Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
:uhoh: Die van mij gaan helaas de verkeerde kant uit vliegen.

Nu ga ik dus ook naar Parijs van de zomer 2x naar U2 en dan naar Zwitserland, Liechtenstein en terug naar Amsterdam. :lol: Euro trip!

Ik ga heel erg pijn in mijn portomonnee krijgen vrees ik. :uhoh:
 
Galeongirl heeft zo te zien voorlopig nog even geen last van de financieele crisis! :p rna de u2-roes misschien wel.:up: ((totally worth it))
 
Nou, ik krijg gelukkig ff extra uren op t werk. En ik spaar al sinds 2005 hiervoor eh? :p
:up::applaud: Jij dacht goed na over je toekomst.
Ik mocht toen nog niet werken i.v.m. mijn leeftijd :hmm: maarjah, ze gaan nog lang niet stoppen heb ik het gevoel dus ik spaar alvast voor de volgende tour :heart:
 
Haha nou ik was toen nog helaas minderjarig, en mijn ouders hadden besloten dat ik dus NIET naar Amsterdam in mijn eentje naar U2 mocht. Toen was ik zo pissed dat ik besloot al mn extra geld opzij te zetten zodat ik deze tour naar veel concerten kan. Naja, toen kwam er een gitaar tussen, en een basgitaar, en een laptop, maar ik heb gelukkig toch genoeg over.
Ik mag de komende week nog gezellig 3 daagjes komen werken, vrij van uni dus dat komt mooi uit. En ik werk zondagen, da's 200% salaris, tikt ook lekker aan. :D
 
Nice! Ik doe ook wel eens feestdagen das ook lekker dubbel,
Ik ga in ieder geval geld opsparen voor de volgende tour,
of het nou volgend jaar is of over 5 jaar :sexywink: Geduld is een schone zaak.
Heb wel eeeeeeeerug zin in juli:heart:


Minderjarigheid=klote.
 
He de oudjes doen het um! ik besef wel dat u2 bijna 2 keer zo lang bestaat als ik op een paar dagjes na.... Was ik maar eerder geboren :p:doh:
 
^^ Aah wat schattig! Maar ik heb het ook, hoor! Mijn oom is ook een zware U2 fan en heeft ze 2 keer op Pinkpop gezien! Die gave begintijd van U2 heb ik gemist.:(
Ook ben ik nog te jong om Queen mét Freddie Mercury live te hebben gezien :( en heb ik wel de Gabber- maar niet de Flower Powertijd meegemaakt! :(
 
Oh de gabbertijd wil ik niet meer aan herrinnerd worden! Vreselijk! :lol:

Ik kan teminste trots zeggen dat ik nog uit de tijd ben dat MTV muziekvideo's liet zien!



Martijn, als je dit leest, je pmbox zit vol. Ik heb je via Hyves gezocht en je daar een berichtje gestuurd. :)
 
toen ik vroeger nog in mijn grot woonde had je nog helemaal geen muziek!

ben net een jaartje of wat voor U2 geboren
maar gelukkig wel jaaaaaaaaaaren nadat die lui in U2 zijn geboren
:D
 
De PM box is niet meer vol. :)
Ik heb je berichtje gezien. Ik zal alles waarschijnlijk dit weekeinde in orde maken.
OKe da's mooi. :)

toen ik vroeger nog in mijn grot woonde had je nog helemaal geen muziek!

ben net een jaartje of wat voor U2 geboren
maar gelukkig wel jaaaaaaaaaaren nadat die lui in U2 zijn geboren
:D

Ach, het stenen tijdperk. :cute: Vroegah.

Dan heb je vast al veel concerten gezien. Ik heb echt het gevoel dat ik veeeeeel te laat geboren ben. Zoveel al gemist.
 
^^ Aah wat schattig! Maar ik heb het ook, hoor! Mijn oom is ook een zware U2 fan en heeft ze 2 keer op Pinkpop gezien! Die gave begintijd van U2 heb ik gemist.:(
Ook ben ik nog te jong om Queen mét Freddie Mercury live te hebben gezien :( en heb ik wel de Gabber- maar niet de Flower Powertijd meegemaakt! :(


Gabbertijdperk = voor 75% ruk....Ik had een punk periode met hanenkam natuurlijk in dat tijdperk :cute:
Mijn vriendin was gabber. En de andere moslim. Geweldige combo.
 
Ach, het stenen tijdperk. :cute: Vroegah.

Dan heb je vast al veel concerten gezien. Ik heb echt het gevoel dat ik veeeeeel te laat geboren ben. Zoveel al gemist.

Idd :grumpy: Ik had echt bij zoveel evenementen willen zijn... En zeker de muzieksmaak die we hebben, dan voel ik me soms echt zo oud als ik het vergelijk met de gemiddelde leeftijdgenoot :wink:

Die Happy Hardcore was wel geinig en op schoolfeesten stonden wij, de rockers, te hakken terwijl de gabbers chagrijnig aan de kant stonden, lol!

Dat hakken is trouwens wel goed tegen cellulitis:D

Lol echt? Er schudt inderdaad van alles ja haha ;)
 
Die Happy Hardcore was wel geinig en op schoolfeesten stonden wij, de rockers, te hakken terwijl de gabbers chagrijnig aan de kant stonden, lol!

Dat hakken is trouwens wel goed tegen cellulitis:D


idd , ik heb ook nog lopen hakken op schoolfeesten,
aangezien ik nog redelijk kon dansen was ik nog beter dan de gemiddelde gabber:lol: cellulitis weg

mis. als pinkpop 45 jaar bestaat of 50 dat u2 komt :Ddat zou vet zijn
 
Ik ben overigens wel trots op mijn 'ouwe lullen' muzieksmaak!
:hyper:

Het is beter dan de smaak van de jeugd van tegenwoordig.


Waarom geeft Disney kinderen de illusie dat marketing producten als Hannah Montana, HSM en the Jonas brothers muziek is?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom