je ga drinken
smile.gif


Tenslotte woont mijn broer z`n 2 km van je
af, kan ik leuk combineren
biggrin.gif
 
hehe,
ik kom hier later deze week nog wel op terug

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Ik ga mee. Vanaf 2 personen is het al leuk.

Ik ben geen vegetarier.

Hoe laat? Vanaf een uurtje of 18.00 ben ik tot jullie beschikking;-)

Drinken tijdens en na het eten?

Ik wil lekker eten, en verder zien we het wel.

De tournee is nu eenmaal voorbij, daar kunnen we niks meer aan doen, maar post dit anders ook eens in EYKIW-forum, wellicht dat er dan meer Nederlanders zijn die geinteresseerd zijn.

Enne zijn er nog mensen die geld willen doneren???? Dat moet dan ook maar tijdens het etentje, nog 3 dagen en ik vertrek naar Australie!!!
 
eindelijk mijn agenda gechecked, maar vanwege een 2-tal verjaardagen kan ik waarschijnlijk niet

een volgende keer misschien
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Nou ik weet het wel, Ik blijf niet langer wachten. Ik ga niet, ik ga dan maar een dag later met wat vrienden naar ajax.
 
Ajax ????

da's wel heel drastisch

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
ja, hoe was het in Australie?

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Jammer dat het etentje niet doorgaat. Waarom eigenlijk niet? Leek me best leuk.

Australie was geweldig! Even 5 weken weg uit dit kikkerlandje. Wat een groot land is Australie vergeleken met hier. En ontzettend mooi. Blauwe koraalzee, witte stranden, rode woestijn. Allemaal enge dieren zoals krokodillen, slangen, spinnen, maar ook leuke zoals de koala's en de wallabies. En het weer is er ook nog eens geweldig. Je zou er bijna willen blijven wonen. Bijna, vandaar dat ik toch maar weer terug ben gekomen. Ik heb me dus prima vermaakt. Ik zal even een nieuwe post openenen om een van jullie te vragen of hij/zij mij even snel kan bijpraten over wat ik de afgelopen maand in dit forum al dan niet gemist heb.
 
aldus, je hebt echt niet veel gemist

U2 zit nog steeds in Amerika
deathbear is op vakantie in Europa (maar zover ik weet zitten we hier in Nederland relatief veilig)
en ik ben tegenwoordig moderator <-- vandaar het grote aantal gesloten threads
biggrin.gif
(grapje)

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Zat lichte dretze a jo kaat. De grote oot mik jan de frope! Hans fro to yokem--kopje te danhet aal vindevet, kaag iut 2 loek hut safden, heen ik kaar daen zellicht.
 
Nou jongens, ik heb echt geweldig genoten gisteravond! Moeten we snel nog een keer doen, vinden jullie niet?

biggrin.gif
 
tsja, ik had je nog gewaarschuwd

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Originally posted by DrTeeth:
Nou jongens, ik heb echt geweldig genoten gisteravond! Moeten we snel nog een keer doen, vinden jullie niet?

biggrin.gif

Blij dat je zo goed met jezelf overweg kunt
biggrin.gif
 
Het was erg knus, ik zag er zoals gewoonlijk uit als een jonge god in mijn paarse pak. En ik grapjes vertellen en ik lachen en....eh, tja...
 
Back
Top Bottom