Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Verlaagd en met snelheidstrepen?

Ik heb vandaag kaartjes gescoord voor Mumford & Sons in Tivoli. Het zou me niet verbazen als ze daar een concertje achteraan plakken, het was dezelfde ochtend nog uitverkocht... (ik blij...)
 
Verlaagd en met snelheidstrepen?

Ik heb vandaag kaartjes gescoord voor Mumford & Sons in Tivoli. Het zou me niet verbazen als ze daar een concertje achteraan plakken, het was dezelfde ochtend nog uitverkocht... (ik blij...)
Vegeet de chromen velgen niet.

Ow gaaf ! Ik heb hun nog maar recent "ontdekt" leuk bandje ,
heb je nog nummers van hun die ik moet horen?
Ik heb nu aleen nog maar 3 nummers gehoord, en Little Lion Man gedownload.
 
en zijn er ook fans hier die naar Snow Patrol op 31 mei gaan in HMH :applaud:

Misschien. Weet ik nog niet. Nu ik ze zo'n 10x heb gezien als voorprogramma van U2, zo over de jaren heen, is het misschien wel eens tijd voor een volledig concert van ze.
Maar eerst wil ik proberen om kaarten te bemachtigen voor Crowded House! (20 juni in de HMH)

:hyper:
 
:hyper: Geweldig! Wil ik ook heen! Ik dacht dat ze uit elkaar waren, heb laatst nog een best of album van ze aangeschaft en werd er lekker nostalgisch van!

Nee, in 2007 zijn ze weer bij elkaar gekomen en hebben toen Time On Earth uitgebracht (en ik heb ze toen gezien in Carré, geweldig!). Binnenkort komt er weer een nieuw album uit en dus ook weer een concert in NL. :hyper:


:shifty:
(niet doorvertellen, maar morgen (vrijdag) om 10:00 begint de voorverkoop. Maar stilhouden, want ik wil een kaartje kunnen bemachtigen!)
:shifty:
 
Dan moet je t ook niet zeggen eh :p

En, heb je een kaartje kunnen scoren?

Waarschijnlijk wel! :hyper:

Alleen, er ging wat mis bij het bestellen (wanneer niet?) en ik kreeg in eerste instantie een paar keer een scherm dat mijn bestelling was mislukt. :| Nu lijkt het er op dat in die gevallen mijn bestelling toch was doorgegaan, waardoor ik nu ineens 3 bestellingen heb! :crack:

Hopelijk kunnen ze 2 van die nog terugdraaien. Anders... zoekt er nog iemand kaartjes voor Crowded House?
 
Komt omdat ik zodra ik thuiskom 3FM aanzet. :wink: Meestal rond de tijd dat we gaan eten wordt het helaas weer radio2. :yawn:


Snow Patrol lijkt me wel vet, ze waren erg goed voor U2. Ik heb helaas niemand om mee te gaan..
 
Mwoah maar 2 keer in Amsterdam. Kaiser Chiefs 3x, maar ik zou allebei wel vaker als voorprogramma willen hebben! :up:



HEEL stuk beter dan Crapvegas. :barf:
 
Heb je ze niet vaak genoeg gezien als voorprogramma van dat ene Ierse bandje? :hmm:

Tja, daarom twijfel ik nog een beetje. Volgens mij heb ik ze vorig jaar 8x of zo gezien. Plus nog een keer of 2 of 3 in 2005. En ook al eens op Lowlands. Maar dus nog geen een keer een volledig concert van ze.
:hmm:
 
Toeval wil dat ik net werd gebeld of ik mee wilde naar Snow Patrol! Vond dat ze te weinig van de nieuwe cd speelden in het voorprogramma dus wil ik ze wel zien.

Stiekem wil ik ook naar Madness, maar die concerten in de HMH zijn best prijzig :sad:
 
Ik ben altijd pas om half 6 klaar met werk :angry: Ik probeer wel eens op kantoor te luisteren , maar sommige collega's luisteren alleen naar Sky *kots*


Ik wil graag naar SP maar heb geen vervoer.
Ow heb nog eens rondgeneusd voor een coverbandje die in Utrecht komt.
Dit is wat ik vond.

BoytoHorizon.jpg

08-05-2010: Tivoli Utrecht
De band U2Two
Ik snap dat sommige niet van die lookalikes houden maar,
het gaat me persoonlijk om de sound en die vind ik zeker niet slecht.

YouTube - U2 - Still haven't found by U2two with Gospel Boulevard

Misschien leuk om die meetup te doen en wat te gaan drinken.
 
Dat is een zaterdag. :hmm:
Ik zie alleen (nog) niks op de site van Tivoli staan. Dus ik weet niet hoe zeker het is. Als het doorgaat zal het in ieder geval wel in het 'grote' Tivoli zijn, want in De Helling treedt die avond Giovanca op. :love:


:hmm:
 
Ik hoop het dan maar, ik heb zelf de nieuwsbrief en site van tivolli bekeken, en daar staat inderdaad nog niks op.
 
Ik ben altijd pas om half 6 klaar met werk :angry: Ik probeer wel eens op kantoor te luisteren , maar sommige collega's luisteren alleen naar Sky *kots*


Ik wil graag naar SP maar heb geen vervoer.
Ow heb nog eens rondgeneusd voor een coverbandje die in Utrecht komt.
Dit is wat ik vond.

BoytoHorizon.jpg

08-05-2010: Tivoli Utrecht
De band U2Two
Ik snap dat sommige niet van die lookalikes houden maar,
het gaat me persoonlijk om de sound en die vind ik zeker niet slecht.

YouTube - U2 - Still haven't found by U2two with Gospel Boulevard

Misschien leuk om die meetup te doen en wat te gaan drinken.

Wel een goed idee, ik moet alleen ook kijken voor vervoer, omdat ik geen auto/ rijbewijs heb en afhankelijk ben van die (klote) bustijden. Tenzij we wat eerder op de dag afspreken, zodat Domo-Kun en ik zeker nog vervoer terug hebben en toch even de band kunnen aanschouwen!
 
Ik zat er anders aan te denken om een bed and breakfast te nemen.
Doe ik wel vaker. Ik heb inderdaad hetzefde probleem als Djenna :hmm:
*kuchkloteNSkuchproest*
 
^^ Daarom. We kunnen ook eerder op de dag afspreken, wat gaan drinken en een hapje eten. Hoeft niet duur te zijn, ik denk dat je in Utrecht genoeg goedkopere studentententjes hebt. En dan kan ik ook nog een stukje band meepikken!:D

Ik moet naar het zonnige zuiden en mijn laatste reismogelijkheid zal zijn wanneer al ik om 23:13 de trein naar Den Bosch pak en de laatste bus neem. Ik kan de taxi nemen, maar dan ben ik 25 tot 40 euries lichter.
Met een beetje mazzel kan ik mijn vriendje (+auto) overhalen om mee te gaan, maar ik denk dat hij alle U2 talk niet aankan :D !
 
Ik moet even kijken, als we op zaterdag gaan moet ik wel op tijd weg gezien ik de volgende ochtend moet werken en dus nog een trein moet pakken.
 
Kasabian komt in Tivolli :drool::love: even wachten op mijn volgende loon!:shifty:
Niet uitverkopen , niet uitverkopen, niet uitverkopen voor ik mijn loon heb :pray:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom