wie heeft al U2 kaartjes ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

U2C

War Child
Joined
May 8, 2004
Messages
719
Location
Netherlands
wie van jullie heeft al U2 kaartjes ?? ik heb al Parijs van 09-07-05 kunnen bemachtigen :wink: :hyper:
 
Ik heb het Nederlands gestudeerd.

Just thought 'd make my pointless contribution to this post by mentioning that :)
 
nee, het is nogwel geldig, maar wordt de Tour in Europa ook niet verschoven......nu hoor ik dat U2 eind Juli in Rotterdam beginnen :bow: :bow:
 
welke andere U2 Nederlanders/Belgen hebben nu een ticket kunnen bestellen via u2.com en welke data's ??

ik heb op dit moment alleen :

parijs 09-07-05
 
welke andere U2 Nederlanders/Belgen hebben nu een ticket kunnen bestellen via u2.com en welke data's ??

ik heb op dit moment al :

Brussel 10-06-05
Parijs 09-07-05
 
Ik kan maar voor één concert kaartjes kopen. En ik wil sowieso naar Amsterdam.
Dus ik moet nog ff wachten.

(Voor meer dan twee kaartjes hebben we geen geld. :()
 
Last edited:
Cool!!! Zitplaats? Staanplaats?? Ik wacht nog steeds op bericht van Sky Radio... Ik hoop dat ze iets anders kunnen regelen ipv Miami...
 
haha,..het was maar een dolletje. Ik ben heel blij met mijn ticket,..ook nog vooraan :up: en ik heb nu de rust omdat ik een kaartje heb. De rest is bonus en niet echt van belang.
 
Rono said:
haha,..het was maar een dolletje. Ik ben heel blij met mijn ticket,..ook nog vooraan :up: en ik heb nu de rust omdat ik een kaartje heb. De rest is bonus en niet echt van belang.

Voor mij precies hetzelfde (en ik weet niet of ik al ergens heb gereageerd op jouw aankoop, maar :up: voor de Europese premiere!).
Voor de geinteresseerden, ik heb 1 kaartje kunnen bemachtigen (dus nog niet eens 2 of zo) voor sectie 232 in MSG (als je het ook nog wil opzoeken). Kort gezegd is dat een zitplaats aan de andere kant van de arena, maar wel recht voor het podium. Ik had een soortgelijke zitplaats voor het eerste Elevation Keulen concert (maar dan 1e ring i.p.v. nu 2e ring) en ik vond die plaats nog niet tegenvallen. En zo te zien was die arena niet zoveel kleiner dan MSG (18.000 tegenover 18.500 plaatsen), dus ik krijg toch wel een beetje hoge verwachtingen...

:hyper:
 
Ik heb vier Brussel en toen bleek dat ik de code nog steeds kon gebruiken voor de UK heb ik ook maar 4 staanplaatsen Manchester besteld. Dus een ruilobject voor Dublin achter de hand. Het systeem was niet bepaald waterdicht gisteren.
 
Back
Top Bottom