wie heeft al U2 kaartjes ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
I was supposed to go to the July 13th show in Amsterdam, but they scheduled some stupid REQUIRED Peace Corps conference for the exact same day.

:rant: :grumpy: :banghead:

I miss you, all my Dutchy friends!!! *sniff*
 
Nevermind, ik heb vandaag 2 front stage tickets gevonden voor Brussel via Markplaats.nl, goeie prijs!
I'm a happy camper!
Ik verjaar op 11 juni!

:dancing:
 
Leetah,

Ik betaal 240 euro voor 2 tickets in de red zone! De prijzen op Ebay zijn belachelijk hoog, check es op marktplaats.nl , zijn nog goeie aanbiedingen daar!

Succes!
 
je kon SMS-en naar het radiostation als je een vliegtuig hoorde..dat heb ik een paar keer gedaan en toen werd ik gebeld dat ik had gewonnen!:rockon:
we vertrekken op 11 november en krijgen daar twee hotelovernachtingen.de rest weten we nog niet, dat horen we tegen die tijd. ( het was bijna niet doorgegaan vanwege het uitstel van de tour:sad: )
 
Ik vertrek aanstaande woensdag naar Chicago! Hoop zo snel mogelijk met een mooi verslag te komen...
 
Absoluut! Ik ga naar de 4e Chicago-show (12 mei). Hoop op wat verrassingen in de setlist.

Popmartijn, volgende week zaterdag ben ik ook in New York. Veel plezier!
 
ik heb nog 2 U2 kaarten Te Koop,

1 X busreis/veldkaart combinatie voor Gelsenkirchen 12 juni 2005,
in Heerlen (Z-Limburg) opstappen

1 X zitplaats voor Amsterdam 16 juli 2005,

voor meer info, mail me...
 
Hey hey, hier nog een Belgische. :wave:
Ik las dat iemand kaartjes via internet had gekocht voor het concert in Brussel.
Ik zou dit ook willen doen, maar ik vraag me af of het wel betrouwbaar is. De meeste verkopers op ebay hebben geen feedback. Is de kans niet groot dat ik vervalste tickets in handen krijg ofzo?
 
Hi, welcome on board!
Ik heb kaartjes gekocht van een jongen uit Turnhout via Marktplaats.nl.
Tip : eerst even bellen met de verkoper, dan weet je meteen meer en ga de tickets zelf halen. Succes :)
 
'k Heb intussen goede hoop op tickets. Afwachten maar... en aftellen naar 10 juni natuurlijk!
Bedankt voor de tips!
 
Back
Top Bottom