wie heeft genoten van de ArenA concerten

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

U2C

War Child
Joined
May 8, 2004
Messages
719
Location
Netherlands
wie heeft er genoten van de ArenA concerten en naar welke zijn jullie o.a. geweest en naar welke gaan jullie nog !!!!
en wat vonden jullie van het geluid in de ArenA.....
 
hey!
ik ben de 16e geweest en t was echt geweldigg!!
vooral t begin was echt knallen!!
ik hoorde wel dat er mensen vonden dat t geluid te hard stond,maar daar was ik zelf niet erg mee bezig...
dit was mn 1e u2 concert en zou verder ook niet weten hoe t anders zou klinken in bv de kuip of ahoy:|
ik wil eigenlijk nog wel n paar keeeer!!!
I just cant get enough!
kussies
 
Ik ben de 13e geweest. We hebben vanaf een uur of 8 's ochtends in de rij gezeten (bij ingang J, diegenen met de radio, voor de mensen die er ook waren:)). Gezellige dag gehad, en toen het concert: voor mij ook de eerste keer, we stonden 2 rijen van het podium af, voor the edge, en het was echt zoo ontzettend geweldig!!! geluid was waar wij stonden wel oke. Ik zit nu constants naar de bootleg te luisteren :D
Achteraf wel spijt dat ik de andere avonden ook niet ben geweest, maarja, ik heb het concert van m'n leven gehad, en dat zal me nog lang bijblijven!
 
Ik ben de 16e geweest. Vond t GEWELDIG! En t was mn eerste U2 concert. :)

Over t geluid: Ik vond t wel prima klinken alleen bij Athlete en Snow Patrol klonk t wat minder, volgens mij... (Am I still making sense here... :huh: )
 
wauw gaaf te horen dat jullie er ook zo van genoten hebben!
ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nog steeds aan t nagenieten ben hihihi t was ech onwijs en moelijk uit te leggen
aan mensen die niet zijn geweest...
 
13e......was super!!!
Stond vooraan bij adam dus had goed geluid....ik hoorde natuurlijk soms wel de echo van achteren komen....wat dat betreft toch erg blij dat ik niet achteraan stond.....
Nu even lekker genieten van m'n vakantie op Sicilië en dan op de terugweg nog even langs het concert in Nice.....:hyper: :hyper:
 
:up: Veel plezier Vorsprung.


Ik vond het geluid wel meevallen, ik stond toch vooral mee te schreeuwen, ik geloof dat de mensen rond mij, het meeste last hadden van een *slecht geluid * :wink:
 
ik ben de 16e op de valreep nog (gratis) binnengeraakt en het was voor mij dus sowieso een unieke, zalige ervaring.

De klank was inderdaad niet zo geweldig (ik verstond bijna niets van Bono's bindteksten) maar de sfeer daarentegen en de setlist om van te :drool: en tja, de manier waarop we daar binnengeraakt zijn, plaatste het hele gedoe in een andere licht hé!
Van niets naar alles, kan niet geklopt worden hoor! Ik denk dat het zelfs een minder goed concert mocht geweest zijn, dan was het nog geslaagd voor mij :wink:

Dus ja, ik denk dat ik dit concert bovenaan plaats, voor Croke 1 en Brussel :up:
 
greety said:
Van niets naar alles, kan niet geklopt worden hoor! Ik denk dat het zelfs een minder goed concert mocht geweest zijn, dan was het nog geslaagd voor mij :wink:

Dus ja, ik denk dat ik dit concert bovenaan plaats, voor Croke 1 en Brussel :up:

Amsterdam 1 was beter. Dat was pas echt een wereldse ervaring. :wink:
 
Vorsprung said:
13e......was super!!!
Stond vooraan bij adam dus had goed geluid....ik hoorde natuurlijk soms wel de echo van achteren komen....wat dat betreft toch erg blij dat ik niet achteraan stond.....
Nu even lekker genieten van m'n vakantie op Sicilië en dan op de terugweg nog even langs het concert in Nice.....:hyper: :hyper:

heyyy, daar stond ik ook

ik stond aan de buitenkant, halverwege de catwalk

jij?
 
Ik ben met 7 man/vrouw naar deel 3 geweest. Het was al mooi dat we vrij ver vooraan konden staan (ongeveer 5 mtr van de catwalk aan Adam's kant) Maar de show zelf was nog veel mooier Wild Horses, OOTS, een Sumoworstlaar die Bono in slaap probeerde te wiegen en dé verrassing van de Tour tot nu toe: Miss Sarajevo :drool: en dan ook nog eens afsluiten met 40: gewoonweg super!!!

Omdat we zo ver vooraan stonden hadden we gelukkig geen last van vervelende echo's oid. Dit was het beste U2concert wat ik heb meegemaakt. Ongeloofelijk dattie binnen 12 uur al op U2torrents stond.
 
Alle avonden geweest; heerlijk zo'n serie shows.. Je loopt 4 dagen op een wolk!!
Ik droeg mijn oorbeschermers (professioneel, op maat gemaakt voor popconcerten); de soundmix was PERFECT!!
Gedurende de show de doppen wel een paar keer uit gedaan om de Arena-sound te ervaren, maar ik heb ze toch maar snel weer in gedaan..
Mijn hoogtepunten;
het enthousiasme van het publiek van de 1e avond
de 2e avond omdat mijn vrouw er bij was
3e avond vanwege Wild Horses, Miss Sarajevo (als U2 toen was gestopt was ik al tevreden geweest), Original of the Species met Terry Lawless op het podium en 40!!! Need I say more.....

-Willy
 
Ik ben de 13e geweest. Sond net niet in die ellipse. Daar baal ik wel van maja. Was natuurlijk helemaal geweldig elleen vond het geluid niet zo goed, vooral niet bij de voorprogramma's en ze hadden van mij het dak wel open mogfen doen, was net een broeikas!!haha

Maar verder echt genoten!!
Mijn hoogtepunt was toen ze terugkwamen met zoo station en the fly, echt geweldig!!

Hopelijk komen ze in 2006 weer terug en dan ga ik naar alle concerten in Nederland

Groetjes
Maikel
 
Back
Top Bottom