Wie staat er op Hyves?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Hey luitjes, ik zit tot zaterdag nog op ibiza en nu ben ik zo bruin dat ik er wel als een buitenlander uitzie en niet als een blonde kaaskop!!
 
Ben al weer een weekje terug (ook gelijk weer aan het werk, bah) en Ibiza was helemaal te gek. Ik heb een paar fotootjes op mijn hyves gezet. Overdag een beetje naar het strand en wat van de omgeving gezien en s'nachts alleen maar feesten. Ik kan er weer een tijdje tegenaan. Gaan jullie nog weg of al weer terug?
 
Ik blijf lekker in eigen landje =D Ik moet zomerstage lopen dus zit zowieso 6 weken vast aan nederland en daarna ben je toch wel blij dat je nog 2 weken op je gat kunt zitten.
Ibiza klinkt te gek, was het er uit te houden qua temperatuur?
 
Ibiza klinkt te gek, was het er uit te houden qua temperatuur?

Het was er bloedheet. S'nachts tegen een uur of vijf was het nog 25 graden of meer. Maar wel lekker, hoor. Niet zo vies plakkerig warm als in Nederland. En het was helemaal te gek daar. Niks anders gedaan dan feesten en overdag bijkomen op het strand. Had alles van U2 op mijn Ipod mee natuurlijk en Magnificent was in de bars en winkels heel veel te horen. Ze houden daar echt van U2:grouphug:!!
 
Wow dat klinkt wel erg warm. :crack:

Wat verbaast me dat toch, feesten op Ibiza? Wie doet dat nou? :lol:

Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad!

Voor degenen die geinteresseerd zijn, foto's van mijn trip staan op Hyves.
 
Aah, relaxed , man, mensen die al aan het werk zijn of die de vakantie er al op hebben zitten!:wink:
Ik ga 22 augustus met mijn vriendje 2 weken naar Palamós in Noord-Spanje! Het schijnt er supermooi te zijn! :bono: Het ligt dan wel aan de Costa Brava, maar het is geen gekkenhuis als Lloret of Calella.
We gaan lekker relaxen, en ik wil 1 dag naar Barcelona, dat is en blijft mijn lievelingsstad!

En dan ga ik in oktober nog 5 dagen naar Mallorca, mijn vriendje heeft er met zijn band een optreden!

Laurent en GG, ik ga jullie foto's checken!
 
Ik ben 1x op Ibiza geweest, een dagje, maar vond er niet echt veel aan :hmm: Maar ja, iedereen zijn vakantie eh :wink:

Palamós klinkt leuk, en gelukkig is het niet zo gigantisch toeristisch als die andere plekken!

Ik ga eind volgende week naar Zuid-Zwitserland vlakbij de Italiaanse grens, met de trein :drool:
 
ik ben mijn vakantie nog steeds oneindig aan het uitstellen totdat het op kantoor wat rustiger wordt :crack:
 
ik ben mijn vakantie nog steeds oneindig aan het uitstellen totdat het op kantoor wat rustiger wordt :crack:

Gewoon gaan, je hebt er recht op! Je kunt ook de vakantie aan de zakenreis vastplakken, Zwitserland lijkt me een erg mooi land.
Het is ook belangrijk om eens lekker te relaxen. Dadelijk ga je niet meer en wordt het stressen om alle vakantiedagen voor het einde van het jaar op te krijgen. Dan komen de Kerstdagen eraan en ben je nóg niet weggeweest!

Per slot van rekening geldt: Als jij goed bent voor de baas, dan is de baas ook goed voor zichzelf!:hyper:


Januarystar: Een hele fijne vakantie gewenst!
 
Gewoon gaan, je hebt er recht op! Je kunt ook de vakantie aan de zakenreis vastplakken, Zwitserland lijkt me een erg mooi land.
Het is ook belangrijk om eens lekker te relaxen. Dadelijk ga je niet meer en wordt het stressen om alle vakantiedagen voor het einde van het jaar op te krijgen. Dan komen de Kerstdagen eraan en ben je nóg niet weggeweest!

Per slot van rekening geldt: Als jij goed bent voor de baas, dan is de baas ook goed voor zichzelf!:hyper:


Januarystar: Een hele fijne vakantie gewenst!

Daar ben ik het helemaal mee eens! Af en toe moeten we gewoon eens een keer relaxen, ook al kan het eigenlijk niet. Tijd inbouwen voor jezelf is gewoon een must. En Zwitserland is daar de plek bij uitstek voor.

En thx :wave:
 
Oh ja, waar dan als ik vragen mag? Het is zo ongeveer een eeuw geleden dat ik voor het laatst op Feedback was. Ik ben er even helemaal uit geweest, maar nu heb ik echt weer zin in een nieuwe U2 (komt er trouwens nog een concert in Nederland dit jaar of alleen in Amerika?).
 
Oh ja, waar dan als ik vragen mag? Het is zo ongeveer een eeuw geleden dat ik voor het laatst op Feedback was.

In het draadje hieronder. :p
http://www.u2interference.com/forums/f215/welkom-u2c-91553-33.html#post6699630

Ik ben er even helemaal uit geweest, maar nu heb ik echt weer zin in een nieuwe U2 (komt er trouwens nog een concert in Nederland dit jaar of alleen in Amerika?).

Nee, er komt geen concert in Nederland. Wel spelen ze in de omringende landen (Denemarken, Duitsland, België). :grumpy:
 
als we denemarken meetellen , moet the UK ook worden meegerekend. Ik kijk persoonlijk erg uit naar beelden van U2 op glastonburry :hyper:
 
Back
Top Bottom