What's new?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Gloria

The Fly
Joined
Apr 3, 2001
Messages
146
Location
The Netherlands
Hallo allemaal,

Ben terug van lang weg geweest. Zijn er nog interessante forumontwikkelingen te melden? (behalve dan dat we er tegenwoordig voor moeten betalen...)
 
Hallo Gloria,

Welkom terug! We hebben je gemist en vroegen ons al af waar je was en hoe het met je ging. Wat betrefd ontwikkelingen, voor het algemene forum-gedoe kan je kijken in het algemene forum (inderdaad, vanaf 1 december moet er betaald worden om premium member te zijn, al weet ik nog niet precies wat je dan niet meer kan als gratis lid).
Verder... heb je een ontzettend leuke Interference bijeenkomst gemist. Vorige maand (12 oktober als ik het me goed herinner) was sulawesigirl in Nederland. We hebben toen met een aantal (Salome met vriendin, Rono, Vorsprung, DrTeeth en ikke) afgesproken. Het was een leuke dag. Een verslag ervan kan je lezen in het Gatherings-forum (en misschien ook nog wel ergens hieronder in het draadje 'wel eens een buitenlander gezien' of zoiets).

Dat was het wel zo'n beetje. Als anderen meer weten, dan mogen ze gerust aanvullen.

Nogmaals, welkom terug!

Martijn
 
En het kabinet is gevallen
Maar er zijn nieuwe verkiezingen op komst
Feyenoord ligt eruit

Dat was het wel zo'n beetje, welkom terug... :wave:
 
Bedankt allemaal,

Erg jammer dat ik de bijeenkomst heb gemist, wel erg goed dat het dit jaar wel is gelukt na de mislukte poging van vorig jaar! Zijn er nog foto's van deze bijeenkomst gemaakt?:))

Glad to be back!
 
Back
Top Bottom