Welkom U2C - Page 47 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 12-27-2009, 12:33 PM   #691
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Local Time: 11:28 AM
Bruce/U2 , Still haven't found jammie!!!
BD was ook leuk, ik moest wel lachen om het gezicht van Bono tijdens het zingen van het soul stuckje op den duur.
Edge's falsetto Duidelijk win!
Fergie een beetje haarzelf over Edge draperen

Mick Jagger /fergie vond ik bij dat nummer beide niet klinken.
Nooit een grote Jagger fan geweest. Tijdens Stuck vond ik het toch wel amusant.

Prima performance verder , de band klonk zeker niet slecht!
Adam werd zo weinig in beeld gebracht En hij is juist zoveel aan het sstralen ! Komop zeg! Larry was tijdens becuase the night uit volle borst aan het meezingen! Echt leuk om te zien.
Het moest eht een te gekke avond zijn geweest.

Ik heb helemaal tot het einde gekeken , en was echt onder de indruk van de meeste, Simon and Garfunkel waren weer een keertje bij elkaar (niet van harte zoals het er uit zag af en toe) maar wat klonken die ook nog zuiver! En Stevie wonder Wow! Als laatste maakte Bruce het nog geweldig af! Die man kan toch zingen.
Al met al een geslaagde avond , vanavond ga ik kijken of mijn ouders het hebben kunnen opnemen voor me!

Old 12-27-2009, 12:36 PM   #692
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Ja dat zag ik dus ook. Edge druk aan het spelen, ze besprong hem bekant! Wel tof van m dat ie geen kik gaf, lekker negeren.
Daarna ging ze maar naar Jagger toe.

Het viel me vooral op, dat iedere keer dat Bono in beeld werd gebracht je een enorme bicep op de achtergrond zag. Hallo mr. Mullen!

Einde was me een beetje laat, heb het tot een stukje Jeff Beck gehaald, moest vanmorgen weer vroeg op. Wat was het einde?

Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 12-27-2009, 01:39 PM   #693
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Ja dat zag ik dus ook. Edge druk aan het spelen, ze besprong hem bekant! Wel tof van m dat ie geen kik gaf, lekker negeren.
Daarna ging ze maar naar Jagger toe.

Het viel me vooral op, dat iedere keer dat Bono in beeld werd gebracht je een enorme bicep op de achtergrond zag. Hallo mr. Mullen!

Einde was me een beetje laat, heb het tot een stukje Jeff Beck gehaald, moest vanmorgen weer vroeg op. Wat was het einde?
Bruce Springsteen, met van alles en nog wat, hij had ook een nummer met de gitarist van Rage Against the Machine's gedaan. Dat klonk echt epic.
En zelf was hij ook in topconditie.

En damn Larry was inderdaad zo van, Goedenavond!
Jagger = *puke*

Ik ben even weg voor de rest van de avond,
laat-familie-kerst-diner-muziek-feest
U2 natuurlijk onvermijdelijk, ik hoop dat de DVD opname is gelukt !
Old 12-27-2009, 07:06 PM   #694
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Muhahaha , 4 volle uren R&RHOF op dvd, Dus als er mensen zijn die het nog moeten inhalen (Martijn?), ik wil het gerust rippen en op /youtube zetten. Als je nog stukken mist. Ik ga morgen alles bekijken enzo, het is nu al 1 uur s'nachts en ik ben behoorlijk gaar.
Old 12-28-2009, 08:34 AM   #695
Refugee

Bonoa's Avatar

Quote:
Queen stond op 4 terwijl dat toch echt het beste is
Mee eens! Ik blijf erbij dat Queen de beste band is die ooit bestaan heeft en Bohemian Rhapsody een heleboel poorten heeft geopend voor prog- en symfonische rock- en metalbands.

Quote:
Het idee is leuk, ze zitten alleen veel te veel vast in het verleden.
Dan denk ik aan mijn pa! Vooral als 'ie wat op heeft begint 'ie een hele oratie over de Beatles, best grappig!

Er kwam vanmorgen waarachtig een nummer van Jan Shit voorbij, iets van "Ik volgde haar benen" of zo...
Helaas heeft het Wildersvolk ook ontdekt dat je de Top 2000 kan verzieken!
Old 12-28-2009, 08:36 AM   #696
Refugee

Bonoa's Avatar

Oh, ja voor de bassisten hier: Ik mis Level 42 en Iron maiden op jullie lijstje.

Die gasten drummen gewoon op hun bas!
Old 12-28-2009, 09:04 AM   #697
TM
Acrobat

TM's Avatar

Local Time: 12:28 PM
Quote:
Originally Posted by Bonoa View Post
Oh, ja voor de bassisten hier: Ik mis Level 42 en Iron maiden op jullie lijstje.

Met hoeveel bassisten zijn we hier dan? *Meldt zich aan*
Old 12-28-2009, 10:04 AM   #698
Refugee

Bonoa's Avatar

^^ Ooit eens geprobeerd, maar die hals is zo lang!

(dus ben maar gaan zingen en wil gaan drummen!)
Old 12-28-2009, 10:32 AM   #699
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Quote:
Mee eens! Ik blijf erbij dat Queen de beste band is die ooit bestaan heeft en Bohemian Rhapsody een heleboel poorten heeft geopend voor prog- en symfonische rock- en metalbands.

Dan denk ik aan mijn pa! Vooral als 'ie wat op heeft begint 'ie een hele oratie over de Beatles, best grappig!

Er kwam vanmorgen waarachtig een nummer van Jan Shit voorbij, iets van "Ik volgde haar benen" of zo...
Helaas heeft het Wildersvolk ook ontdekt dat je de Top 2000 kan verzieken!
Euh, ik vind Bohemian Rhapsody toch wel een van de meest overrated nummers ooit. Maargoed, ik vind One ook niet geweldig dus het zal wel aan mij liggen.
Geef mij maar Another One Bites the Dust of I want to break free.

Ben jaloers. De mijne heeft echt een waardeloze smaak, franse chansons en dat soort gejengel.. dan wel nog bluesmuziek, wat ik normaal gesproken wel kan waarderen, maar t typ wat hij luistert vind ik echt niks.

Wildersvolk?
Quote:

Level 42 vind ik idd wel goed, maar ik moet zeggen dat ik van Iron Maiden eigenlijk weinig ken.

Oh, en als Nederlander vind ik het basloopje van Vriendschap van het Goede doel toch wel heel erg briljant. Simpel, maar effectief.
Quote:
Originally Posted by TM View Post
Met hoeveel bassisten zijn we hier dan? *Meldt zich aan*
*steekt hand op*
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 12-28-2009, 11:28 AM   #700
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

*steekt hand in de zak* Ik mocht willen dat ik een muziekinstrument had. Ik heb een half jaartje kunnen rummen op school.
Maar dat was een afgeranseld Pearl set. Die snare klonk valser dan een jankende kat die door een onzuivere banjo werd geslagen.
Nu eerst sparen voor mijn rijbewijs en dan sparen voor een elektrisch drumkit van Roland.
Aangezien ik in een rijtjeshuis woon spaart de buren.
Ik smelt bij Larry's drumwerk ,voor mij bestaan er geen mooiere drumlijn an die van Streets. pronto.
Old 12-29-2009, 06:20 AM   #701
Refugee

Bonoa's Avatar

Quote:
Euh, ik vind Bohemian Rhapsody toch wel een van de meest overrated nummers ooit. Maargoed, ik vind One ook niet geweldig dus het zal wel aan mij liggen.
Het klopt dat ze Bo Rhap kapot hebben gedraaid. Geef mij ook maar 'Tie your Mother Down', 'The Show Must Go On' of 'Innuendo' (die Spaanse gitaarsolo, daar krijg je gewoon kippenvel van! Het nummer heeft een opbouw vergelijkbaar met Bo Rhap.)

Quote:
Ben jaloers. De mijne heeft echt een waardeloze smaak, franse chansons en dat soort gejengel.. dan wel nog bluesmuziek, wat ik normaal gesproken wel kan waarderen, maar t typ wat hij luistert vind ik echt niks.
Mijn ouders willen je wel adopteren, hoor!
Mijn pa was vroeger DJ, en had samen met een vriend een drive-in show. Hij heeft een platencollectie om jaloers op te zijn (van Mozart tot Motorhead)!
Mijn oom (dankzij wie ik U2 fan ben) is nog extremer en spaart bootlegs en speciale singles van verschillende bands. Als we bij elkaar zijn gaat het bijna alleen maar over muziek.

Mijn moeder (een Beatles, Bowie en Policefan) vindt overigens dat muziekkennis bij de opvoeding hoort (dus ook die blokfluitessen die mijn broer en ik vroeger hebben gehad, lol!)

Quote:
Wildersvolk?
Daar kwam mijn vriend mee toen hij zich weer eens ergerde aan de hitparade en het overschot aan Toppers op TV. Hij vindt de fans fouter dan die halve schlagerherrie!
Old 12-29-2009, 08:57 AM   #702
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Blokfluitles , daar heb ik ook opgezeten! Je verleerd het trouwens ook niet,
ik weet nog steeds hoe ik "de stoker en de machinist" moet spelen.
Ik loop nu trouwens de top serious request aan het luisteren,
komen ook veel gouwe ouwe voorbij maar ook geweldige nummers van nu,
nog geen u2 gehoord maar ik luister ook niet constant.
Old 12-30-2009, 08:19 AM   #703
Refugee

Bonoa's Avatar

^^ Haha! Geweldig dat je het niet bent verleerd! Ik ken het notenschrift niet meer, op de een of andere manier heb ik het ook nooit meer opgehaald (luiheid)

Ik heb de radio net gewoon op 538 gezet, want een paar collega's en ik begonnen in te kakken. Dit deel van de top 2000 is niet echt zo boeiend vind ik! Helemaal als Paul de Leeuw al voorbijkomt met de verkrachting van een Hazesnummer!
Old 12-30-2009, 08:48 AM   #704
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Quote:
^^ Haha! Geweldig dat je het niet bent verleerd! Ik ken het notenschrift niet meer, op de een of andere manier heb ik het ook nooit meer opgehaald (luiheid)

Ik heb de radio net gewoon op 538 gezet, want een paar collega's en ik begonnen in te kakken. Dit deel van de top 2000 is niet echt zo boeiend vind ik! Helemaal als Paul de Leeuw al voorbijkomt met de verkrachting van een Hazesnummer!

Notenschrift herken ik ook niet meer, maar op een of andere manier weten je handen toch waar ze heen moeten. Wij hebben trouwens constant muziek op op werk! Gellukig maar, anders zou de dag zo muziekloos zijn!
Old 12-30-2009, 09:22 AM   #705
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Ahahaha Voor de blokfluiters! Blokfluit en klokkenspel kreeg ik. Baal ervan dat ze me nooit op gitaarles gedaan hebben maargoed, ben het nu aan het inhalen met mn baslessen.

Ik ben echt jaloers op jouw ouders Bonoa, dat klinkt echt tof. Mijn moeder boeit muziek niet echt, die vindt alles wel best wat er op de radio is. En volgens mij vader is alle muziek die hij niet geweldig vindt bagger.

Ik kan trouwens ook geen noten lezen, maar geloof dat ik dat wel ga leren nu met mn bastheorieboek. Moet ook nog maar ns bassguitar for dummies aanschaffen..

Galeongirl is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules