Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
€27,50! Donders..:reject:
Voor Kasabian of voor die Tribute?
Voor Kasabian heb ik dat echt wel over, vind het eigenlijk niet zoveel. In de HMH ben je nog 7.50 meer kwijt.
 
Voor Kasabian. Vind het wel aardig aan de prijs.

Vanmorgen ben ik Snow Patrol vergeten :doh: stijf uitverkocht die handel...
 
Lol jullie moeten gewoon reminders in je telefoon zetten voor dat soort dingen :tsk: Kun je ze ook niet vergeten :wink:

Maarre, idee voor meet-up vind ik leuk! :up: Dan is het ook meivakantie, toch?
 
Lol jullie moeten gewoon reminders in je telefoon zetten voor dat soort dingen :tsk: Kun je ze ook niet vergeten :wink:

Maarre, idee voor meet-up vind ik leuk! :up: Dan is het ook meivakantie, toch?

Hmmm jaah , heerlijk meivakantie.:wink::evil:
 
:hug: Life sucks. Maar at least heb je nog werk. Zijn vandaag 2 mensen gedwongen ontslagen "vanwege de recessie". Besef je ook weer hoe luxe het is.
 
Pardon? De eerste vakantie die ik heb is zomervakantie. Verder heb ik nog kerst en dat is het. En ik moet dan nog wel werken in mijn 'vakantie' he? :grumpy:
Klopt heb ik ook. In de "meivakantie" werk ik ook , en moet ik ook nog stage lopen.
Stage in je vakantie. Ja ...
 
Frankfurt :drool: Vakantie in duitsland is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.
 
Vervelend dat die latinos ook in dit subforum posten, dan denk ik elke keer dat er hier weer wat te doen is...

Vandaag een hoopvol mailtje van u2.com gekregen trouwens. Wie had gedacht dat ze die cd;s ooit op gingen sturen?
 
Ik ben allang blij dat ik weer een u2.com emailtje kreeg! Sinds ik voor de Brussel presale gerenewed had kreeg ik ze niet meer!

Ik kan niet wachten op de Crazy Tonight remix! :yippie:
 
Hee GG Heb je je Soulsilver al ? nu ik je avi weer zie , hij is nu al een tijdje uit ! :hyper:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom