Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik zie dat hier wat lieden uit het uiterste zuiden van het land posten ... misschien leuk om te weten dat zaterdag a.s. (25 november) er een U2 coverband in Margraten speelt.

ACROBAT is vanaf een uur of 9 's avonds te bewonderen in Camion ... voor meer info kun je terecht op camion-punt-nl
 
hey kaaskoppen,
ben blij weer eens op deze forum te zijn,
hopelijk kunnen wij Nederlanderse U2 fans weer lekker kletsen over alles en nog wat....

hopelijk tot lezensssssssss,
 
Hé, hallo, andere Nederlanders.
Ik ben gisteren net toegelaten op het forum, en ik wil er nooit meer weg! ;)
Ik kom uit Oldenzaal, Overijssel. The end of the world... :tongue:
 
Nou he.
Maar wie weet komt het weer op gang met het nieuwe album in aantocht!:up:
 
Damn dit forum is idd nogal lang dood geweest, maar er is een ander nederlands thread dacht ik. :scratch: Ik kan me er iig eentje herinneren.
 
Heb helaas niet kunnen schaatsen, ben een behoorlijke tijd ziek geweest... :sigh:

Ik ben Marjolein trouwens, maar de meesten 'from abroad' hier noemen me MJ :)
 
Heb helaas niet kunnen schaatsen, ben een behoorlijke tijd ziek geweest... :sigh:

Ik ben Marjolein trouwens, maar de meesten 'from abroad' hier noemen me MJ :)

Nu gaat het weer de goede kant uit?
Schaatsen was mooi. Lekker op de vaarten in het noorden des lands. Mooi zonnetje, muts op en schaatsen maar ....

msn? edgeplaytheblues@hotmail.com is mine;) Altijd goed mede-u2-fans in msn te hebben, toch:)
 
Schaatsen gaat lastig als je in het weekend werkt. :(

Heb wel op oudjaarsdag geschaatst, dat was lachen! Behalve dan die mongolen die rotjes op het ijs gooien.
 
Jullie hebben tenminste geschaatst :angry: Maar het was wel een mooi gezicht, al die mensen op het ijs! Kon je nog een beetje schaatsen, GG? :wink:

@Michel ja het gaat wel weer goed, langzaamaan. Ik zal je toevoegen :)
 
Mijn naam is Mattie, heb niet geschaatst wel gekeken, man en kids hebben geschaatst op Quakjeswater, is natuur/wandel gebied, was schitterend!!!!
 
ondertussen is mijn U2 lijst langer geworden, ik heb nu al voor de volgende dagen kaarten kunnen bemachtigen :

11-07-2009 Paris (GA)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam

deze staan nog op mijn lijstje :

12-07-2009 Paris (waarschijnlijk komt er een 2e dag)
14-08-2009 London
15-08-2009 London (waarschijnlijk komt er een 2e dag)
20-09-2009 Boston
24-09-2009 East Rutherford
 
ondertussen is mijn U2 lijst langer geworden, ik heb nu al voor de volgende dagen kaarten kunnen bemachtigen :

11-07-2009 Paris (GA)

:huh:

Dat concert is nog niet eens in de voorverkoop voor U2.com leden. Hoe kan je daar dan al kaarten voor hebben?
 
nou de site wat ik ken, die hebben altijd al kaarten voor parijs, hoe die het doen weet ik ook niet....maar het feestje gaat niet door, ik ga dit jaar alleen maar naar Amsterdam 2
 
Hoi iedereen,

eventjes een 'vervelend' berichtje plaatsen.

Maar het is niet voor mezelf. Ik ben leerkracht en de kinderen uit mijn klas (groep 6) hebben meegedaan aan een wedstrijd waarbij ze de plaatselijke vishandelaar moesten tekenen. Eén leerling is uit honderden geselecteerd om samen met 10 anderen mee te dingen naar een fantastisch leuke prijs. Namelijk met de hele klas naar een pretpark inclusief vervoer.

Het gaat hier om een stemwedstrijd, wie het meeste stemmen krijgt wint.
Stem op Jonas Verschatse
Bossuyt Tekenactie



Om te stemmen druk je op STEM, dan komt een venster te voorschijn waar je je emailadres moet invoeren, daarna druk je 2x enter en klaas is kees.
Wie zijn email niet wil ingeven, verander één letter en het lukt ook.

De hele klas heeft hard gewerkt om wat 'promotie' te voeren, ze bellen gewoon aan in heel de straat en dergelijke dus ze gaan redelijk erg uit hun dak, we moeten gewoon blijven volhouden t.e.m. 18 maart en de concurrentie is moordend... en kwam vandaag abnormaal snel dichterbij.

Dus wie het ziet zitten om te stemmen, je bent heel erg bedankt!
 
nou ik kon het toch niet laten, ik heb hier en daar wat flink gebuiteld en ga nu naar enkele concerten.....

11-07-2009 Paris (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
14-08-2009 London (GA)

deze staan nog op mijn lijstje :

12-07-2009 Paris (waarschijnlijk komt er een 2e dag)
15-08-2009 London (waarschijnlijk komt er een 2e dag)
20-09-2009 Boston
24-09-2009 East Rutherford
 
Ik ga naar Amsterdam(beiden) en Dublin(beiden, hopelijk derde datum). :D Mijn eerste concerten.

Ff een vraagje, voor degenen die experienced zijn met GA, wat zijn de standaards? Wat neem je op zo'n dag mee, aangezien je niks mee naar binnen kan nemen en ik met de trein kom? Hoe zit het met eten enzo?
Het zal vast wel warm zijn dus dekentje zal niet nodig zijn? Hoe zit het met alle voorzieningen?
:p Sorry dat ik zo lastig ben hoor, ik wil alleen goed voorbereid zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom