Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf pas mijn subscription verlengd om naar Brussel te kunnen. Waarom is daar nog niks over bekend? Aan de andere kant kan ik nu mooi nog even wat geld vrijmaken voor de tickets als ze in de (voor)verkoop gaan.

Ik vind de thread niet klinken. Het thread klinkt zoveel beter! :wink:
Je geeft zelf een paar posts geleden aan dat je streng moet zijn. Dat betekent dat we in deze topic dus de thread zeggen. Regels zijn regels!
 
*Nederlandstalig thread. :p Wij zijn streng hier hoor!:wink:



Trouwens jongens, met een aantal mensen van het forum zijn we een zo groot mogelijke meetup aan het plannen in Frankfurt. We regelen zaterdag zo veel mogelijk tickets. Wie van jullie zouden er mee willen? Kom in het tour thread bij de discussie als je geinteresseerd bent. :)
Ik ben zeker geinteresseerd, als ik zelf geen kaarten kan scoren daarvoor moet ik ze van interferencers overkomen , maar ik ga zaterdag gewoon om 9 uur me bed uit. Ik zou wel met iemand moeten meerijzen zoals ik al zij. Ik ga wel ff naar de desbetreffende thread . Als ik hem kan vinden.:lol:
 
Ik heb nog 1 kaartje over voor Hannover iig. :) Ik ga ook voor Frankfurt proberen. Je kan met mij en wellicht Mj meerijden met de ICE naar FF als je wilt. Mj weet alleen nog niet zeker of ze vanuit NL gaat of al in Duitsland is. Dat zoeken we dan wel uit. :p

Ik ben hier echt hyper enthousiast over aan het worden, vooral door de grote groep met wie we gaan!
 
Ik heb nog 1 kaartje over voor Hannover iig. :) Ik ga ook voor Frankfurt proberen. Je kan met mij en wellicht Mj meerijden met de ICE naar FF als je wilt. Mj weet alleen nog niet zeker of ze vanuit NL gaat of al in Duitsland is. Dat zoeken we dan wel uit. :p

Ik ben hier echt hyper enthousiast over aan het worden, vooral door de grote groep met wie we gaan!

:cute:Godzijdank ik dacht dat het aan mij lag, het begint echt te kriebelen.
Mijn ouders verklaren me voor gek, ook al vinden ze het wel leuk.
Als dat meerijden zou kunnen, Ik had net op de site van ns "Hi-speed"
En het verschilt nog al per dag wat voor reistijd je hebt, maar dat vind ik nog wel uit. Eerst een paar GA kaarten voor FF scoren.
 
Ik heb mijn eerste kaarten voor volgend jaar ook al binnen! :hyper:


Edit: OK, nog niet binnen als in bij mij thuis. Maar ze zijn al wel besteld.
 
Ik heb nog 1 kaartje over voor Hannover iig. :) Ik ga ook voor Frankfurt proberen. Je kan met mij en wellicht Mj meerijden met de ICE naar FF als je wilt. Mj weet alleen nog niet zeker of ze vanuit NL gaat of al in Duitsland is. Dat zoeken we dan wel uit. :p

Ik ben hier echt hyper enthousiast over aan het worden, vooral door de grote groep met wie we gaan!

Ja dat weet ik inderdaad nog niet of ik dan al in Duitsland ben of vanaf NL reis, maar tegen die tijd zal dat wel duidelijk zijn iig :wink:

Jaaaa het is echt gaaf die grote groep, zo leuk en zeker dat er al zoveel het zeker weten dat ze ook echt gaan enzo :)

:cute:Godzijdank ik dacht dat het aan mij lag, het begint echt te kriebelen.
Mijn ouders verklaren me voor gek, ook al vinden ze het wel leuk.
Als dat meerijden zou kunnen, Ik had net op de site van ns "Hi-speed"
En het verschilt nog al per dag wat voor reistijd je hebt, maar dat vind ik nog wel uit. Eerst een paar GA kaarten voor FF scoren.

Lol het ligt niet aan jou hoor, ik denk dat er wel meerderen last van hebben ;) NS Hispeed klopt idd dat het onwijs kan verschillen per dag en zelfs per tijdstip op die dag. Heb dat ondervonden toen ik naar Berlijn ging vorige maand, kostte me flink wat tijd om uit te zoeken wat nou precies het goedkoopste is.

Ik heb mijn eerste kaarten voor volgend jaar ook al binnen! :hyper:


Edit: OK, nog niet binnen als in bij mij thuis. Maar ze zijn al wel besteld.

Hier ook al een paar :p
 
Op hoop van zege, vroeguit mijn bed om kaarten te scoren voor FF
 
:yippie: Eeeeen Frankfurt is ook binnen! Score!

Nu alleen Brussel nog volgende week. :uhoh: Ik ben blut nu. Lang leve ouders die even willen bijspringen!
 
:yippie: Eeeeen Frankfurt is ook binnen! Score!

Nu alleen Brussel nog volgende week. :uhoh: Ik ben blut nu. Lang leve ouders die even willen bijspringen!

Ik ken het. Weet jij of er nog meer naar brussel komen , naast Wild?
Kan trouwens niet bij de presale van Brussel zijn :sad: School. Echt gewoon om 9 uur stap ik precies de trein op en daar heb ik geen internet. Ik kan mischien een trein vroeger nemen, en dan op school proberen kaarten te bestellen. Maar dan zit ik midden in de les.

*ziet het al helemaal voor ze dat ik geen kaarten krijg en keihard FUCK! GVD etc. roep , en pissed weg loop :reject:*
Dus ik denk dat ik die extra ticket van FF maar in ga ruilen als ik er geen te pakken krijg.

Ik ga nu mijn kamer verder ombouwen Tot later.
headbang.gif
:hi5::grouphug: we zijn er bij!
 
Nog rap even lid worden om zeker kaarten te kunnen bemachtigen voor Brussel.:D
Ik wil wel staanplaatsen, maar ik vraag mij af ofdat ik dan genoeg kan zien? Ik ben ongeveer 1,67 meter.
 
Nog rap even lid worden om zeker kaarten te kunnen bemachtigen voor Brussel.:D
Ik wil wel staanplaatsen, maar ik vraag mij af ofdat ik dan genoeg kan zien? Ik ben ongeveer 1,67 meter.
Kan tamelijk problematish zijn, maar kom gewoon lekker De hele dag met ons in de GA rij staan , dan heb je een plekje ergens vanvoren en zie je wel wat.
Ik ben zelf precies jouw lengte. (of zal ik het kort noemen:sexywink:)
Ik laat de pret er niet door bederven. Gewoon de longen uit je lijf rennen voor een goed plekje:D
 
Kan tamelijk problematish zijn, maar kom gewoon lekker De hele dag met ons in de GA rij staan , dan heb je een plekje ergens vanvoren en zie je wel wat.
Ik ben zelf precies jouw lengte. (of zal ik het kort noemen:sexywink:)
Ik laat de pret er niet door bederven. Gewoon de longen uit je lijf rennen voor een goed plekje:D

Ik ben ook 1,67 en dit is inderdaad wel iets waar ik mij ook wel wat zorgen over maak, heb nooit GA gedaan... Maar goed, inderdaad hopen op een goed plekje, en anders zie ik gewoon helemaal niks ;)

En zeker in Duitsland wordt dat leuk, met al die lange mensen :uhoh:
 
ik heb ook kaarten voor Frankfurt, en wel VELDKAARTEN en dat via de gewone voorverkoop :hyper: en nu nog voor Brussel en ???

__________
my 360 Tour :

11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Paris (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)

10-08-2010 Frankfurt (GA)
18-09-2010 Paris (GA or seats)
22-09-2010 Brussel (GA)
 
Moooi dan ga ik jou hopelijk ook zien want daar sta ik ook!!!! Veldkaarten voor de eerste keer!
 
Ik ben ook 1,67 en dit is inderdaad wel iets waar ik mij ook wel wat zorgen over maak, heb nooit GA gedaan... Maar goed, inderdaad hopen op een goed plekje, en anders zie ik gewoon helemaal niks ;)

En zeker in Duitsland wordt dat leuk, met al die lange mensen :uhoh:
Ik denk dat we wel weer een pluspunt zijn met een grote groep. Als we allemaal dezelfde ingang hebben:lol: Als je bij elkaar staat kun je teniminste rekening met elkaar houden. En ik neem aan dat we er al een beetje vroeg voor gaan staan, zodat we in ieder geval in/rond de pit kunnen komen.
Daar zijn we toch wel diehard genoeg voor?:D
 
Dacht je echt dat ik GA ga doen zonder vroeg in de rij te gaan staan? Pfft. Niet als ik maar 1 concert per stad heb.

:wink: :GAsnob:
 
Lekkere Nederlander ben je toch ook he :p Ik heb echt trauma's aan die Mona-puddings. En dan loopt dat sap er zo langs lol.

Ik heb niks met die Mona puddings (heb ze ook niet vaak op). Maar ik zag laatst dat ze nu ook een hebben met stroopwafel-smaak. Waarschijnlijk afgekeken van het stroopwafel-ijs. :drool: (voor het ijs, niet de Mona pudding)
 
Ik heb niks met die Mona puddings (heb ze ook niet vaak op). Maar ik zag laatst dat ze nu ook een hebben met stroopwafel-smaak. Waarschijnlijk afgekeken van het stroopwafel-ijs. :drool: (voor het ijs, niet de Mona pudding)

Yum stroopwafel-ijs... Dat is echt zo lekker :drool:
 
Lekkere Nederlander ben je toch ook he :p Ik heb echt trauma's aan die Mona-puddings. En dan loopt dat sap er zo langs lol.
Hoe kom je nou weer aan trauma's? Het is pudding!
Ik heb niks met die Mona puddings (heb ze ook niet vaak op). Maar ik zag laatst dat ze nu ook een hebben met stroopwafel-smaak. Waarschijnlijk afgekeken van het stroopwafel-ijs. :drool: (voor het ijs, niet de Mona pudding)

:angry: Stelletje stakkers die niet van puddingen houden.

Uh Martijn, probeer die Stroopwafel niet, die is echt RANZIG.

kan aan mij liggen omdat ik van karamel ga kotsen, maargoed. :wink:

Ik werk deels bij de toetjes dus sjah, dan moet je ze allemaal maar even uitproberen he. :p Behalve de karamelpudding dus.

De bete pudding ooit? Tompoucepudding! :love: Die was echt geweldig! Ik hoop dattie terugkomt met koninginnedag.
 
Vijf woorden: New York Super Fudge Chunk :combust:

Jammie:applaud: :drool:

Psshhh JS, niet zo flauw. Ik heb nu trouwens ook een kaartje voor Hannover, dus mischien dat ik nog meega, als het financieel uitkomt.
Ben nu echt blut als ik nog een kaartje voor brussel koop.:lol:
 
Dublin Mudslide & Fossil Fuel. :sad: RIP beste smaken B&J's ooit.

Hm, gezien wij het meest actieve thread zijn zou het niet mogelijk zijn de mods te vragen of de titel van t forum veranderd kan worden? Of t Hollands erbij, of Duits eruit en Holland ipv Duits ofzo.
 
Hoe kom je nou weer aan trauma's? Het is pudding!

:angry: Stelletje stakkers die niet van puddingen houden.

Lol waarschijnlijk omdat ik ze vroeger MOEST eten en als ik iets moet van iemand dan kan ik nogal rebels gaan doen :wink:

Psshhh JS, niet zo flauw. Ik heb nu trouwens ook een kaartje voor Hannover, dus mischien dat ik nog meega, als het financieel uitkomt.
Ben nu echt blut als ik nog een kaartje voor brussel koop.:lol:

Waarom ben ik flauw? ;)

Dublin Mudslide & Fossil Fuel. :sad: RIP beste smaken B&J's ooit.

Hm, gezien wij het meest actieve thread zijn zou het niet mogelijk zijn de mods te vragen of de titel van t forum veranderd kan worden? Of t Hollands erbij, of Duits eruit en Holland ipv Duits ofzo.

Cookie Dough Vanilla :drool: Tis echt idd zo balen dat ze lekkere smaken van eten er altijd uit halen :sad: Had ik een keer met een vanille-honing-yoghurt smoothie, die was echt zo lekker maar nu maken ze 'm niet meer en er is echt iets heel goors voor in de plaats gekomen :grumpy:

Lol ga jij t vragen? :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom