Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik denk dat de Gelredome idd echt afvalt. Ik zie het eerder weer teruggaan naar amsterdam.

Ik ben net naar de winkel geweest , en heb een u2-war shirt gekocht,
ik wou er al tijden een bestellen, maar u2.com vind ik niet echt fijn.
Ze hadden hem hier gewoon in de boekenhandel :love:

U2T44730.JPG
 
idd, zou wel gaaf zijn dat het dak er eens een keer af kon
 
Ze moeten wel naar de ArenA. U2 wordt geboekt door Mojo, Mojo heeft een contract met de ArenA.

En tja, ArenA is lekker dichtbij voor me, dus ik vind het niet erg. :p
 
Dan moeten ze wel het eredivisie voetbal eromheen weten te plannen... Oftewel: de garantie hebben dat Ajax of Vitesse uit speelt.
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de ArenA, dat is vanuit Utrecht sneller en makkelijker te bereiken :reject: [/selfishmode]
 
Van mij mogen ze wel een wedstrijdje schrappen voor u2 :laugh:
Of twee, of drie.... of de heel cup? :wink:

U2 kom toch naar Nederland, kijk maar op U2’s Concert Listing – Discover music, videos, concerts, & pictures at Last.fm en scroll naar beneden........

Man doe ff rustig. Dit zijn allemaal dezelfde roddels. :huh: Waarom probeer je ze als waarheid af te doen terwijl er nog compleet GEEN betrouwbare bron is die het heeft gemeld? En waarom zou Mojo aangeven dat ze NIET komen terwijl het wel zo is?
 
tjonge,tjonge, wie staat dadelijk vooraan als ze wel komen...wilde het alleen maar even medelen hoor,
als het hier zo gaat dan vertel ik ook geen nieuws meer over U2 en ect.
de pre-sale kaarten verkoop ik dan wel ergens anders.......
 
We zullen zeker vooraan staan. Maar een link naar Last.fm is nou niet bepaald de bevestiging dat ze komen. Met last.fm kan ik er voor zorgen dat ze morgen nog in mijn achtertuin optreden...
De geruchten zijn gewoon nog te vaag, en we zijn oud en wijs genoeg om niet elk gerucht te geloven.
 
Zojuist heb ik even wat naar die link op Last.FM gekeken. Dat 'concert' is aangemaakt door een 19-jarig iemand die voornamelijk naar Beyoncé luistert. En eigenlijk naar alles behalve U2. Dus ja, hoe betrouwbaar is het dan?

*heeft niks tegen Beyoncé*
 
tjonge,tjonge, wie staat dadelijk vooraan als ze wel komen...wilde het alleen maar even medelen hoor,
als het hier zo gaat dan vertel ik ook geen nieuws meer over U2 en ect.
de pre-sale kaarten verkoop ik dan wel ergens anders.......

Zo bedoel ik het helemaal niet en dat snap je zelf ook. Het is wat anders wanneer je officieel nieuws brengt dat van een betrouwbare bron dan van een 19 jarige Beyonce fan die amper naar U2 luistert en dit waarschijnlijk van dezelfde bron heeft als jouw eerdere nieuwtje.
Mijn punt is, deze bron heeft 0 credibility. Als je nieuws hebt van Livenation, Eventim, Mojo of andere insiders, da's prima, geweldig zelfs. Maar dit soort bagger? het is prima als je het meldt maar alsjeblieft doe niet alsof het een geweldig betrouwbaar nieuwtje is. :huh:
 
grote god, ik ben zwaar teleurgesteld. mijn ouders lopen gierhard naar de toppers te luisteren/kijken. :sad::scream:
 
Daar is maar 1 oplossing voor.


Men neme een moker, en rost deze zo hard mogelijk door de tv. Of je vervolgens je ouders er ook mee wilt bewerken is niet aan te raden.
 
Mokers:heart:
Wisten jullie trouwens dat 2e kerstdag de TV special van de Rock & Roll hall of fame word uitgezonden? :hyper: U2 & Bruce Springsteen~! Ik denk dat ik hem op ga nemen op DVD, en dan een bootleg er van maak.
 
grote god, ik ben zwaar teleurgesteld. mijn ouders lopen gierhard naar de toppers te luisteren/kijken. :sad::scream:

Hahaha!:hyper: Da's echt erg! Ik ben blij dat jij nog goed terecht bent gekomen!
Het leukste is dan altijd die opmerking over een rond podium in het midden van de ArenA...:hmm:


Mokers:heart:
Wisten jullie trouwens dat 2e kerstdag de TV special van de Rock & Roll hall of fame word uitgezonden? :hyper: U2 & Bruce Springsteen~! Ik denk dat ik hem op ga nemen op DVD, en dan een bootleg er van maak.

:up: Thanx! Die ga ik kijken! Welke zender?

(Toen ik "Moker" las dacht ik trouwens in de eerste instantie aan een Marokkaanse hangjongere, die noemen zich vaak "Moker" :hyper: ...)
 
Oh vet dat wist ik niet, welke zender? :D


En wie juicht er mee voor de NS? Intercity's gecancelled en op de heenweg 1 uur vertraging, op de terugweg een kwartier. :happy:

De sneeuw vind ik wel heel erg vet tho. :love:
 
Hahaha!:hyper: Da's echt erg! Ik ben blij dat jij nog goed terecht bent gekomen!
Het leukste is dan altijd die opmerking over een rond podium in het midden van de ArenA...:hmm:




:up: Thanx! Die ga ik kijken! Welke zender?

(Toen ik "Moker" las dacht ik trouwens in de eerste instantie aan een Marokkaanse hangjongere, die noemen zich vaak "Moker" :hyper: ...)

Zaterdag 26 December 20:30 tot 0:45 Ned 3
 
Oh vet dat wist ik niet, welke zender? :D


En wie juicht er mee voor de NS? Intercity's gecancelled en op de heenweg 1 uur vertraging, op de terugweg een kwartier. :happy:

De sneeuw vind ik wel heel erg vet tho. :love:

Jah 2 CM sneeuw en heel nederland zowat plat :tsk:
Ik moest vandaag het buitenbassin van de zeehondjes schoon gaan maken.
Geloof me, werken met hogedrukspuiten, en een regenjas die niet waterdicht bleek te zijn = koud. Wel vette lol gehad :lol: Sneeuwengeltjes en sneeuwballen gevecht in de pauze.
 
Ja, niet normaal, man! Op de terugweg van mijn werk naar huis deed 1,5 uur over een busrit van 20 minuten. Ik heb wel lekker geslapen!
Mijn vriend is met de auto 2,5 uur onderweg geweest, normaal rijdt hij in 45 min. van en naar zijn werk.

De overheid zal binnenkort wel weer een weeralarm afgeven voor al die mensen die zo snel in paniek raken...:hmm:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom