Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
bij de Arena sta je gemiddeld 3,5 uur in de rij voor een Hamburger
dus je hoeft je daar geen zorgen om te maken :D
 
ziet er goed uit! daar kan ik een begin de breedte in maken :p
Ik neem waars, een britse of een checkered-vlag mee .
Meer heb ik niet.
 
maar in de arena zal je wel weer een arena card moeten kopen om aan eten en drinken te komen....
 
maar in de arena zal je wel weer een arena card moeten kopen om aan eten en drinken te komen....

Nou zo pro-arena ben ik nou ook weer niet:|
Dat word dus gewoon een terrasje pikken voor mij.:wink:
 
maar in de arena zal je wel weer een arena card moeten kopen om aan eten en drinken te komen....

Yep, standaard. Naja, desnoods koop je dr een met een groep ofzo.

Hoe zit het eigenlijk met merchandise? Is dat ook met Arena card? Zo niet, kan je er pinnen? Of is het allemaal cash?
Wat zijn de beste tijden om merchandise als tshirts te halen? Na het concert is er zeker niet veel meer, maar kan je het beste zo vroeg mogelijk gaan of ergens in een pauze of tijdens voorprogramma ofzo? Lijkt me nogal lastig als je vooraan probeert te staan.
 
Yep, standaard. Naja, desnoods koop je dr een met een groep ofzo.

Hoe zit het eigenlijk met merchandise? Is dat ook met Arena card? Zo niet, kan je er pinnen? Of is het allemaal cash?
Wat zijn de beste tijden om merchandise als tshirts te halen? Na het concert is er zeker niet veel meer, maar kan je het beste zo vroeg mogelijk gaan of ergens in een pauze of tijdens voorprogramma ofzo? Lijkt me nogal lastig als je vooraan probeert te staan.

Bij Vertigo stonden er voor aanvang van het concert kraampjes buiten. Je kunt dan ook het beste je slag slaan (het liefst voor de deuren openen) want ze hebben anders bepaalde t-shirt maten of posters niet meer op voorraad. Je kunt alsnog vooraan staan, want dat is me bij Elevation en Vertigo ook gelukt.
Ik weet niet of je bij de kraampjes kan pinnen, maar op het plein voor de ArenA/ HMH kan het gewoon.

Na afloop staan er altijd gasten posters te verkopen voor ongeveer 15 euries, maar met een beetje pingelen voor 5:D. Wel snel zijn hiermee, anders worden ze door de politie verjaagd.
 
Haha, als ik net the real thing heb gezien heb ik denk ik weinig intresse in een poster.
Ik geloof dat ik nog maanden zweef na het concert. Maar ik ga zeker wel een t shirt uitzoeken.
 
Oh bedankt voor de tip! Zeker wel slim om vantevoren in te slaan, ik hoop toch bij de rail te staan dus dan kan ik tassen kwijt. :p
Ik wil iig een tour tshirt.
 
wanneer ben je dan premium member ???

zal wel een betaal dingen zijn. of niet soms.........
 
Dat had ik dus ook, haha helemaal speciaal een siggy lopen maken,
blijkt dat je premium member moet zijn :lol: ouwch blunder..
 
Gierig volkje dat we ook zijn. Ik geef je wel helemaal gelijk. :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom