wie heeft al U2 kaartjes ?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Popmartijn said:


Voor mij precies hetzelfde (en ik weet niet of ik al ergens heb gereageerd op jouw aankoop, maar :up: voor de Europese premiere!).
Voor de geinteresseerden, ik heb 1 kaartje kunnen bemachtigen (dus nog niet eens 2 of zo) voor sectie 232 in MSG (als je het ook nog wil opzoeken). Kort gezegd is dat een zitplaats aan de andere kant van de arena, maar wel recht voor het podium. Ik had een soortgelijke zitplaats voor het eerste Elevation Keulen concert (maar dan 1e ring i.p.v. nu 2e ring) en ik vond die plaats nog niet tegenvallen. En zo te zien was die arena niet zoveel kleiner dan MSG (18.000 tegenover 18.500 plaatsen), dus ik krijg toch wel een beetje hoge verwachtingen...

:hyper:

Ik ben ook bij het eerste concert in Keulen geweest van de Elevation tour. Jammer genoeg had ik niet zo'n hele goede plaatsen, maar ach...
 
Sonny Bono said:
Ik heb vier Brussel en toen bleek dat ik de code nog steeds kon gebruiken voor de UK heb ik ook maar 4 staanplaatsen Manchester besteld. Dus een ruilobject voor Dublin achter de hand. Het systeem was niet bepaald waterdicht gisteren.
:wink: kunnen we toch nog een biertje drinken.
 
wat een geweldig concertjaar is dit toch! ga eerst in april naar Queen in de ahoy. 9 juli naar Oasis in Milton Keynes en 13e naar u2 Amsterdam, dus nog ff wachten met kaartjes boeken. hoop trouwens dat het goed gaat allemaal anders moet ik alsnog bij postkantoor gaan liggen...
 
Ik heb twee kaarten voor Brussel.....vooraan...de beste kaarten!!!!!!

Mijn eerste u2 concert en dan gelijk zulke kaarten!!...WOOW!!

Maar Rono, ga je nog bij de kaartenverkoop voor amsterdam aanwezig zijn????

Waar ga je ze halen dan?
 
Ik moet nog even met mijn broer overleggen, als hij er geen zin in heeft dan ga ik alleen maar naar brussel.



In een kleine stad in Drenthe

*resultaten behaalt in het verleden, geven geen garantie voor de behaalde resultaten in de toekomst*
 
Last edited:
wie van de NL fans gaat ook naar Barcelona ??
ik wil misschien ook naar Barca gaan...........
 
Heel vroeg bij het postkantoor/GWK gaan liggen. De telefoonlijnen van Ticketservice zullen compleet plat liggen en de website ook. Nu maar hopen dat het ticketsysteem bij de postkantoren niet crasht. Is namelijk wel gebeurd bij de voorverkoop voor Queen gisteren. En dat waren maar 8.000 kaarten. Ik vrees het ergste voor komende zaterdag...
 
Dutch Partygirl said:
Heel vroeg bij het postkantoor/GWK gaan liggen. De telefoonlijnen van Ticketservice zullen compleet plat liggen en de website ook. Nu maar hopen dat het ticketsysteem bij de postkantoren niet crasht. Is namelijk wel gebeurd bij de voorverkoop voor Queen gisteren. En dat waren maar 8.000 kaarten. Ik vrees het ergste voor komende zaterdag...

Inderdaad. Blijkbaar ging gisteren ook een concert van Queens Of The Stone Age in de verkoop, dus dat droeg bij aan de chaos. Niet dat het volgende week beter is, want dan gaat blijkbaar ook de TMF Awards in de verkoop. :no:

*vreest het ergste*
 
Popmartijn said:


Inderdaad. Blijkbaar ging gisteren ook een concert van Queens Of The Stone Age in de verkoop, dus dat droeg bij aan de chaos. Niet dat het volgende week beter is, want dan gaat blijkbaar ook de TMF Awards in de verkoop. :no:

*vreest het ergste*

TMF Awards gaan toch via Ticketbox en niet via Ticketservice???
 
ohwohw....volgens mij willen we met zijn 8en naar u2...volgens mij gaat dat nooit lukken!!!...haha....nou ja, ik ga al naar belgie......we zien wel..
 
Dutch Partygirl said:
TMF Awards gaan toch via Ticketbox en niet via Ticketservice???

Klopt. Las ik later ook. Hoe dat dan gaat geen idee. Ik heb daar ook nooit bij willen zijn. :)
 
Ach ja, dat soort dingen horen bij mijn werk! :wink:

Ik heb trouwens net gehoord dat ik een staanplaats heb voor Dublin! Wohooooo!!!
 
Hey U2C
Ik ga naar Barcelona, die kaarten ga ik kopen met mijn U2.com lidmaatschap. Ik wil verder nog aan Gelsenkirchen komen, en natuurlijk Amsterdam.

En ik ben nog steeds benieuwd wanneer de reis nu naar Miami (?) is. Misschien 3rd leg?
 
Geen idee.
Ik hoop snel. :hyper:

*verwacht een week of 2*
*ziet dat dat ook in het mailtje staat*

Zo onwaarschijnlijk lijkt het mij dus niet.
:D
 
POP-ROMANCER said:
gaat het morgen lukken voor amsterdam na al die problemen?

Tja, ik verwacht voor Amsterdam zelf minder drukte dan voor bijv. Dublin. Daarentegen gaan er ook nog een paar andere concerten in de pre-sale (welke weet ik niet precies, want ik kan er toch niet meer aan meedoen en hoef er ook niet naar toe). Dus de drukte bij U2.com zal in het begin wel behoorlijk zijn.
Daarentegen zijn ze denk ik vorige week zo geschrokken dat ze er nu zeker van willen zijn dat ieder een kaartje kan kopen. Dus ik weet bijna zeker dat het gaat lukken om voor Amsterdam kaarten te kopen.

Succes!

Martijn
 
Ik heb 3 kaartjes!!!! :dance: :dance:

(Sorry, 'k ben nogal blij. Op m'n eigen computer heb ik het 8 keer geprobeerd en werd steeds bij de betaling de verbinding verbroken en op m'n vaders werk lukte het in 1 keer.)
 
Back
Top Bottom